eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remont sal dydaktycznych wraz z przebudową instalacji wewnętrznych w Budynku Wydziału Matematyczno- Przyrodniczego Akademii Pomorskiej w Słupsku na potrzeby pomieszczeń laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Słupsk: Remont sal dydaktycznych wraz z przebudową instalacji wewnętrznych w Budynku Wydziału Matematyczno- Przyrodniczego Akademii Pomorskiej w Słupsku na potrzeby pomieszczeń laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 44322 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Pomorska , ul. Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8405327, faks 059 8405475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal dydaktycznych wraz z przebudową instalacji wewnętrznych w Budynku Wydziału Matematyczno- Przyrodniczego Akademii Pomorskiej w Słupsku na potrzeby pomieszczeń laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje przebudowę instalacji wewnętrznych elektrycznych, wodno- kanalizacyjnych, wentylacyjnych oraz prace remontowe w salach dydaktycznych w budynku Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego Akademii Pomorskiej w Słupsku. 3.1 Roboty budowlane. - demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego i stałych elementów wyposażenia kolidujących z nową aranżacją pomieszczeń - wykonanie przejść kanałów wentylacyjnych przez ściany wewnętrzne i zewnętrzne - wykonanie przejść podejść kanalizacji sanitarnej przez stropy i ściany - wykonanie podejść wody i kanalizacji sanitarnej w warstwach podłogowych w pomieszczeniach na parterze - wykonanie podejść instalacji elektrycznej w posadzkach (oraz inne elementy drobne: demontaż fragmentów wykładzin podłogowych w PVC, skucie fragmentów istniejących wylewek pod posadzkami w celu wykonania podejść niezbędnych instalacji) - wykonanie wentylacji mechanicznej Po wykonaniu wskazanych na projekcie otworów w istniejących ścianach i stropach i przeprowadzeniu instalacji, brakujące elementy ścian i sufitów oraz nierówne krawędzie, pozostawione po wyburzeniu, wyrównać poprzez domurowanie, otynkowanie i zlicować z istniejącymi płaszczyznami ścian. Przejścia przez ściany zewnętrzne należy uszczelnić i zaizolować. Po wykonaniu podejść instalacji elektrycznych oraz instalacji wod.- kan. na parterze, zlokalizowanych w posadzkach, posadzkę uzupełnić zaprawą i wykładziną PVC identyczną z istniejącą. 3.2. Roboty montażowe. Projektuje się następujące roboty montażowe: - montaż ściany z płyt GKF w laboratorium 202 wraz z nadświetlem oraz drzwiami z wypełnieniem szklanym W pomieszczeniu 202 wykonać przegrodę z płyt GKFI na stelażu stalowym, z wypełnieniem wełną mineralną. Płyty gipsowo-kartonowe gr. 1,25 cm układać dwuwarstwowo -wykonanie zabudowy kanałów wentylacyjnych biegnących pod sufitem pomieszczeń użytkowych. Zastosować płyty GKF gr. 1,25 cm na stelażu stalowym, malowane na kolor RAL 9010- biały. - wykonanie zabudowy pionów i poziomów instalacji wod.- kan. w widocznych miejscach pod stropami i przy ścianach Przewody prowadzone pod stropami oraz piony biegnące na całej wysokości pomieszczenia należy zabudować płytami GKF. Zastosować płyty gr. 1,25 cm na stelażu stalowym, malowane na kolor RAL 9010- biały. - wykonanie obudowy podejść przewodów ciepłej i zimnej wody prowadzonych na posadzce Ze względu na brak możliwości prowadzenia instalacji w istniejącym stropie fragmenty przewodów doprowadzających wodę do stołów laboratoryjnych znajdujących się w centralne części pomieszczeń (na II piętrze) będą prowadzone na istniejącej posadzce. Przewody należy zabezpieczyć poprzez obudowanie płytą GKF na stelażu stalowym. Tak powstałe stopnie należy wykończyć wykładziną PVC w kontrastującym kolorze, a krawędzie zabezpieczyć kątownikami stalowymi - prowadzenie przewodów elektrycznych natynkowo w listwach osłonowych b. Wykończenie wnętrz Posadzki W pomieszczeniach, które są poddawane remontowi znajduje się stosunkowo nowa wykładzina PVC, przeznaczona do zachowania. Podczas prac budowlanych wykładzinę należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Fragmenty usunięte w celu wykonania podejść instalacyjnych należy uzupełnić z wykorzystaniem usuniętych fragmentów lub nowej wykładziny identycznej z istniejącą. Uzupełnienie wykonać poprzez zgrzewanie lub inną metodą zalecaną przez producenta, pozwalającą na uzyskanie równych i gładkich powierzchni. Ściany i sufity Istniejące ściany i sufity w pomieszczeniach dydaktycznych objętych remontem należy przemalować. Powierzchnia przeznaczona do malowania powinna być czysta, sucha, odpylona, bez spękań. Powierzchnie pomalowane farbami emulsyjnymi należy odtłuścić poprzez umycie wodą z dodatkiem środków myjących i zagruntować. Fragmenty ścian, na których znajdują się zacieki należy oczyścić mechanicznie i zagruntować. Jeśli ubytek jest duży należy go wypełnić masą szpachlową. Powierzchnię, z której usunięto zacieki należy przed malowaniem pokryć warstwą preparatu na zacieki i plamy, głęboko wnikającego w podłoże i tworzącego elastyczną powłokę izolującą zabrudzenia. Ściany malować dwukrotnie zmywalną farbą emulsyjną lateksową w kolorze S0500-N wg wzornika barw NCS z pozostawieniem ok.3 cm cokołu w kolorze białym na styku ściany i sufitu. Sufity malować dwukrotnie emulsją akrylową w kolorze białym. Należy pomalować również sufity łącznie z płytami GKF, w pomieszczeniach, gdzie wykonywane będą zabudowy przewodów kanalizacji sanitarnej. Fragmenty ścian nad blatami roboczymi i zlewami należy wykończyć płytkami ceramicznymi o wymiarach 20x20cm, w kolorze białym i szarym. Styk blatu laboratoryjnego i ściany uszczelnić silikonem i zabezpieczyć listwą systemową zgodnie z zaleceniem producenta mebli. W pomieszczeniu laboratorium 202 nowoprojektowaną ściankę z płyt GKF należy wykończyć obustronnie płytkami ceramicznymi o wymiarach 20x20cm, w kolorze : beż- zbliżony do istniejącego. Szerokość spoin pomiędzy płytkami- 3mm. Do wypełnienia zastosować spoinę elastyczną w kolorze białym, zapewniającą wodoodporność oraz zabezpieczającą przed rozwojem grzybów, pleśni i glonów Stałe elementy wyposażenia: Nowoprojektowane drzwi W ściance działowej w pomieszczeniu 202 projektuje się montaż nowych drzwi wraz z naświetlem. Drzwi szklone szybą bezpieczną, z wypiaskowanym wzorem. Profile PVC w kolorze białym. Drzwi wyposażyć w zamek z funkcją kontroli dostępu zgodnie z wytycznymi inwestora..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, gdy oświadczy, że kierownik budowy posiadać będzie uprawnienia do prowadzenia robót,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kosztorys

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty Wykonawca będzie posiadał polisę OC (kontraktową i deliktową), w wysokości co najmniej 138 000 PLN każda,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany z zastosowaniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku istnienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, nie udostępnienia lub ograniczenia przez Akademię Pomorską w Słupsku terenu budowy, jak również zlecenie wykonania prac dodatkowych. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym, W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę jej zakresu. Powyższe zmiany wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Pomorska w Słupsku, Biuro Administracyjno-Inwestycyjne, ul.Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Akademia Pomorska w Słupsku, Kancelaria Ogólna p. 35, ul.Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.