eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia sali konferencyjnej oraz kancelarii.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-28

Wrocław: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia sali konferencyjnej oraz kancelarii.
Numer ogłoszenia: 443020 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, faks 071 3430731.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia sali konferencyjnej oraz kancelarii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia sali konferencyjnej oraz kancelarii Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, według poniższego wykazu asortymentowo-ilościowego, spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczno-jakościowe określone w specyfikacji technicznej, które stanowią załączniki: 1.załącznik nr 1 - wykaz asortymentowo-ilościowy wyposażenia sali konferencyjnej oraz kancelarii, 2.załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna mebli i wyposażenia sali konferencyjnej oraz kancelarii. 2.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3)wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego w nowo wybudowanej siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131 . 4)za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie protokół odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji, 2)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4)przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia należy dokonać wizji lokalnej wszystkich pomieszczeń, których dotyczy realizacja zamówienia. 4.Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do reklamacji i gwarancji zawarto w § 4 i 5 wzoru umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji - załącznik nr 3. 5.Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: 1)Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom. 2)Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty informację, którą cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 3)partner składający ofertę wspólną nie jest podwykonawcą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 43429.87 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POKKER OFFICE Tadeusz Kubic Sp. J., ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 14-15, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 43429.87
  • Oferta z najniższą ceną: 43429.87 oferta z najwyższą ceną: 67303.74
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.