eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbaskowo › Dostawa i wdrożenie Radiowego Systemu Zdalnego odczytu wodomierzy dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie wraz z dostawą wodomierzy przystosowanych do zdalnego odczytu radiowego. PGK.DA.361.31.12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Kołbaskowo: Dostawa i wdrożenie Radiowego Systemu Zdalnego odczytu wodomierzy dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie wraz z dostawą wodomierzy przystosowanych do zdalnego odczytu radiowego. PGK.DA.361.31.12
Numer ogłoszenia: 442908 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie , Rosówek 16, 72-001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 312 49 20, faks 91 312 49 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-kolbaskowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Radiowego Systemu Zdalnego odczytu wodomierzy dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie wraz z dostawą wodomierzy przystosowanych do zdalnego odczytu radiowego. PGK.DA.361.31.12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę systemu zdalnego odczytu wodomierzy w zakresie: a)modułów radiowych o stopniu ochrony min. IP 65 i min. IP67 w ilościach określonych w załączniku nr 2; b)zestawu do odczytu modułów radiowych (terminal inkasencki do zbierania danych z nadajników radiowych w formie tabletu lub PDA o wymiarach ekranu 3,5 cala- 7 cali); c)zasięg odbioru danych - min 300 metrów w terenie otwartym plus antena zewnętrzna, do montażu na samochodzie , uchwyt do tabletu lub PDA w samochodzie, ładowarka samochodowa d)programu komputerowego do analizy danych - licencja na 1 stanowisko; e)innych elementów nie wymienionych w specyfikacji jeśli będą niezbędne w celu zapewnienia działania całego systemu; f)usługi instalacji programu komputerowego do analizy danych; g)usługi opracowania mechanizmu pobierania danych przez program bilingowy Zamawiającego - GW MAX firmy GIGA Sp. z o.o. Katowice, i w rezultacie zapewnić zgodność przekazywania danych z programu inkasenckiego do programu bilingowego Zamawiającego. h)Wykonawca wstępnie zaprogramuje moduły radiowe przed montażem wodomierzy, a zakres zaprogramowania przygotowany zostanie po konsultacjach z Zamawiającym, po wyłonieniu Wykonawcy; i)szkolenia z montażu modułów oraz obsługi systemu; j)bezterminowej licencji na program oraz co najmniej 2. letniego okresu aktualizacji; k)dostarczenia pisemnej instrukcji w języku polskim z montażu modułów oraz obsługi systemu. 2.Dostawę wodomierzy do wody zimnej przystosowanych do radiowego systemu odczytu, wg następujących wymogów technicznych: a)wodomierze do wody zimnej w ilościach określonych w załączniku Nr 2 - 2a spełniające następujące klasy metrologiczne w stopniu nie mniejszym niż: DN 15 - DN 20 klasa B, DN 25 - DN 150 klasa C przy MID o współczynniku R większym lub równym 160 i stopniu ochrony min. IP 67; b)Zaproponowane wodomierze muszą być dopuszczone do użytkowania na terenie RP; c)Zamawiający dopuszcza obniżenie wartości współczynnika R dla wodomierzy Dn 50 przy długości montażowej (200 ) d)posiadać odporność na ingerencje zewnętrznym polem magnetycznym; e)nie dopuszcza się impulsatorów kontaktronowych f)wodomierze muszą być fabrycznie nowe i posiadać cechę legalizacyjną nadaną w 2012 r. g)każdy wodomierz musi posiadać zatwierdzenie Typu przez Główny Urząd Miar, Zamawiający dopuszcza europejskie zatwierdzenie typu WE dla wodomierzy h)każdy wodomierz musi mieć korpus wykonany z metalu; i)do oferty należy obowiązkowo dołączyć karty katalogowe oferowanych wodomierzy i pozostałych elementów; 3. W wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1.2 lit. a- k oraz w pkt. 1.3 lit. a - i Zamawiający powinien otrzymać kompletny działający system umożliwiający zdalny odczyt liczników wodomierzy wymienionych w załączniku nr 2-2a i eksport danych do programu komputerowego GW MAX - gospodarka wodomierzowa wraz z licznikami spełniającymi wszystkie wymogi techniczne. Gwarancja wymagana : wodomierze min 3 lata , system elektroniczny min 5 lat.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonanie dostawy wodomierzy do zimnej wody przystosowanych do radiowego systemu odczytu oraz elementów systemu odczytu jak w prowadzonym postępowaniu - do 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 38.42.11.00 - Wodomierze 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a)Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN słownie: osiem tysięcy złotych 00 100. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1.w pieniądzu; 2.w poręczeniach bankowych; 3.w gwarancjach bankowych; 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć na konto: PeKaO S.A I Zachodniopomorskie Centrum Korporacyjne ul. Bogurodzicy 5, 70-400 Szczecin nr 12124039271111001043281618 - Tytuł przelewu określić następująco: Wadium - Dostawa radiowego systemu zdalnego odczytu wodomierzy. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zmawiającego w dniu 16.11.2012 r. do godz. 14:00 - decyduje data uznania rachunku. Wadium wniesione w formie określonej w pkt.11 lit. b 2,3,4 należy złożyć w formie oryginału w kasie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie 72-001 Rosówek 16 do dnia 16.11.2012 r. do godz. 14.00. Potwierdzenie złożenia wadium w powyższych formach należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach gdy: 1.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2.nie wniesie należytego zabezpieczenia wykonania umowy; 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie przedstawionej w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania bez rozpatrywania a jego oferta zostanie uznana za nie spełniającą warunków niniejszego postępowania. Wniesione wadium zostanie zwrócone: 1.po upływie terminu związania z ofertą; 2.zostanie zawarta umowa; 3.Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a zażalenia zostaną rozstrzygnięte albo upłynie termin ich wnoszenia. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy potwierdzą stosownym dokumentem iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy potwierdzą, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy potwierdzą w załączniku nr 8 SIWZ, iz dysponują osobami, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia , posiadającymi niezbędne kwalifikacje do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy przedstawią dokumenty potwierdzające , że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-kolbaskowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie 71-001 Rosówek 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 14:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie 71-001 Rosówek 16- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.