eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno Zdrój › Usługa monitorowania wraz z podjazdami grup interwencyjnych obiektów Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.oraz obsługa Pijalni Wód Mineralnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Szczawno Zdrój: Usługa monitorowania wraz z podjazdami grup interwencyjnych obiektów Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.oraz obsługa Pijalni Wód Mineralnych.
Numer ogłoszenia: 44339 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33385 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, faks 074 8436764.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa monitorowania wraz z podjazdami grup interwencyjnych obiektów Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.oraz obsługa Pijalni Wód Mineralnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa monitorowania wraz z podjazdami grup interwencyjnych obiektów Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju tj.: Dyrekcja - ul. Ratuszowa 1 w Szczawnie Zdroju (obiekt zabytkowy), Zakład Przyrodoleczniczy - ul. Sienkiewicza 1 w Szczawnie-Zdroju (obiekt zabytkowy), Pijalnia Wód Mineralnych - ul. Kościuszki 23 w Szczawnie-Zdroju (obiekt zabytkowy), Rozlewnia Wód Mineralnych - ul. Sienkiewicza 4 w Szczawnie-Zdroju, Sanatorium Zuch - ul. Sienkiewicza 10 w Szczawnie Zdroju (obiekt zabytkowy) Fitness Zdrój - zlokalizowany w Sanatorium Dom Zdrojowy ul. Kolejowa 14 (wejście od ul. Ratuszowej) w Szczawnie Zdroju (obiekt zabytkowy). oraz obsługa Pijalni Wód Mineralnych. Usługa obejmuje montaż (demontaż) i obsługę systemu sygnalizacji włamań wraz z całodobowym monitorowaniem obiektów objętych usługą, podjazdami grup interwencyjnych oraz reagowaniem grup interwencyjnych w sytuacjach zagrożenia. Wykonawca przed złożeniem wiążącej oferty ze względu na specyfikę i różnorodność obiektów oraz pomieszczeń będących przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach wymienionych w Zadaniach, których dotyczyć będzie oferta Wykonawcy. Zakres usługi: a. Montaż i instalacja systemu sygnalizacji włamań i napadu z wykorzystaniem materiałów zapewniających zachowanie estetyki obiektów, uwzględniającej zabytkowy charakter obiektów, w szczególności, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym sposobu wykonania instalacji, ze szczególnym uwzględnieniem: - zabezpieczenia budynku czujnikami ruchu, - zabezpieczenia okien, parterów oraz tarasów i balkonów czujnikami zbicia szyb, - zabezpieczenia przeciwpożarowego (czujnikami dymu) w strategicznych punktach (np. kotłownie, strych, korytarze), - podłączenia systemu do stacji monitorowania alarmów, - przekazania Zamawiającemu certyfikatów oraz świadectw kwalifikacyjnych zastosowanych urządzeń, b. System musi umożliwić: - ochronę przed włamaniem, - ochronę przed pożarem, - ochronę przed zaborem lub zniszczeniem wyposażenia i dokumentów, - stały nadzór nad naruszeniem stref w obiekcie oraz utrzymywanie stałej łączności z grupą interwencyjną, - skuteczne reagowanie w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia. - możliwość wejścia do budynku poza godzinami pracy. c. Całodobowe monitorowanie, a w przypadku zaistnienia zagrożenia reagowanie grupy interwencyjnej, w tym: - monitorowanie w systemie ciągłym oraz śledzenie stanu zagrożeń, - utrzymywanie stałej łączności z grupą interwencyjną, - niezwłoczne powiadamianie przełożonych, osób upoważnionych ze strony Zamawiającego, Policji i innych służb o zagrożeniach, zdarzeniach i czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektów oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb. d. Wykonawca powinien korzystać z odpowiednich urządzeń i sprzętu, gwarantujących właściwą jakość wykonania usługi. e. Otwarcie obiektów powinno nastąpić w uzgodnionych godzinach (przed rozpoczęciem urzędowania), przez upoważnionych pracowników Wykonawcy, w asyście osób upoważnionych ze strony Zamawiającego. pracownik Wykonawcy będzie odpowiedzialny za rozbrojenie systemu alarmowego oraz wydanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego klucza do pomieszczeń z klucznicą. przyjmowanie kluczy do pomieszczeń w uzgodnionych godzinach - po zakończeniu urzędowania obiektów. zazbrojenie systemu alarmowego w obiektach. dokonanie obchodu obiektów na zewnątrz i wewnątrz w celu wykluczenia awarii oraz sprawdzenie czy wszystkie pomieszczenia są odpowiednio zabezpieczone. natychmiastowe dokonywanie niezbędnych napraw związanych z awarią lub nieprawidłowościami w działaniu systemu sygnalizacji włamania. informowanie wyznaczonego pracownika Zamawiającego o awariach w obiektach stwierdzonych podczas obchodów. f. Do obowiązków Wykonawcy należy bieżąca konserwacja systemu sygnalizacji włamania (nie rzadziej niż raz na kwartał) oraz innych urządzeń i sprzętu wykorzystywanego do świadczenia usługi. g. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie udostępnić papierowy wyciąg z monitoringu przedstawiający godziny rozbrajania i uzbrajania systemu. Wymagania związane z realizacją zamówienia: a. Montaż systemu sygnalizacji włamania powinien być wykonany przez uprawnione osoby. b. Pracownicy przewidziani do realizacji zadania muszą posiadać: - aktualną licencję ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami prawa mającymi zastosowanie, - umundurowanie i wyposażenie w środki przymusu bezpośredniego zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 Nr 114 poz. 740 ze zm.). - wyposażenie w radiotelefony (telefony komórkowe), - latarki oraz inny niezbędny sprzęt. c. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane przez sprawców naruszenia alarmu. W przypadku włamania i kradzieży Wykonawca ponosi odpowiedzialność od momentu uruchomienia alarmu (interwencja natychmiastowa). d. Wykonawca przystąpi do świadczenia usług objętych zamówieniem od dnia 01.04.2013 r. od godziny 6:00. e. Wykonawca zapewni pracownikom sprzęt BHP oraz szkolenia w zakresie BHP i p.poż. f. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach osobowych w wykazie osób odpowiedzialnych za wykonywanie czynności objętych zamówieniem. g. Wykonawca odpowiada za wypadki i szkody powstałe wobec osób trzecich podczas wykonywania usługi - odpowiedzialność cywilna; Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - Dyrekcja. Przy montażu systemu sygnalizacji włamania i napadu należy w szczególności uwzględnić zabytkowy charakter budynku. a. centrala alarmowa minimum VERSA 15 lub równoważna, b. manipulator LCD, c. zabezpieczenie drzwi wejściowych, pokoi i ciągów komunikacyjnych czujnikami ruchu minimum 15 sztuk na odrębnych liniach dozorowych, z pełną identyfikacją sabotażu i włamania, d. sygnalizacja zdarzeń alarmowych na wewnętrznym sygnalizatorze akustycznym, e. zabezpieczenie okien czujnikami zbicia szyb, f. zabezpieczenie obiektu czujnikami dymu z uwzględnieniem strychów i piwnic, g. dokonywanie obchodu wokół obiektu minimum 4 razy dziennie, h. dokonywanie obchodu wewnątrz obiektu minimum 1 raz dziennie, mając na uwadze skontrolowanie prawidłowości funkcjonowania zainstalowanych zabezpieczeń oraz wykluczenie awarii (np.pęknięcie rury, zalanie). i. przekazywanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego informacji o zauważonych awariach i niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu. j. codzienne utrzymanie czystości na terenie przyległym do budynku Dyrekcji tj.: zamiatanie chodnika, zbieranie śmieci w obrębie budynku, a w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń oraz posypywanie piaskiem zgodnie z zapisami ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 Nr 236, poz. 2008). usuwanie nieczystości z zagłębień przy okienkach piwnicznych, usuwanie wyrastających chwastów i trawy przy elewacji budynku, porządkowanie pasa zieleni przy wykończeniu chodnika. prace w sezonie zimowym (odśnieżanie, usuwanie oblodzeń, posypywanie pisakiem) muszą być wykonywane nie później niż do godz. 6:30. zamawiający nie dopuszcza stosowania środków innych niż piasek do posypywania śliskich powierzchni. Wykonawca zapewnia piasek we własnym zakresie. w czasie opadów śniegu lub śniegu z deszczem prace odśnieżania i usuwania oblodzeń, a w razie potrzeby posypywania piaskiem, muszą być wykonywane na bieżąco w dni robocze, jak również w weekendy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - Zakład Przyrodoleczniczy. Przy montażu systemu sygnalizacji włamania i napadu należy w szczególności uwzględnić zabytkowy charakter budynku. a. centrala alarmowa minimum INTEGRA 64 lub równoważna, b. manipulator LCD, c. czujniki ruchu PIR minimum 45 sztuk, d. detektory swym zasięgiem powinny obejmować każde wejście do obiektu jak również okna znajdujące się w pomieszczeniach na parterze i ciągi komunikacyjne na I i II piętrze i pomieszczeniach piwnicznych gdzie znajdują się drzwi wyjściowe jak również ciągi komunikacyjne, które umożliwiłby przedostanie się osoby niepowołanej w głąb obiektu, e. każdy czujnik powinien być identyfikowany w systemie alarmowym jako odrębna linia dozorowa sparametryzowana z obsługą sabotażu, f. sygnalizator zewnętrzny i wewnętrzny, g. zabezpieczenie okien czujnikami zbicia szyb, h. zabezpieczenie obiektu czujnikami dymu z uwzględnieniem strychów i piwnic, i. dokonywanie obchodu wokół obiektu minimum 4 razy dziennie, j. dokonywanie obchodu wewnątrz obiektu minimum 1 raz dziennie, mając na uwadze skontrolowanie prawidłowości funkcjonowania zainstalowanych zabezpieczeń oraz wykluczenie awarii (np.pęknięcie rury, zalanie), k. przekazywanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego informacji o zauważonych awariach i niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - Pijalnia Wód Mineralnych. Usługa monitorowania Przy montażu systemu sygnalizacji włamania i napadu należy w szczególności uwzględnić zabytkowy charakter budynku. Instalacja wyłącznie bezprzewodowego systemu alarmowego. a. zabezpieczenie czujnikami głównego wejścia jak i przeszkleń wokół obiektu, b. minimalna ilość detektorów to 4 sztuki, c. sygnalizacja o włamaniu na wewnętrznym sygnalizatorze akustycznym - bezprzewodowym, d. zabezpieczenie przeszkleń czujnikami zbicia szyb, e. zabezpieczenie obiektu czujnikami dymu - minimalna ilość czujników 6 sztuk. f. dokonywanie obchodu wokół obiektu minimum 4 razy dziennie, Obsługa Pijalni Wód Mineralnych 1. Otwieranie drzwi wejściowych przez 7 dni w tygodniu o godzinie 7:00, całodzienne nadzorowanie, zamykanie obiektu najwcześniej o godzinie 18:00. Pobieranie i zwracanie kluczy następuje w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Dokonywanie codziennie rano i wieczorem obchodu wewnątrz obiektu w celu wykluczenia awarii np. pęknięcie rury oraz należytego zabezpieczenia obiektu poprzez m.in. sprawdzanie, czy wszystkie pomieszczenia, okna są pozamykane. 3. Przygotowanie stanowisk do poboru wody, nadzór miejsc do poboru wody, zabezpieczanie ich przed utratą wody. 4. Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń oraz wyposażenia , każdorazowe zgłaszanie usterek i awarii Zamawiającemu i jednocześnie podejmowanie działań zmniejszających następstwa awarii. 5. Przestrzeganie zasad w zakresie korzystania z obiektu przez kuracjuszy i osoby obce. Do nieodpłatnego wejścia do Pijalni mają prawo wyłącznie kuracjusze, którym została zlecona kuracja pitna po okazaniu karty zabiegowej, a osoba obsługująca obiekt zobowiązana jest do dokonania na karcie odpowiednich wpisów. Pozostałe osoby korzystające z Pijalni zobowiązane są do uiszczenia opłaty i otrzymania jako bilet wstępu paragon fiskalny wystawiony przez osoby obsługujące obiekt zgodnie z obowiązującym cennikiem. 6. Prowadzenie sprzedaży jednorazowych wejść do obiektu Pijalni Wód Mineralnych zgodnie z załączonym cennikiem, obsługa kasy fiskalnej. Do zakresu wykonywanej usługi należeć będzie również: 1. Odprowadzanie utargu codziennie do kasy Zamawiającego, a w przypadku konieczności wystawienia faktury VAT do pobrania danych niezbędnych do jej wystawienia i przekazanie wraz z paragonem Głównemu Specjaliście ds. Administracji, który prześle zainteresowanemu fakturę VAT. 2. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za majątek Zamawiającego znajdujący się na wyposażeniu obiektu Pijalni Wód Mineralnych w Szczawnie Zdroju, który zostanie przekazany w drodze inwentaryzacji. 3. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów oraz statutu miejscowości uzdrowiskowej. Współpracy z Zamawiającym w przypadku organizacji różnego rodzaju imprez kulturalnych, wystaw, itp. Ponadto: 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody powstałe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - Rozlewnia Wód Mineralnych. a. centrala alarmowa CA-6 lub równoważna, b. czujniki ruchu minimum 6 sztuk, c. detektory swym zasięgiem powinny obejmować m.in. halę produkcyjną, pomieszczenie sprzedaży, pomieszczenie Kierownika. d. sygnalizator wewnętrzny akustyczny, e. dokonywanie obchodu wokół obiektu minimum 4 razy dziennie, f. dokonywanie obchodu wewnątrz obiektu minimum 1 raz dziennie, mając na uwadze skontrolowanie prawidłowości funkcjonowania zainstalowanych zabezpieczeń oraz wykluczenie awarii (np. pęknięcie rury, zalanie), g. przekazywanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego informacji o zauważonych awariach i niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu. 3.8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - Sanatorium Zuch. a. centrala alarmowa CA-10 lub równoważna, b. czujniki ruchu minimum 10 sztuk, c. sygnalizator akustyczno - optyczny wewnętrzny, d. dokonywanie obchodu wokół obiektu (do granicy ogrodzenia) minimum 4 razy dziennie, e. dokonywanie obchodu wewnątrz obiektu minimum 2 raz dziennie (rano i wieczorem), mając na uwadze skontrolowanie prawidłowości funkcjonowania zainstalowanych zabezpieczeń oraz wykluczenie awarii (np. pęknięcie rury, zalanie), f. przekazywanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego informacji o zauważonych awariach i niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu. g. Obiekt powinien zostać zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wtargnięcie osób nieuprawnionych przez okna w pomieszczeniach na parterze i oszkloną klatkę schodową prowadzącą na wyższe piętra budynku. 3.9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - Fitness Zdrój . W obiekcie jest zainstalowany system sygnalizacji włamania (system jest własnością Zamawiającego) Wykonawca musi się podłączyć do istniejącego systemu. Wykonawca jest odpowiedzialny za: a. bieżącą konserwację systemu sygnalizacji włamania (nie rzadziej niż raz na kwartał) oraz natychmiastowe dokonywanie niezbędnych napraw związanych z awarią lub nieprawidłowościami w działaniu systemu sygnalizacji włamania. b. dokonywanie obchodu wokół obiektu, c. dokonywanie obchodu wewnątrz, mając na uwadze skontrolowanie prawidłowości funkcjonowania zainstalowanych zabezpieczeń oraz wykluczenie awarii (np. pęknięcie rury, zalanie), d. przekazywanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego informacji o zauważonych awariach i niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207820,80

  • Oferta z najniższą ceną: 207820,80 / Oferta z najwyższą ceną: 207820,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.