eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa urządzeń do telefonii IP wraz z konfiguracją i uruchomieniem systemu telefonii IP w Urzędzie Miejskim w Zawierciu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Zawiercie: Dostawa urządzeń do telefonii IP wraz z konfiguracją i uruchomieniem systemu telefonii IP w Urzędzie Miejskim w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 442764 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do telefonii IP wraz z konfiguracją i uruchomieniem systemu telefonii IP w Urzędzie Miejskim w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń do telefonii IP wraz z konfiguracją i uruchomieniem systemu telefonii IP w Urzędzie Miejskim w Zawierciu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dostarczenie urządzeń telefonii IP; 2) Wykonanie wymaganych instalacji sprzętu i oprogramowania, konfiguracji urządzeń oraz uruchomieniu pełnej funkcjonalności systemu telefonii IP w Urzędzie Miejskim w Zawierciu; 3) Wykonanie testów poprawności połączeń telekomunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych oraz pełnej funkcjonalności systemu; 4) Dostawę modułów sekretarskich do posiadanych telefonów Yealink T26P - model EXP38 lub równoważny - 4 sztuki; Warunki równoważności dla modułów sekretarskich: Moduł w pełni kompatybilny z posiadanymi telefonami Yealink T26P; Moduł powinien zawierać min. 38 w pełni programowalne klawisze DSS każdy z podwójną diodą LED podłączone oraz zarządzane przez telefon IP(RJ12); Główne cechy: Szybkie wybieranie, Przechwytywanie połączeń, Parkowanie połączeń, Intercom. Konstrukcja: 2 porty RJ-11 dla In/Out, Zasilanie AC 100~240 V; 5) Dostawę licencji na obsługę 100 dodatkowych abonentów SIP do posiadanego urządzenia VDmaster MIX; 6)Instalację dostarczonych telefonów i bramek; 7)Całodzienne szkolenie (7 godzin) dla 3 osób w siedzibie Zamawiającego w zakresie instalacji i obsługi telefonów oraz bramek; 8)Całodzienne szkolenie (7 godzin) dla 3 osób w zakresie administrowania i konfiguracji centrali telefonicznej VDmaster MIX; 9)Całodzienne szkolenie (7 godzin) dla 80 osób pracowników Urzędu Miejskiego w Zawierciu w zakresie obsługi oferowanych aparatów telefonicznych; 10)Dostawę oprogramowania centrali VDmaster MIX w celu aktywacji nowych kont VoIP; 11)Dostawę oprogramowania centrali w zakresie obsługi łączy do współpracy z operatorem VoIP; 12) Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Aparaty telefoniczne IP: 80szt. Wymagania dla stacjonarnych aparatów IP Telefony cyfrowe IP powinny mieć minimalną funkcjonalność: Funkcje sieciowe: SIPv1 (RFC2543), v2 (RFC3261) 3 konta użytkowników VoIP NAT Transverse: STUN mode, Adres IP: Statyczny/DHCP/PPPoE In-Band DTMF,Out-of-Band DTMF, SIP Info, Proxy mode oraz Peer-to-peer SIP link mode Klient TFTP/DHCP/PPPoE, Serwer Telnet/HTTP, Klient DNS, Serwer NAT/DHCP, Obsługa VLAN, QoS Wsparcie dla PoE Funkcje głosowe: Kodek szerokopasmowy: G.722, pasmo przenoszenia: 50-7000Hz Kodeki wąskopasmowe: G.711, G.726, G.723.1/iLBC, G.729AB oraz GSM AD, CNG, AEC, PLC, AJB, AGC Tryb głośnomówiący full-duplex z AEC Funkcje telefoniczne: Zawieszanie połączeń, połączenia oczekujące, Przełączanie i przekierowanie rozmów, identyfikacja abonenta Lista połączeń (do 100 połączeń), nie przeszkadzać, powtórne wybieranie numeru Flash, szybkie wybieranie, 3-stronna konferencja, poczta głosowa, personalizowane dzwonki Poczta głosowa, regulacja głośności, wyciszenie mikrofonu, głośnik (speakerphone), język polski Książka adresowa na min. 300 wpisów Integracja IP PBX: Dial Plan, Dial-now, Paging Zdalna/lokalna książka adresowa XML Parkowanie połączeń, przejmowanie połączeń Automatyczny odbiór, interkom Konfiguracja, użytkowanie: Aktualizacja firmware: TFTP/konsola/Auto-provision Bezpośrednie połączenia bez SIP proxy, wybieranie numeru przez serwer SIP Wybieranie URL przez serwer SIP Bezpieczeństwo: SRTP (RFC3711) Transport Layer Security (TLS) VLAN (802.1 pq), QoS Blokada telefonu przez użytkownika (klawiatury) Panel konfiguracyjny Admin/user Secure RTP, Autoryzacja przy użyciu MD5/MD5-sess Szyfrowanie konfiguracji przy pomocy algorytmu AES HTTPS (server/client) Konstrukcja: LCD z podświetleniem Karta sieciowa: 2xRJ45 10/100Mb 1xRJ9 do podłączenia słuchawki nagłownej 1xRJ9 do podłączenia słuchawki przewodowej Możliwość montażu na ścianie Waga maksymalna: 1 kg Zasilanie: DC 5V / 1.2A Power over Ethernet (IEEE 802.3af) Certyfikaty: CE, przy dostawie Bramki VoIP przewidziane do obsługi faksów - 10 szt., o następujących funkcjach: 2 porty RJ11 do podłączenia telefonów analogowych - 2*FXS 2 porty sieciowe - 2x RJ45 w tym: a) 1 port sieciowy do podłączenia sieci LAN, b) 1 port sieciowy do podłączenia sieci WAN, pełna współpraca z operatorami VoIP, funkcja routera, wsparcie dla protokołu SIP, wsparcie dla funkcji telefonicznych (połączenia oczekujące, zawieszanie, przekierowywanie, transfer), kancelacja echa (G.168), wykrywanie ciszy (VAD), generacji szumu (CNG), wsparcie dla T.38 oraz G.711, 1 gniazdo zasilania, 1 przycisk przywrócenia do ustawień fabrycznych. Lista faksów funkcjonujących w Urzędzie Miejskim w Zawierciu: 1. Panasonic KX-FP218 - 1 szt., 2. Panasonic Panafaks UF-S10 - 1 szt., 3. Panasonic KX-FT986 - 4 szt., 4. Panasonic KX-FP218 -1 szt., 5. Panasonic KX-FT936 - 1 szt., 6. Panasonic KX-FT35PD - 1 szt., 7. Panasonic KX-FP-207 - 1 szt. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.90.00 - Sprzęt sieci telefonicznej 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Opis techniczny przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 4 A do SIWZ i Formularza oferty, 3) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Informacyjny (parter UM).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.10.2013r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.