eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zakup używanej koparko-ładowarki, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-01

Krosno: Zakup używanej koparko-ładowarki, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli
Numer ogłoszenia: 44287 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14691 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375796, faks 013 4366037.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej koparko-ładowarki, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie: Zakup używanej koparko-ładowarki, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparko-ładowarki 1szt. 3. Koparko-ładowarka musi spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego dotyczące poruszania się po drogach publicznych. 4.Koparko-ładowarka musi posiadać następujące wyposażenie techniczne i cechy: -rok produkcji od 2002, -przebieg według wskazań licznika nie więcej niż 6500 mtg , -sprawna technicznie po przeglądzie, nowy filtr paliwa, filtr oleju silnikowego, filtr powietrza. -silnik czterocylindrowy, wysokoprężny o mocy od 86KM -skrzynia biegów Power Shift lub Syncroshuttle, 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu, przełącznik zmiany kierunku jazdy przód- tył, -napęd na wszystkie osie 4x4 z możliwością rozłączenia napędu przedniej osi, -mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną, z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego, -przednia oś skrętna, układ kierowniczy ze wspomaganiem, -koła zróżnicowane- z przodu mniejsze o rozmiarze 12,5x20(nowe opony), z tyłu większe o rozmiarze 18,4x30 (min 20% dobre), -łyżka ładowarkowa otwierana typu 6w1 z widłami do palet - nowa, montowana na szybkozłączu mechanicznym lub hydraulicznym -system amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy, -instalacja elektryczna 12V z oświetleniem drogowym ( zgodna z wymogami;Prawa o ruchu drogowym) -dwoje drzwi do kabiny, umożliwiające dostęp z prawej i lewej strony, -kabina- wyciszona, wentylowana i ogrzewana, poziom hałasu max 74dB, -konstrukcja kabiny zapewniająca widoczność łyżki załadowczej w czasie pracy, -koparka wyposażona w licznik motogodzin, -sprawny układ hydrauliczny bez wycieków, -sprawna skrzynia biegów bez wycieków, -brak wycieków paliwa i olejów, -ramię koparkowe z wysięgnikiem teleskopowym, ramię koparkowe bez luzów, -układ hamulcowy tarczowy, mokry z możliwością hamowania prawą i lewą stroną, -łyżka koparkowa o szerokości 610 mm, -układ centralnego smarowania w pełni sprawny, -wysokość załadunku przedniej łyżki min- 3,15 m, -serwis pogwarancyjny w odległości do 80 km od siedziby zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup używanej koparko-ładowarki, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHANDLER Sp. z o.o., ul. Wapienna 6, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163934,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 131000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.