eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymiwykonanie termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Lwówku Śląskim ul. Szpitalna 4, ul. Parkowa 3, ul. Parkowa 5, ul. Parkowa 17, w Gryfowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 20, ul. Kolejowa 16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Lwówek Śląski: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: wykonanie termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Lwówku Śląskim ul. Szpitalna 4, ul. Parkowa 3, ul. Parkowa 5, ul. Parkowa 17, w Gryfowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 20, ul. Kolejowa 16
Numer ogłoszenia: 443124 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lwówecki , ul. Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7823650, 7823652, faks 075 7823651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlwowecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: wykonanie termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Lwówku Śląskim ul. Szpitalna 4, ul. Parkowa 3, ul. Parkowa 5, ul. Parkowa 17, w Gryfowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 20, ul. Kolejowa 16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacjach projektowych termomodernizacji ww. budynków.Prace budowlane polegają w szczególności na: ociepleniu ścian od wewnątrz, ociepleniu stopów poddaszy, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu stropodachów, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania, montaż kolektorów społecznych Praca Wykonawcy obejmuje nadzór nad realizacją zadania (6 budynków) i jego rozliczenie w okresie realizacji, kontrolę zadania wykonywanego w okresie gwarancji oraz okresowe przeglądy i w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie ich usunięcia od Wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca wykona prace objęte umową zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, etyki zawodowej oraz przepisami prawa, w tym szczególnie Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych. Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją projektową, dokonanie wizji lokalnej miejsc przeznaczonych do wykonywania robót budowlanych. Dokumenty związane z realizowanym przedmiotem zamówienia znajdują się w Wydziale Organizacyjno - Prawnym Starostwa Powiatowego we Lwówku Śląskim - I Piętro, a także zostały umieszczone na stronie www.bip.powiatlwówecki.pl na potrzeby postępowania na roboty budowlane: część 1 wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Lwówku Śląskim ul. Szpitalna 4,część 2 wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Lwówku Śląskim, ul. Parkowa 3,część 3 wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Lwówku Śląskim ul. Parkowa 5,część 4 wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Lwówku Śląskim ul. Parkowa 17, część 5 wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Gryfowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 20,część 6 wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Gryfowie Śląskim ul. Kolejowa 16. Pozostałe informacje zostały zawarte w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uznaje przedmiotowy warunek za spełniony przez Wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwa nadzory dla każdej branży polegające na nadzorze inwestorskim w : - specjalności konstrukcyjno-budowlanej (min.2 usługi ), - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (min.2 usługi), - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (min.2 usługi), nad robotami budowlanymi tj.: budowie , odbudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej lub obiektach innego rodzaju wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wymogi podmiotowe zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne dokumenty. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że powierzy na czas realizacji zadania obowiązki wynikające z przedmiotu zamówienia osobom posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów które mogą sprawować samodzielne funkcje w budownictwie zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami - są członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy osób fizycznych, bądź dysponują osobami przynależnymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Każda z wymienionych osób winna udokumentować Zamawiającemu minimum 3 letni staż na stanowisku inspektora nadzoru. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wymogi podmiotowe zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne dokumenty. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.(dotyczy firm) Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wymogi podmiotowe zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne dokumenty. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany do treści umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku i zakresie: a) zmiany ogólne: - zmiana siedziby, adresu Zamawiającego oraz Wykonawcy, - zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego oraz Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. b) zmiany wpływające na termin wykonania umowy: - możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: przekazanie terenu budowy, przekazanie dokumentów budowy, - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany terminu realizacji inwestycji, c) zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia: - wynikające ze zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym zakresie przepisów, - zmniejszenie wynikające z wystąpienia okoliczności o których mowa w § 5 ust. 10 umowy na zasadach określonych w § 5 ust. 11 umowy (załącznik nr 8). 2) Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiatlwowecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lwówku Śląskim, al. Wojska Polskiego 25 A, 59-600 Lwówek Śląski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lwówku Ślaskim, al. Wojska Polskiego 25 A, 59-600 Lwówek Śląski, sekretariat nr 101..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku nie uzyskania dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 2. Termin wykonania zamówienia rozpoczyna się z dniem podpisania umowy, a zakończy z datą podpisania końcowego protokołu odbioru z uwzględnieniem terminu na usunięcie ewentualnych wad (roboty mają zostać zakończone w terminie do 30.11.2013r.) oraz do czasu zakończenia okresu rękojmi i gwarancji co obejmuje również uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.