Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żory: prace remontowo-modernizacyjne na terenie Szpitala Miejskiego w Żorach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o., do kontaktów: Prezes Zarządu - mgr Katarzyna Siemieniec, Prokurent - Witold Nowak, st. insp.ds. zaopatrzenia - Iwona Łasa, ul. Dąbrowskiego 20, 44-243 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4341781, 032 4343808, fax 032 4343808. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzoz.zory.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowo-modernizacyjne na terenie Szpitala Miejskiego w Żorach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital Miejski w Żorach, 44-243 Żory ul. Dąbrowskiego 20. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace remontowo-modernizacyjne na terenie Szpitala Miejskiego w Żorach, polegające na adaptacji części pomieszczeń kuchni na aptekę 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacja zawarta w SIWZ - opublikowana na stronie internetowej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Określone w opisie technicznym przedmiotu zamówienia oraz w specyfikacji technicznej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający warunki zawarte w art 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych w tym: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (licząc od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z należytą starannością jedno zamówienie w zakresie robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej, o wartości brutto nie niższej niż cena własnej oferty, - dysponują uprawnionymi osobami do kierowania robotami budowlanymi, zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie: robót ogólnobudowlanych (uprawnienia konstrukcyjno - budowlane); robót instalacyjnych wodno -kanalizacyjnych; robót instalacyjnych elektrycznych; robót instalacyjnych w zakresie wentylacji. Osoby posiadające stosowne uprawnienia w poszczególnych branżach powinny wykazać się przynależnością do odpowiedniej izby zawodowej oraz posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie ze stosownymi rozporządzeniami. Dopuszcza się sytuację, jeżeli jedna osoba posiada uprawnienia w różnych branżach, - posiadają aktualne na dzień składania ofert, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie niższą niż czterysta tysięcy złotych, - posiadają na realizację zamówienia, środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 50% ceny własnej oferty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa według formuły spełnia /nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, te uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Wykaz osób oraz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez te osoby czynności. - Dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - dotyczy osób, w stosunku do których ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy . - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzoz.zory.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy, zamawiający przekaże SIWZ w formie pisemnej za zaliczeniem pocztowym lub osobiście w siedzibie zamawiającego. Zamawiający na wniosek wykonawcy przekaże w terminie 5 dni SIWZ w formie pisemnej za zaliczeniem pocztowym lub osobiście w siedzibie zamawiającego. W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za SIWZ w wysokości 20.00 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 10:30, Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach sp. z o.o., 44-243 Żory, ul. Dąbrowskiego 20.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego w ramach realizacji zadania pn. "Zakup mobilnego laboratorium z analizatorami zanieczyszczeń"
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Sportowymi i Mistrzostwa Sportowego im. Otylii Jędrzejczak w Żorach.
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 13 oraz Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Budowa dróg od Ronda Raciborskiego do skrzyżowania z ulicą Reja i do skrzyżowania z ulicą Rudzką w Żorach
- Malowanie pomieszczeń szkolnych w budynku nr 2 ul. Ks. Klimka7
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.