eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) należących do mieszkaniowego zasobu Gminy Chrzanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Chrzanów: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) należących do mieszkaniowego zasobu Gminy Chrzanów
Numer ogłoszenia: 44355 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, fax 032 6230058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) należących do mieszkaniowego zasobu Gminy Chrzanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na remoncie lokali mieszkalnych (pustostanów) należących do mieszkaniowego zasobu Gminy Chrzanów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)Przedmiary robót - załącznik A b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik B 3.W zakresie nieobjętym przedmiarem robót Wykonawca określi wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej z uwzględnieniem jej składników cenotwórczych, przy czym wartość szacunkowa robót rozliczanych na podstawie tej stawki będzie nie większa niż 12052.56 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 6.000,00 zł (sześć tysięcy zero złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.Złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, w tym też wniesienie wadium. 2.Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę na zapis, że aktualnym dokumentem jest dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, że zapisy są dalej aktualne. 3.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. W wykazie musi być określony adres wykonywania robót, ich wartości, rodzaj robót, daty wykonania oraz adresy i telefon odbiorców. Wymagane jest wykazanie: należytego i terminowego wykonania minimum 2-ch robót remontowych wykonanych kompleksowo (na jednym zadaniu) w zakresie ogólnobudowlanym (wykończeniowym wraz z robotami instalacyjnymi, elektrycznymi, sanitarnymi, gazowymi). Wartość każdej kompleksowo wykonanej roboty nie może być mniejsze niż 10.000,00 zł. brutto. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 4.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzonego: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i /lub/ podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wskazać: a)osobę posiadającą stosowne uprawnienia w zakres sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b)osobę posiadającą stosowne uprawnienia w zakres sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych cieplnych wentylacyjnych i gazowych; c)osobę posiadającą stosowne uprawnienia konstrukcyjno - budowlane; wraz z potwierdzoną za zgodność kopią ich uprawnień właściwych dla funkcji, którą mają pełnić, oraz kopią wpisu w zakresie ich przynależności do właściwej Izby Zawodowej; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5.Posiadanie polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia, co najmniej 50.000,00 zł. Zamawiający żąda załączenia do oferty kopii dokumentu ubezpieczenia oraz w przypadku gdy polisa lub inny dokument ubezpieczenia nie obejmują pełnego okresu realizacji zamówienia, zobowiązanie, że wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie /polisę/ odnowi na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000,00 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać każdy podmiot. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2.Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) 5.Wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego (załącznik nr 2 do formularza ofertowego) 6.Dokumenty potwierdzające terminowe i należyte wykonanie robót budowlanych wykazanych w załączniku nr 2 7.Wykaz potwierdzający dysponowanie osobami i /lub/ podmiotami do wykonania zamówienia (załącznik nr 3 do formularza ofertowego) 8.Dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji, przez osoby wskazane w załączniku nr 3, w tym aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Zawodowej 9.Oświadczenie wykonawcy wraz z oświadczeniami przyszłych kierowników robót, iż podejmują się pełnienia obowiązków powierzonych im przez Wykonawcę na czas realizacji w/w zamówienia publicznego (załącznik nr 3a, 3b, 3c do formularza ofertowego) 10.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. § 1 ust. 3 pkt 2 i 3 11.Oświadczenie Wykonawcy, że przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, utrzyma ciągłość ubezpieczenia na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do formularza ofertowego) 12.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do formularza ofertowego) fakultatywnie 13.Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do SIWZ materiałów wraz z podaniem jednostkowych wartości (ceny netto oraz brutto) dla każdej pozycji z przedmiaru oddzielnie 14.Oświadczenie o składnikach cenotwórczych wartości roboczogodziny (załącznik nr 6 do formularza ofertowego) 15.Dowód wniesienia wadium 16.Projekt umowy - (załącznik nr 7) fakultatywnie W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 3 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM Z DN. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-500 Chrzanów, ul. Garncarska 4, pok. nr 32, IIp..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla zadania. Przy wyborze zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą: KRYTERIUM - cena - waga 100% a)stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto WAGA 10% b)średnia arytmetyczna sumy wszystkich pozycji /wierszy/ z kosztorysu ofertowego brutto WAGA 90%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.