eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Remont piwnic wraz z wymianą ogrzewania budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 31

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Mikołów: Remont piwnic wraz z wymianą ogrzewania budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 31
Numer ogłoszenia: 442814 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391014 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 31, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 779 76 03, faks 32 779 76 03 wew. 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont piwnic wraz z wymianą ogrzewania budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 31.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont piwnic wraz z wymianą ogrzewania budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 31 Obejmujący m.in. : a) część budowlaną rozbiórka ścian, posadzek i skucie tynków roboty murowe i tynki wewnętrzne wykonanie podłoża i posadzek montaż stolarki drzwiowej wykonanie drenażu wewnętrznego z izolacją pozioma ścian - iniekcja ciśnieniowa wywóz i utylizacja materiału rozbiórkowego b) część instalacyjną: demontaże i rozbiórki instalacji wykonanie nowej instalacji wewnętrznej c.o. i wod-kan dostawa, montaż i uruchomienie stacji wymienników ciepła c) część elektryczną roboty demontażowe wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z dokonaniem pomiarów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. część elektryczna (zał. nr 7 do siwz), część budowlana (zał. nr 8 do siwz), część instalacyjna ( zał. nr. 9 do siwz), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, a w szczególności niezbędnych świadectw kontroli jakości, atestów i certyfikatów zabudowanych materiałów protokołów z prób szczelności, najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości przedmiotu umowy do odbioru końcowego. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 185 poz. 1243 z późn. zm) Wykonawca w tracie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem ostatecznej oferty przeprowadził wizję lokalną miejsca realizacji przedmiotu zamówienia (na własny koszt). Wniosek o umożliwienie wizji lokalnej należy przesłać na numer faksu: 32 779 76 03 wew. 27, najpóźniej w terminie 5 dni roboczych przed terminem składania ofert. 6. Na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji. 7. Wszędzie gdzie w dokumentacji wskazano materiały i urządzenia, z podaniem konkretnych firm, nazw materiałów, patentów, znaków towarowych, pochodzenia, norm lub aprobat, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. użycie materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami, zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego oferującego urządzenie lub materiał o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (ofertom takim winny towarzyszyć wszystkie niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen, aprobatami technicznymi oraz innymi odpowiednimi szczegółami). W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do opracowania jej na własny koszt, przedstawienia do akceptacji Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne FRIB-EX, ul. Zdziebkowskiej 1, 41-710 RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124248,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128769,32

  • Oferta z najniższą ceną: 128769,32 / Oferta z najwyższą ceną: 154655,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.