eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Oleśnica: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie
Numer ogłoszenia: 442568 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe - obwody drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej: Obwód Drogowy Nr 1 - ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica (przy siedzibie Kupującego), Obwód Drogowy Nr 2 - ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części, a Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą na każdą część osobno. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i sprzętu drogowego będących własnością Zamawiającego, sukcesywnie w ilościach detalicznych, w obrocie bezgotówkowym, lub w innej formie dokumentowania pobranego paliwa. Z uwagi na siedziby placówek i miejsce garażowania pojazdów i sprzętu, zamówienie podzielono na 2 części: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Oleśnicy CZĘŚĆ NR 2 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Sycowie. Zakres rzeczowy zamówienia: Dostawa planowanej ilości paliwa, w okresie trwania umowy, dla potrzeb Kupującego wynosi: Olej napędowy - w ilości do 35000 litrów Etylina PB 95 - w ilości do 1500 litrów Etylina PB 98 - w ilości do 4500 litrów Olej biodegradalny - w ilości do 400 litrów Gaz LPG - w ilości do 3000 litrów Planowana dostawa paliw na poszczególne zadania, w okresie trwania umowy, wynosi odpowiednio: CZĘŚĆ 1 zamówienia dotyczy - obwód drogowy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica: Olej napędowy - w ilości do 24000 litrów Etylina PB 95 - w ilości do 500 litrów Etylina PB 98 - w ilości do 3000 litrów Olej biodegradalny - w ilości do 200 litrów Gaz LPG - w ilości do 500 litrów CZĘŚĆ 2 zamówienia dotyczy - obwód drogowy w Sycowie, ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców: Olej napędowy - w ilości do 11000 litrów Etylina PB 95 - w ilości do 1000 litrów Etylina PB 98 - w ilości do 1500 litrów Olej biodegradalny - w ilości do 200 litrów Gaz LPG - w ilości do 2500 litrów Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego a ich zakup będzie realizowany wg bieżących potrzeb - maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a/ w zależności od potrzeb Zamawiający może regulować zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia biorąc pod uwagę posiadane środki finansowe, b/ Zamawiający będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, c/ paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, d/ dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw. Wykaz sprzętu i pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu podpisania umowy, e/ oferowane paliwa muszą spełniać obowiązujące normy jakościowe, f/ pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu lub sprzętu (karta drogowa lub raport pracy sprzętu) oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za miesiąc ...................), lub poprzez wydruk z terminala obsługującego karty paliwowe, g/ Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa, co do ilości i rodzaju, poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego (kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym (asygnacie pobranych paliw ....), h/ dokument Asygnata pobranych paliw za miesiąc .......... stanowił będzie załącznik do faktury, i/ Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw, j/ płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie 2 razy w miesiącu lub 1 raz za dany miesiąc, po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury, w terminie 14 dni lub 21 dni od daty jej otrzymania, k/ stacja winna być czynna całodobowo, w dni powszednie, niedziele i święta i znajdować się w odległości do 4 km od danego obwodu drogowego. Odległość stacji paliw od siedziby obwodu drogowego w Sycowie lub Oleśnicy musi uwzględniać dojazd trasą dopuszczającą ruch ciągników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.12.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca będzie posiadał aktualną koncesję na dystrybucję i obrót paliwami; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają przynajmniej jedną stację paliw, własną lub patronacką, na terenie miast Oleśnica i Syców, lub też w promieniu nie większym niż 4 km od siedziby Obwodu Drogowego w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c i w promieniu nie większym niż 4 km od siedziby Obwodu Drogowego w Sycowie ul. Kolejowa 17. Odległość stacji paliw od siedziby obwodu drogowego w Sycowie lub Oleśnicy musi uwzględniać dojazd trasą dopuszczającą ruch ciągników. Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają przynajmniej jedną stację paliw, własną lub patronacką, na terenie miast Oleśnica i Syców, lub też w promieniu nie większym niż 4 km od siedziby Obwodu Drogowego w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c i w promieniu nie większym niż 4 km od siedziby Obwodu Drogowego w Sycowie ul. Kolejowa 17. Odległość stacji paliw od siedziby obwodu drogowego w Sycowie lub Oleśnicy musi uwzględniać dojazd trasą dopuszczającą ruch ciągników. Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik do SIWZ. 2) Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik do SIWZ. 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia tej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony i będą dopuszczalne w granicach unormowania ustawą Prawo Zamówień Publicznych pod rygorem nieważności na zasadach określonych w SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj.: a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; b) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; c) zmiany nazwy zadania; d) zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych; e) zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; f) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia); g) W przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu. h) zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku przedłużenia terminu realizacji zadania nie wynikającej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; i) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica Pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica Pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Oleśnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 zamówienia dotyczy - obwód drogowy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica: Olej napędowy - w ilości do 24000 litrów Etylina PB 95 - w ilości do 500 litrów Etylina PB 98 - w ilości do 3000 litrów Olej biodegradalny - w ilości do 200 litrów Gaz LPG - w ilości do 500 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Sycowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 zamówienia dotyczy - obwód drogowy w Sycowie, ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców: Olej napędowy - w ilości do 11000 litrów Etylina PB 95 - w ilości do 1000 litrów Etylina PB 98 - w ilości do 1500 litrów Olej biodegradalny - w ilości do 200 litrów Gaz LPG - w ilości do 2500 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.