eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ZP/38/018/D/12 Dostawa artykułów promujących Wydział Zarządzania i Ekonomii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Gdańsk: ZP/38/018/D/12 Dostawa artykułów promujących Wydział Zarządzania i Ekonomii
Numer ogłoszenia: 44278 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 22 70, faks +48 58 347 24 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/38/018/D/12 Dostawa artykułów promujących Wydział Zarządzania i Ekonomii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych w oparciu o projekty przygotowane przez Wykonawcę na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego wstępnych projektów, które zawarte są w załącznikach nr 6,7,8,9 do niniejszej SIWZ, przy jednoczesnym uwzględnieniu sugestii Zamawiającego, a następnie dostosowania projektu do umieszczenia go na artykułach promocyjnych. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę projektów graficznych wszystkich artykułów promocyjnych objętych przedmiotem zamówienia dopiero po podpisaniu umowy. Strony są zobowiązane wzajemnie konsultować estetykę i sposób wykonania artykułów promocyjnych na etapie przygotowania projektów końcowych. Zamawiający może zaakceptować przedstawione przez Wykonawcę projekty bez zastrzeżeń lub zgłosić zastrzeżenia co do poszczególnych lub wszystkich przedstawionych mu projektów. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej artykułów promocyjnych, wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie do 3 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy do akceptacji projekty graficzne dla wszystkich produktów objętych zamówieniem. Zamawiający zgłasza poprawki do przedstawionych przez Wykonawcę projektów graficznych do momentu ostatecznej akceptacji. Jednakże uzgodnienie ostatecznego wyglądu wszystkich produktów objętych zamówieniem i dostawą przedmiotu zamówienia musi nastąpić w ciągu do 12 dni od daty podpisania umowy dla Zadania 6 i Zadania 7. Natomiast dostawa przedmiotu zamówienia dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5 musi nastąpić w ciągu do 21 dni od daty podpisania umowy. Ostateczna akceptacja projektów graficznych przez Zamawiającego jest potwierdzona faksem bądź e-mailem. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersje elektroniczne wykonanego zamówienia w plikach formatu graficznego JPG, Corel Draw i formatu pdf. Zamawiający wymaga, aby odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostarczenia artykułów promocyjnych do Zamawiającego ponosił Wykonawca. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wszelkich wad. 2 Przedmiotem zamówienia są następujące produkty: Lp. Wyszczególnienie Zadanie nr 1 Pendrive karta pojemność 8 GB w opakowaniu ozdobnym - 50 sztuk - zgodność z systemami Windows 7, Vista, XP, 2000, ME, 98 SE. Zgodność z interfejsem USB 2.0. Prędkość zapisu do 26MB/s, prędkość odczytu : do 14 MB/s. - pendrive karta bankomatowa, aluminiowa - opakowane w pudełkach ozdobnych - umieszczenie nadruku na kartach obustronnie dostarczone logo WZiE i nazwa przez Zamawiającego - Załącznik nr 7 i Załącznik nr 9 Zadanie nr 2 Długopis pendrive pojemność 4 GB - 50 sztuk - metalowy z klipsem srebrny - długopis z wkładem niebieskim - opakowane w pudełkach ozdobnych - umieszczenie nadruku logo WZiE na korpusie długopisu dostarczone logo przez Zamawiającego - Załącznik nr 6 Zadanie nr 3 Długopis i ołówek w etui - 50 sztuk - długopis i ołówek automatyczny srebrny metalowy - długopis z wkładem niebieskim - etui metalowe - umieszczenie graweru laserowego dostarczonego przez Zamawiającego logo WZiE na etui metalowym - Załącznik nr 6 - umieszczenie nadruku logo na klipsie długopisu i ołówka przez Zamawiającego - Załącznik nr 8 Zadanie nr 4 Pendrive wisiorek damski pojemność 4 GB - 50 sztuk - pendrive wisiorek na łańcuszku dł. 45 cm - kolor srebrny - wykonany z metalu - opakowane w etui satynowe - umieszczenie graweru laserowego dostarczonego przez Zamawiającego logo WZiE na etui Załącznik nr 8 Zadanie nr 5 Pendrive z bursztynu pojemność 8 GB - 10 sztuk - ekskluzywny pendrive-a. - Obudowa pokryta czystym srebrem. - wykonanie srebro i bursztyn Wymiary Wysokość: 4 mm Szerokość: 12 mm Długość: 35mm Długość łańcuszka 45cm - opakowane w etui satynowe - umieszczenie graweru laserowego dostarczonego przez Zamawiającego logo WZiE na etui Załącznik nr 8 Zadanie nr 6 Długopis - 2000 sztuk - metalowy z klipsem srebrny - o długości min. 135 mm - automatyczny - wkład wymienny, kolor wkładu niebieski - umieszczenie graweru laserowego dostarczonego przez Zamawiającego logo WZiE na etui metalowym - Załącznik nr 6 Zadanie nr 7 Cukierki krówki 12 kg - opakowane w papierki z logo WZiE - Załącznik nr 6 z drugiej strony www.zie.pg.gda.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek poprzez oświadczenie stanowiace załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, tj. dostaw artykułów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 złotych w ramach każdej dostawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek poprzez oświadczenie stanowiace załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek poprzez oświadczenie stanowiace załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek poprzez oświadczenie stanowiace załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk pok. 517.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.