eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wyk.bieżących usług remontowych,konserwacyjnych,usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynności usługowych w celu utrzymania w ruchu inst. elektrycznych w bud.gminnych admin.przez ZGN Mokotów położonych na terenie DOM Polkowska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-29

POZYCJA 44274

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wyk.bieżących usług remontowych,konserwacyjnych,usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynności usługowych w celu utrzymania w ruchu inst. elektrycznych w bud.gminnych admin.przez ZGN Mokotów położonych na terenie DOM Polkowska Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Edyta Partyn -Oknińska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: dzial-tz@zbk-mokotow.polbox.pl, www.zgnmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyk.bieżących usług remontowych,konserwacyjnych,usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynności usługowych w celu utrzymania w ruchu inst. elektrycznych w bud.gminnych admin.przez ZGN Mokotów położonych na terenie DOM Polkowska. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów oraz lokalach gminnych znajdujących się w budynkach wspólnotowych nie będących w administracji ZGN w Dzielnicy Mokotów, położonych na terenie DOM Polkowska. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren administracji Polkowska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88640. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: szacunkowa wartość zamówienia 130.000,00 euro, rzeczywista wartość zamówienia 100.000,00 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 3.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)a także spełniający warunki, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1-3 w.w. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w siwz, tj.: - Dysp.niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj.wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od upływu terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi,prace polegające na wyk.bieżących usług remontowych instalacji elektrycznych oraz pomiarów elektrycznych w bud.mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł. dla każdej pracy. Za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazanie, że Wyk. wykonał usługi, o których mowa wyżej oraz załączy do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. - Wykażą że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej która zapewnia im wykonanie zamówienia a obrót Wykonawcy za 2004 r. nie może być niższy niż 240.000zł.Za spełnienie tego warunku Zamaw.uzna załączenie przez Wyk.do oferty sprawozdania finansowego za 2004 r.a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wyk.nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r.lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 r. - Dys.osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia minimum 4 osoby w tym co najmniej 3 osoby posiadające aktualne uprawnienia elektryczne eksploatacyjne SEP do 1 kV w tym 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wyp.i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę. - Dys.osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.złożą oświadczenie że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze cały etat, posiadająca uprawnienia budowlane elektryczne bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie instalacji elektrycznych oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia przez Wyk.dotyczącego zatrudnionego kierownika prac.Wyk. musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty uprawnienia budowlane i zaświadczenie o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby która będzie kierownikiem prac. Wykonawca, który zostanie wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania musi przedłożyć Zamaw.do wglądu umowę o pracę kierownika prac. - Wyk. musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace na czas min.36 miesięcy od daty odbioru końcowego tych prac. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie co najmniej 36 mies. okresu gwarancji w formularzu oferty. - Zaoferowana przez Wyk. we WZORZE FORMULARZA OFERTY maksymalna stawka robocizny kosztorysowej nie może przekroczyć średniej krajowej określonej w wyd.SEKOCENBUD-Błyskawica 7/2005 wyd.Sekocenbud R netto = 7,82 zł. i R brutto = 15,19 zł. . - Zaoferowany przez Wykonawcę we WZORZE FORMULARZA OFERTY wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni krajowy określony z II kwartału 2005 wyd.Sekocenbud i wynoszący Wkz = 6,8 %. - Wyk.musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000, 00 zł. - Wyk.musi pełnić całodobowo dyżur pod stacjonarnym numerem telefonu. - Wyk. musi spełniać pozostałe warunki zawarte w siwz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Mają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem . Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ważne na dzień upływu terminu składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert) - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich. W przypadku polis opłacanych w USD lub EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich 7 - dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, - sprawozdanie finansowe za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie jest zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 roku, poświadczające osiągnięcie obrotów w wysokości 240.000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, minimum 4 osoby w tym co najmniej 3 osoby posiadające aktualne uprawnienia elektryczne eksploatacyjne SEP do 1 kV w tym jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę. - Wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze - cały etat), posiadająca uprawnienia budowlane elektryczne bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie instalacji elektrycznych oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac. Wykonawca, który zostanie wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania musi przedłożyć Zamawiającemu do wglądu umowę o pracę kierownika prac. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ustawa Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 14 - 13183 z dnia 20.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena stawka robocizny kosztorysowej Rbrutto z VAT - 90% zmniejszenie wskaźnika kosztów zakupu materiałów - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/IV/40/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Zmawiającego przy ul.Irysowej 19 w Warszawie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.09.2005, godzina 10:10, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.