eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgłobice › Przebudowa drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica - Lubaszowa w m.Jodłówka Tuchowska i Lubaszowa odc. 8,400 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Zgłobice: Przebudowa drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica - Lubaszowa w m.Jodłówka Tuchowska i Lubaszowa odc. 8,400 km.
Numer ogłoszenia: 443468 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach , ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie, tel. 014 6741230, faks 014 6787050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdtarnow.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica - Lubaszowa w m.Jodłówka Tuchowska i Lubaszowa odc. 8,400 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: km. 19+524 - 27+924 Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - robót pomiarowych, - robót ziemnych, - mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, - oczyszczenia rowów z namułu, - frezowania nawierzchni bitumicznej, - robót rozbiórkowych, - warstwy wzmacniającej z geotkaniny, - podbudowy z kruszyw naturalnych, - podbudowy z żużla wielkopiecowego, - oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, - skropienia nawierzchni emulsją asfaltową, - wyrównania istniejącej podbudowy masą mineralno-asfaltową, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w-wa wiążąca, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w-wa ścieralna, - podbudowy betonowej z dylatacją, - nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - nawierzchni z tłucznia kamiennego, - podsypki piaskowej z zagęszczeniem, - ścieków ulicznych z kostki kamiennej, - chodników z kostki brukowej, - palisady z elementów betonowych, - ułożenia ścieków prefabrykowanych, - ubezpieczenia skarp i dna rowów płytami ażurowymi typu krata oraz płytkami chodnikowymi, - studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, kanałów z rur PVC, - ścianek czołowych przepustów pod zjazdami, -umocnienia poboczy z kamienia łamanego oraz materiałem z frezowania warstw bitumicznych, - barier stalowych ochronnych. oraz wykonanie przebudowy mostu w km.24+498 na potoku bez nazwy w zakresie rozbiórki istniejącego mostu i budowy przepustu o konstrukcji stalowej z blach falistych. Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), które stanowią załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 147 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia i w tym zakresie: a) Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu tj. co najmniej dwa zamówienia w zakresie wykonania budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż: 8 500 000,00 zł brutto dla każdego z zamówień osobno oraz co najmniej jedno zamówienie w zakresie wykonania /budowy, przebudowy/ obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.a) 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia i w tym zakresie: a) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakres zamówienia zatrudnionymi u Wykonawcy na stanowiskach robotniczych (pracownicy drogowi, operatorzy sprzętu, kierowcy itd.) oraz że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej oraz kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności mostowej, legitymującymi się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego /Izby Inżynierów Budownictwa/ Osoby te muszą posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami i wykazać, że pełnili funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej: - kierownik budowy robót drogowych - jednej zakończonej inwestycji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 8 500 000,00 zł brutto. - kierownik budowy robót mostowych - jednej zakończonej inwestycji w zakresie wykonania /budowy, przebudowy/ obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3.a) b).Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie /z zachowaniem parametrów masy/ w czasie nie dłuższym niż dwie godziny. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3.b) 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. a ponadto: 7.6.Udzielenie rękojmi. Wykonawca musi udzielić rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 48 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 8 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 2 SIWZ oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy na załączniku nr 3 SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661) 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji - na załączniku nr 4 SIWZ; 7.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa) z określonym terminem ważności - na załączniku nr 5 SIWZ Ponadto pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Oświadczenie (firmy lub samej osoby) powinno zawierać zapewnienie dla Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty w tym postępowaniu wymieniona osoba jest do dyspozycji Wykonawcy i będzie uczestniczyć w realizacji umowy z tym Wykonawcą. 8.Oświadczenie o dysponowaniu własną wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wytwórni spełniającej w/w warunek. 9.Kosztorysy ofertowe - wg wzoru w rozdz.III SIWZ 10.Harmonogram rzeczowo-finansowy na załączniku nr 6 SIWZ; 11.Spełnienie warunku dotyczącego udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane będzie oceniane na podstawie deklaracji (oświadczenia) Wykonawcy złożonej w formularzu oferty w sprawie oferowanego okresu rękojmi. Warunek będzie spełniony gdy zaoferowana długość okresu rękojmi nie będzie krótsza niż 48 miesięcy. 12.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) ze zmianą z dnia 16.10.2008 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 13.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) ze zmianą z dnia 16.10.2008 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - 33-113 Zgłobice ul.Zgłobicka 8 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. Koszt. SIWZ - 50 zł + ewent.koszt przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - Zgłobice ul.Zgłobicka 8 pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.