eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku Urzędu Skarbowego w Wieliczce ul.Zamkowa 2, 32-020 Wieliczka, oraz jego otoczeniu w okresie od 1 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-28

Wieliczka: wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku Urzędu Skarbowego w Wieliczce ul.Zamkowa 2, 32-020 Wieliczka, oraz jego otoczeniu w okresie od 1 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r.
Numer ogłoszenia: 442504 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Wieliczce, ul. Zamkowa 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2798500, 2798503, faks 012 2798666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku Urzędu Skarbowego w Wieliczce ul.Zamkowa 2, 32-020 Wieliczka, oraz jego otoczeniu w okresie od 1 stycznia 2010r. do 30 czerwca 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynku Urzędu Skarbowego w Wieliczce o pow. 2101 m2, mycie powierzchni szklanych metodą alpinistyczną, sprzątanie otoczenia budynku o pow. 236 m2, okresowa pielęgnacja zieleni o pow. 79 m2, dostawa odpowiedniej ilości środków higieny osobistej tj.papier toaletowy, mydło, kostki zapachowe i środków czystości, worki na śmieci oraz w okresie zimowym dostawa piasku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31180 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODEX F.H.U Paweł Rojek, 32-700 Bochnia, 32-700 Krzeczów 48, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 31180,00
  • Oferta z najniższą ceną: 31180,00 oferta z najwyższą ceną: 33600,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.