eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa 15 tramwajów przegubowych, wieloczłonowych, całkowicie lub częściowo niskopodłogowych z napędem silnikami asynchronicznymi i sterowaniem mikroprocesorowym



Ogłoszenie z dnia 2005-08-29

POZYCJA 44244

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa 15 tramwajów przegubowych, wieloczłonowych, całkowicie lub częściowo niskopodłogowych z napędem silnikami asynchronicznymi i sterowaniem mikroprocesorowym Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., do kontaktów: Krzysztof Karos, ul. Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6321670, fax +48 5344380, e-mail: tramwaje.warszawskie@tw.pol.pl, http://tramwaje-warszawskie.pol.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych, Renata Krzyżanowska, al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. + 48 22 8362331, 8772388, fax + 48 22 8772386, 8772387, e-mail: zampubl@tw.pol.pl, http://tramwaje-warszawskie.pol.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.Dział Zamówień Publicznych, Karolina Ślusarczyk, al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. + 48 22 8362331, 8772388, fax + 48 22 8772386, 8772387, e-mail: zampubl@tw.pol.pl, http://tramwaje-warszawskie.pol.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych, Renata Krzyżanowska, al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. + 48 22 836 23 31, 877 23 88, fax + 48 22 877 23 86, 877 23 87, e-mail: zampubl@tw.pol.pl, http://tramwaje-warszawskie.pol.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 15 tramwajów przegubowych, wieloczłonowych, całkowicie lub częściowo niskopodłogowych z napędem silnikami asynchronicznymi i sterowaniem mikroprocesorowym. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa 15 tramwajów o długości 28-33 m, przegubowych, wieloczłonowych, jednokierunkowych, z całkowicie lub co najmniej w 60% (licząc długość podłogi w części pasażerskiej) niską podłogą i elektronicznym sterowaniem napędem wykorzystującym silniki asynchroniczne (przystosowanych do warunków środowiskowych i klimatycznych m. st. Warszawy oraz warunków technicznych wynikających z obowiązujących przepisów prawnych oraz z budowy torowisk i systemu zasilania Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.) wraz z pakietem naprawczym (1 kpl.) oraz specjalistycznym wyposażeniem obsługowym (1 kpl.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Zakład Eksploatacji Tramwajów WOLA, ul. Młynarska 2, Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.22.21.00 - Tramwajowe wagony pasażerskie Kod CPV wg słownika 2008: 34.62.21.00 - Tramwajowe wagony pasażerskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: dostawa 15 tramwajów, przegubowych, wieloczłonowych, jednokierunkowych, całkowicie lub częściowo niskopodłogowych wraz z pakietem naprawczym (1 kpl.) oraz specjalistycznym wyposażeniem obsługowym (1 kpl.). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 25;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 1 100 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przewidziano zaliczki: I - w wysokości 15% wartości wagonów, płatna w terminie do 1 miesiąca od daty zawarcia umowy. II - w wysokości 25% wartości wagonów, płatna w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.Należność, będąca różnicą pomiędzy ceną jednostkową tramwaju a zaliczką rozliczoną na każdy tramwaj, będzie przekazana, za każdy tramwaj, przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty podpisania protokołu przekazania tramwaju do eksploatacji. Rozliczenie zaliczki, tj. zaliczenie jej na poczet ceny, następuje proporcjonalnie do wartości dostaw. Szczegółowe warunki płatności zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami) /Pzp/. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2. posiadają doświadczenie w produkcji i dostawach pojazdów szynowych, w tym znajomość techniki i technologii budowy tramwaju; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania): a. wykonał i dostarczył co najmniej 5 pojazdów szynowych, b. uzyskał jako producent właściwe dla miejsca Zamawiającego świadectwo dopuszczenia do eksploatacji minimum dla jednego typu pojazdu szynowego, c. wykonał lub zmodernizował minimum jeden wagon tramwajowy.Wykonawca musi spełnić te trzy warunki równocześnie; 3. posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczno - finansowy, tj.: a. środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN, b. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000 000,00 PLN. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz poniższej części ogłoszenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osób lub podmiotów w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1), 3) i 4) - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5) oraz w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości co najmniej 15 000 000 PLN) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (z sumą ubezpieczenia co najmniej 5 000 000 PLN). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach dostaw i usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający posiadane doświadczenie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te i usługi zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 55 - 52905 z dnia 18.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 60% Konstrukcja wózków - 15% Zastosowanie pożądanych przez Zamawiającego rozwiązań technicznych - 12% Udział niskiej podłogi - 10% Sporządzenie katalogu części zamiennych z przedstawieniem w nim wszystkich zespołów, podzespołów i elementów strukturalnych w formie rysunków obrazujących przestrzennie wchodzące w skład ww. elementów elementy niższego rzędu - 3% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NZ/197/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.10.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.10.2005, godzina 12:00, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, budynek 9, pokój 15.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie Projektu "Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek Pętla Banacha - Pętla Gocławek " (który obejmuje również zakup wagonów) z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Priorytet 1. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.6. Rozwój transportu publicznego w aglomeracjach.Zamawiający ubiega się o dofinansowanie max. 50 % kosztów kwalifikowanych. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.