eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonywanie usług bankowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od dnia 01.01.2009r. do dnia 31.12.2011r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Gliwice: wykonywanie usług bankowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od 01.01.2009r. do dnia 31.12.2011r.
Numer ogłoszenia: 4428 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252256 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług bankowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od 01.01.2009r. do dnia 31.12.2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowe wymagania w stosunku do Wykonawców: a) Ze względu na likwidację z dniem 01.11.2008r. 8 punktów kasowych w siedzibach Zamawiającego, wymaga się by Wykonawca posiadał min. 4 oddziały czynne co najmniej od. 09:00 do 17:00 na terenie miasta Gliwice; ponadto Wykonawca winien zagwarantować wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą bankową zamawiającego na terenie Gliwic. b) Posiadanie w swojej ofercie systemu bankowości elektronicznej spełniającego następujące wymagania: -Dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o środkach zgromadzonych na rachunku, -Możliwość pracy jednocześnie na kilku stanowiskach, -Dostęp do danych historycznych co najmniej od 6 miesięcy, -Możliwość obsługi w jednym systemie rachunków Zamawiającego oraz Wspólnot Mieszkaniowych, -Możliwość eksportu wyciągów z wszystkich rachunków w jednym pliku, a także import oraz wysyłanie przelewów z wszystkich rachunków w jednym pliku, -Możliwość importowania przelewów w formacie ELIXIR-0, -Możliwość eksportowania wyciągów w formacie MT-940 oraz w postaci pliku formatu PDF identycznego z wyciągiem papierowym, -Hasło do autoryzacji przelewów dla poszczególnych użytkowników winno być stałe bez konieczności jego zmiany, -Możliwość tworzenia raportów - zestawień z wykorzystaniem filtra, -Możliwość przesyłania raportów z systemu identyfikacji masowych płatności oraz raportów z polecenia zapłaty, c) Posiadanie w swojej ofercie systemu identyfikującego płatności masowe (oparte na rachunkach wirtualnych), wykorzystywanego do bezpośredniej obsługi Klientów Zamawiającego oraz obsługi Klientów Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga także aby: -Wykonawca udostępnił Zamawiającemu co najmniej 12 cyfr z rachunku wirtualnego z możliwości zakodowania w nim poszczególnych płatności, -Środki finansowe wpłacane na rachunki wirtualne były księgowane bezpośrednio (online) na rachunku docelowy (bieżącym zamawiającego lub wspólnoty) jako pojedyncze operacje, -Raporty dot. masowych płatności były dostarczane do Zamawiającego najpóźniej do godz. 9:00 następnego dnia po dokonaniu wpłaty na rachunek wirtualny, -Pliki raportów dot. masowych płatności były generowane w formacie MT-940. d) Wykonawca posiadał przynajmniej jedno oświadczenie (rekomendację) o zgodności systemu identyfikacji płatności masowych z programem posiadanym przez Zamawiającego o nazwie DOM 5 firmy SACER S.C., w oparciu o druk stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Oświadczenie takie powinno zostać wydane przez firmę-instytucję korzystającą z DOM-5 oraz z usługi masowych płatności Wykonawcy. e) Poinformować pisemnie, lub przygotować pisemną informację dla wszystkich Klientów Zamawiającego o zmianie numeru rachunku wirtualnego na który obecnie dłużnik dokonuje wpłat (o ile zajdzie taka potrzeba), w terminie 7 dni od daty udostępnienia przez Zamawiającego danych osobowych. Dane osobowe zostaną udostępnione Wykonawcy po przekazaniu listy rachunków. Listę rachunków Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. f) Posiadanie w swojej ofercie polecenia zapłaty wykorzystywanego do bezpośredniej obsługi Klientów Zamawiającego oraz obsługi Klientów Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby: -Środki z polecenia zapłaty wpłynęły na rachunek bieżący Zamawiającego lub Wspólnoty mieszkaniowej najpóźniej następnego dnia roboczego jeżeli polecenie zostanie wysłane do godz. 18:00, -System bankowości elektronicznej umożliwiał wczytanie pliku zleceń w formacie ELIXIR-0. g) Posiadanie w swojej ofercie systemu umożliwiającego automatyczną konsolidację sald tak aby na koniec dnia roboczego na wybrany rachunek automatycznie wpłynęły środki ze wskazanych rachunków zamawiającego po czym następnego dnia roboczego najpóźniej o godz. 7:00 powinno nastąpić przeksięgowanie powrotne środków na rachunki z których środki wpłynęły. h) Zapewnienie możliwości korzystania z lokaty nocnej (over night) od kwoty 100 000 PLN której najniższe oprocentowanie będzie następujące WIBID ON X 0,6 pomniejszony o stopę rezerwy obowiązkowej (obecnie 0,035). Przykład: 5,28 X 0,965 X 0,5 = 2,5 % 5,28 %- WIBID ON z dnia 25.11.2008r i) Posiadanie w swojej ofercie rachunku zastrzeżonego -powierniczego, niezbędnego do zabezpieczenia transakcji kupna-sprzedaży lokalu mieszkalnego. (rozwiązanie wykorzystywane przez deweloperów). j) Wykonawca winien legitymować się aktualną oceną jednej z agencji ratingowych na minimalnym poziomie - ocena długoterminowa: a. Rating agencji Moodys A1 b. Rating agencji FitchIBCA A+..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 212110 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gliwicach, Zwycięstwa 28, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 207504
  • Oferta z najniższą ceną: 207504 oferta z najwyższą ceną: 207504
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.