eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechucino › Rozbudowa istniejącego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego Szklana gm. Sierakowice , działka nr 10/6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Miechucino: Rozbudowa istniejącego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego Szklana gm. Sierakowice , działka nr 10/6
Numer ogłoszenia: 44346 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym UŚMIECH DZIECKA , ul. Szklana 44, 83-334 Miechucino, woj. pomorskie, tel. 058 6847766, faks 058 6847766.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usmiechdziecka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pożytku Publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego Szklana gm. Sierakowice , działka nr 10/6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Szklanej gm. Sierakowice. Budynek częściowo podpiwniczony, 1- kondygnacyjny. Powierzchnia projektowanej zabudowy 350,3m2, kubatura 1611,70m3, powierzchnia użytkowa 442,20m2. Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SIWZ. Projekt techniczny jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.usmiechdziecka.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego - po uprzednim pisemnym jej zamówieniu. 1.Branża budowlana a) konstrukcja obiektu tradycyjna, b) ściany nośne murowane z gazobetonu, c) strop nad częścią podpiwniczoną żelbetowy, d) więźba dachowa drewniana krokwiowo-płatwiowa, kryta blachą trapezową, rynny, rury spustowe z blachy powlekanej, e) stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna z profili PCV pięciokomorowych z nawiewnikami, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, f) elewacja - ocieplenie styropianem gr. 10cm , tynk mineralny baranek gr. 2mm malowany farbą elewacyjną silikonowo-silikatową, na cokole płytki klinkierowe, g) zagospodarowanie terenu - z kostki polbruk. 2.Branża elektryczna a) instalacje elektryczne wewnętrzne wg projektu budowlanego. 3.Branża sanitarna a) instalacje wewnętrzne wod-kan wg projektu budowlanego, b) instalacja co wg projektu budowlanego, c) źródło ciepła kocioł na paliowo stałe z podajnikiem o mocy 50 kW, d) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV. UWAGA : zakres przetargu nie obejmuje robót ziemnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.21 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wartośc wadium wynosi : 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 95 8324 0001 0000 1368 2000 0010. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku zamawiającego do dnia 20 marca 2009r. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu wpłaty potwierdzająca terminowe dokonanie wpłaty wadium - musi być dołączona do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 20 marca 2009r. 3) gwarancjach bankowych - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 20 marca 2009r., 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 20 marca 2009r., 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zmianami) - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 20 marca 2009r.. 3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, w tym m.in.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wymagań określonych przez zamawiającego dla przedmiotu zamówienia, nie złożył tych dokumentów.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych obiektów kubaturowych budownictwa ogólnego każdy o kubaturze minimum 2000m3 i wartości min. 3 mln zł netto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - dysponują kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi odpowiednie uprawnienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.500.000,00zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. - spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ( rozdział V pkt 1 ppkt 1 i 4): a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2. b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne, , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie powinno zawierać informację o liczbie etatów, od których Wykonawca odprowadza składki - spełnieniem wymogów specyfikacji będzie opłacanie składek od minimum 30 etatów. 2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. ( rozdz. V. pkt 1 ppt 2): a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych obiektów kubaturowych budownictwa ogólnego każdy o kubaturze minimum 2000m3 i wartości min. 3 mln zł netto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia załącznik nr 4; b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. c) Wykaz osób ( kadry technicznej - kierownik budowy, kierownicy robót sanitarnych i elektrycznych), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; załącznik nr 5; d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował ; załącznik nr 6 e) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób wskazanych w pkt c). 3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ( rozdz.V. pkt 1 ppkt 3): a) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.500.000,00 zł. b) Opinia Bankowa informująca o zdolności kredytowej Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł, lub o posiadaniu przez Wykonawcę środków pieniężnych na koncie w kwocie nie mniejszej niż 3 mln zł. c) Bilans i Rachunek Zysków i Strat za ostanie 3 lata, potwierdzające, że Wykonawca osiągnął przychody z działalności budowlanej w latach 2005, 2006, 2007 na poziomie nie mniejszym niż 5 mln zł rocznie. B. Inne wymagane dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty załącznik nr 1 b) Wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego i formie zgodnej z ustawą Pzp - wpłacone na konto Zamawiającego lub wniesione do siedziby Zamawiającego w oryginale w przypadku dokumentu wadialnego innego niż pieniądz. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów. d) Oświadczenie o udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata. e) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5). f) Kosztorys ofertowy szczegółowy. C. Wszystkie wymagane dokumenty przedstawia się w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. D. Wykonawcy występujący wspólnie W przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z Wykonawców w swoim imieniu złoży dokumenty wymienione w pkt. A ppkt 1 lit. a),b),c),d),e) i pkt. B ppkt. c). Pozostałe dokumenty są wspólne dla wszystkich występujących wspólnie Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i załączone do oferty. E. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa w pkt. A ppkt 1 lit. d),e),f) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczpospolitej Polskiej winny być zgodne z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz.605 ze zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usmiechdziecka.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Projekt techniczny jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.usmiechdziecka.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego - po uprzednim pisemnym jej zamówieniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:45, miejsce: Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczym Szklana 1 83-334 Miechucino.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany przez następujące podmioty: 1. Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Uśmiech Dziecka, Szklana 44, 83-334 Miechucino 2. Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk 3. Gmina Sierakowice, ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.