eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański oraz utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Nowy Dwór Gdański: Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański oraz utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim
Numer ogłoszenia: 44347 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9963 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański oraz utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański 1. Bieżące zapewnienie utrzymania czystości i oczyszczanie (letnie-sprzątanie i zamiatanie, zbieranie zmiotek i ich utylizacja i zimowe-odśnieżanie, zwalczanie śliskości poprzez posypywanie piaskiem, wywożenie nadmiaru śniegu na wskazanie Zamawiającego) ulic, chodników, mostów, parkingów i wiat przystankowych, w tym: - oczyszczanie ulic wraz z miejscami postojowymi - 131.955,48 m2, - oczyszczanie chodników - 28.799,12 m2, - oczyszczanie mostu i kładek w mieście - 3 szt., - oczyszczanie parkingów gminnych - 3.500 m2, -oczyszczanie ciągów pieszych w parkach - 8.152,16m2 -oczyszczanie ciągów pieszych wewnątrzosiedlowych - usuwanie zarastającej roślinności z chodników, likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej, - bieżące zbieranie i pozbywanie się zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przylegających do dróg, - zbieranie z terenu miasta i gminy zwłok bezdomnych zwierząt i ich utylizacja ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, - oczyszczanie wiat przystankowych oraz terenów do nich przyległych - 64 szt., - oczyszczanie i odśnieżanie dróg gminnych na zgłoszenie i wg wskazań Zamawiającego - ok. 10 km; - utrzymanie w czystości miejsc pamięci - pomniki - szt.4 - oczyszczanie fontann - 3 szt. (oczyszczanie misy, lustra wody oraz utrzymanie czystości wokół fontann, udrażnianie dysz) 2. Bieżące (codzienne) opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta w rejonie sprzątania - 137 szt; 3. Utylizacja odpadów komunalnych i eksploatacja pojemników, w tym: - pojemnik POK 2,2m3 - 1 szt. (cmentarz Lubieszewo), - pojemnik 110 - 1 szt. (Marzęcino, przy OSP); 4. Postawienie i obsługa 6 zestawów pojemników do segregacji odpadów na terenie gminy (wg wskazań Zamawiającego) - najpóźniej od 01.04.2011 r.; 5. Dekoracja miasta flagami przed świętami narodowymi (flagi zapewni Zamawiający) oraz dekoracja świąteczna miasta (elementy dekoracyjne zapewni Zamawiający); 6. Utrzymywanie całodobowego dyżuru w okresie zimowym, a w jego ramach: - prowadzenie kontroli stanu nawierzchni jezdni i chodników pod względem drożności komunikacyjnej, - utrzymywanie kontaktu z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej w celu kontrolowania i przyjmowania prognoz meteorologicznych dla miasta Nowy Dwór Gdański, - utrzymywanie w całym okresie umownym gotowości pracowników i oferowanego sprzętu, - uzgodnienie z Zamawiającym terminu przystąpienia do pozimowego oczyszczania jezdni i chodników. Wszelkie czynności Wykonawca powinien wykonywać rzetelnie, stosownie do pory roku i warunków atmosferycznych, bez dodatkowych dyspozycji ze strony Zamawiającego. II. Utrzymanie terenów zielonych 1. Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim obejmuje: koszenie trawników, zbieranie i wywóz zgrabionej trawy z powierzchni 34.067,51 m2, parki - 18.618 m2 osiedla - 9.436,59 m2 cmentarze mennonickie - 7.000 m2 - bieżące sprzątanie terenów zielonych, grabienie i wywóz liści z terenów zielonych, - formowanie żywopłotów i ich odchwaszczanie o pow. 3.401,49 m2, - usuwanie i przesadzanie żywopłotów według wskazań Zamawiającego, - likwidacja odrostów przy drzewach w pasie drogowym wzdłuż ulic w mieście i parkach, cięcia interwencyjne gałęzi; - pielęgnacyjne cięcia krzewów; - utrzymanie czystości alejek i ciągów pieszych położonych na terenach zieleni (odchwaszczanie, zamiatanie alejek i ciągów pieszych); - zbieranie i wywóz wszelkich nieczystości, w tym: liści, trawy, gałęzi, itp., z utrzymywanego terenu; - naprawa ławek, w tym ich ponowne osadzenie, niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia; - urządzanie nowych terenów zieleni, rabat kwiatowych (róg ulic Sienkiewicza i Krótkiej) w porozumieniu i przy akceptacji Zamawiającego; - koszenie działek gruntowych na terenie Nowego Dworu Gdańskiego - 9,05 (ha). 2. Szczegółowy zakres określają załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, i 6 do umowy (wzór umowy wraz z załącznikami stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.52.43.00 - Usługi usuwania odpadów biologicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych Sp. z o.o., ul. Pszenna 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 460000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 400000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 400000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 400000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.