Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Siemianowice Śląskie: Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 44239 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na naprawie i konserwacji urządzeń zabawowych oraz utrzymaniu placów zabaw będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie, zlokalizowanych na terenie: 1. Parku Miejskiego część I - ul. Parkowa, 2. Parku Miejskiego część II - ul. Chopina, 3. Zieleńca Dorotka - Aleja Sportowców, 4. Parku Pszczelnik - Aleja Sportowców, 5. Parku Górnik - ul. Oświęcimska, 6. Parku Bytkowskiego - ul. Królowej Jadwigi, 7. Zieleńca przy ul. Waryńskiego - Plac Skargi, 8. Osiedla Tuwim - Korfantego (Skate Park), 9. Okolic ul. Szeflera, 10. Okolic ul. Matejki (na przeciw budynku nr 20), 11. Przełajki ul. Rzeczna, 12. Nowego Światu ul. Michałkowicka, 13. Oś. Tuwim ul. Grabowa, 14. Oś. Tuwim ul. Wierzbowa, 15. Staw Rzęsa Al. Spacerowa. Zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia na wszystkich wyszczególnionych placach zabaw obejmuje: 1. naprawę uszkodzonych urządzeń zabawowych zgodnie z Dodatkami 5 a - 5 n do SIWZ; 2. doposażenie w nowe zabawki, według Dodatków nr 5 a - 5 n do SIWZ; 3. bieżący nadzór placów zabaw - codzienna kontrola stanu technicznego i sprawności urządzeń zabawowych, zamiatanie i wygrabianie wskazanych powierzchni, podgarnianie i uzupełnienie piasku w piaskownicach, dbanie o ich czystość, utrzymywanie porządku na placach - zbieranie papierów, opróżnianie koszy na śmieci, wywóz nieczystości, 4. bieżące naprawy urządzeń zabawowych (po zatwierdzeniu przez Zamawiającego konieczności realizacji naprawy wpisem do dziennika prac). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w zakresach prac dla poszczególnych placów zabaw (Dodatki nr 5a - 5n do SIWZ), które stanowią podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, Referat Ochrony Środowiska- pokój nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 27,60 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Podawczej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 - część północno-zachodnia
- Dostawa jednorazowych artykułów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa implantów chirurgicznych i różnych produktów leczniczych.
- Posyłki kominiarskie, sprawdzenie stanu technicznego pieców oraz sprawdzenia instalacji grzewczej w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito ul. Matejki 5 w Siemianowicach Ślaskich w 2024 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy i konserwacje wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
- Naprawa urządzeń placów zabaw na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej - Zadanie 1, 2, 3.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.