eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › dostawa sprzętu medycznego na pododdzial udarowy w szpitalu w Sztumie znak - SPZOZ - 18/2005

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-29

POZYCJA 44287

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sztum: dostawa sprzętu medycznego na pododdzial udarowy w szpitalu w Sztumie znak - SPZOZ - 18/2005

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Edward Senger, ul. Reja 12, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406185, fax 055 6406200, e-mail: zozsztum@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego na pododdzial udarowy w szpitalu w Sztumie znak - SPZOZ - 18/2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i szkoleniem personelu w zakresie obsługi danej aparatury medycznej wg niżej wymienionego podziału na zadania : Zadanie nr 1 - dostawa 3 szt. kardiomonitorów + centrala monitorowania szt.1 - wg parametrów minimalnych określonych w zalączniku nr 1.1 do siwz Zadanie nr 2 - dostawa aparatu do 24 ro godzinnego mionitorowania ciśnienia tętniczego szt.2 - wg parametrów minimalnych okrerślonych w załączniku nr 1.2 do siwz zadanie nr 3 - aparat USG z sondą przezczaszkową szt.1 - wg parametrów minimalnych określonych w zalączniku nr 1.3 do siwz zadanie nr 4 - dostawa wielofunkcyjnych łóżek ze sterowaniem elektronicznym szt. 6 - wg parametrów minimalnych określonych w załączniku nr 1.4 do siwz zadanie nr 5 - dostawa respiratora stacjonarno - przenośnego szt. 1 - wg parametrów minimalnych określonych w załaczniku nr 1.5 do siwz Zadanie nr 6 - dostawa aparatu EKG stacjonarno - przenośnego 12-sto kanałowego szt.1 - wg parametrów minimalnych określonych w załączniku nr 1.6 do siwz zadanie nr 7 - dostawa pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych szt. 6 - wg parametrów minimalnych określonych w załączniku nr 1.7 do siwz Zadanie nr 8 - dostawa systemu do 24 h rejestracji EKG metodoą Holtera wraz z rejestratorami cyfrowymi z pamięcią wymienną szt. 1 - wg parametrów minimalnych określonych w załączniku nr 1.8 do siwz Zadanie nr 9 - dostawa fefibrylatora na zasilanie sieciowo - akumulatorowe szt. 1 - wg parametrów minimalnych określonych w załączniku nr 1.9 Zadanie nr 10 - dostawa ssaka elektrycznego szt. 1- wg parametrów minimalnych określonych w załączniku nr 1.10 Szczegółowy opis załaczników można pobrać w siedzibie zamawiajacego po przesłaniu wniosku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital w Sztumie , 82-400 Sztum ul. Reja 12. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość całści zamówienia ( 10 zadań ) przekracza 60 000 euro lecz nie więce niz 130 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: od 100 zł do 9400 zl na całość. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki określone w artykule 22ust 1 prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spelnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiajacy przeprowadzi na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentow i oświadczeń. 1. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamawiajacy żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę nw dokumentów: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; e. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiajacy żąda nw dokumentów: a. wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu medycznego objętego zamówieniem ( każdy z wykonawców musi wykazać się co najmniej jedną dostawę w zakresie danego sprzętu w podanym okresie) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca za każdą , więcej niż jedną , zrealizowaną dostawę otrzyma 1 punkt w zakresie każdego z aparatów lecz nie więcej niż 10 pkt. 3. W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiajacy żąda nw dokumentów: a. informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000 zł ( dwieście tysięcy złotych ) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem do składania ofert. Wykonawca otrzyma za każdą udokumentowaną kwotę w wysokości pełnych 50 000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych) ponad wymagany warunek , jeden punkt lecz nie więcej niż 10 pkt. W przypadku wykonawcy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty należy złożyć zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( Dz. U. nr 71 poz.645) Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1. udzielą minimalnego okresu gwarancji (dotyczy - wszystkich zadań ) przez okres co najmniej 12 miesięcy 2. Zobowiążą się do serwisowania pogwarncyjnego ( dotyczy wszystkich zadań) dostarczonej aparatury przez okres minimum 5 lat licząc od upływu okresu gwarancyjnego 3. Dostarczą oferowny sprzęt w do 30 dni od daty podpisania umowy 4. Zainstalują dostarczoną aparaturę we wskazanym miejscu i przeszkolą niezbędny personel w zakresiej jej obsługi na swój koszt.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena oferty ( zadania nr 2, 3, 5, 8 ,9) - 60% Ocena techniczna ( zadania 2, 3, 5, 8, 9 ) - 30% Okres gwarancji ( zadania nr 2, 3, 5, 8, 9 ) - 5% Okres serwisowania ( zadania nr 2, 3, 5, 8, 9 ) - 5% Cena oferty ( zadania nr 1, 4, 6, 7, 10) - 90% Okres gwarancji ( zadania nr 1, 4, 6, 7, 10 ) - 5% Okres serwisowania ( zadania nr 1, 4, 6, 7, 10 ) - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.09.2005, cena: 30 zł + Vat 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2005, godzina 13:00, Pokój sekcji gospodarczej i zaopatrzenia - pok. nr 2 ( budynek administracyjny - parter ).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.