Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-01
Kraków: Zorganizowanie kolonii letnich (krajowych) dla dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych w okresie czerwiec-sierpień 2010 r.
Numer ogłoszenia: 44235 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. , ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2541019, faks 012 2541241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kolonii letnich (krajowych) dla dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych w okresie czerwiec-sierpień 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kolonii letnich (krajowych) dla dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych w okresach: przełom czerwiec-lipiec, przełom lipiec-sierpień oraz sierpień 2010 roku (150 skierowań), zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21.01.1997r. (Dz. U. 1997 Nr 12 poz. 67 z późn. zm.) w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. Wymagania: 1.1. czas trwania turnusu - 21 dni (20 noclegów), bez czasu podróży, 1.2.obiekt murowany, ogrodzony, posiadający zaplecze rekreacyjne i żywieniowe,1.3. pokoje kilkuosobowe (maksymalnie 4 osobowe z samodzielną łazienką, lub typu studio: dwa pokoje 2 lub 3 osobowe ze wspólną łazienką, wyposażone w tapczany jednoosobowe, szafkę nocną (nie dopuszcza się łóżek piętrowych), szafy z wyodrębnionymi półkami dla każdego uczestnika kolonii, stoliki, krzesła oraz pościel, (w razie komplikacji zakwaterowania ze względu na płeć dzieci dopuszcza się maksimum dwa pokoje 5 osobowe), 1.4. obiekt położony w odległości maksimum 500 m od plaży, 1.5. obiekt przeznaczony na wypoczynek musi posiadać aktualną kartę kwalifikacyjną wydaną przez Wydział Oświaty i Wychowania, 1.6. żywienie dzieci: wg ogólnych zasad żywienia dzieci, 4 posiłki dziennie, posiłki porcjowane (dopuszcza się bufet typu szwedzki stół - śniadania), dostępność napojów między posiłkami oraz prowiant na drogę powrotną, 1.7. zabezpieczenie przewozu dzieci autokarem z Krakowa na miejsce kolonii i z powrotem (wyjazd na kolonie rano sprzed budynku administracyjnego MPK S.A. przy ul. Jana Brożka 3 w Krakowie do obiektu wypoczynkowego, powrót z kolonii do miejsca wyjazdu wieczorem oraz zapewnienie opieki wychowawców w czasie podróży, 1.8. wymagana obecność przedstawiciela Wykonawcy w dniu wyjazdu każdego turnusu, 1.9. zapewnienie programu kulturalno - sportowego i wycieczek turystycznych, 1.10. przedstawienie szczegółowego programu zajęć z rozpisaniem na każdy dzień pobytu, 1.11. ubezpieczenie dzieci od NW na czas przejazdu i pobytu na placówce wypoczynku, 1.12. zapewnienie całodobowej opieki wykwalifikowanej kadry pedagogicznej ((zatrudnionej w placówce bez własnych dzieci podczas turnusu), medycznej (lekarstwa podstawowe oraz przepisane przez lekarza na placówce) oraz opieki ratownika na kąpielisku, 1.13. zapewnienie możliwości kontaktu telefonicznego rodziców z uczestnikami kolonii..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.10.00-1, 55.27.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, przed upływem terminu składania ofert jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) zadanie nr 2 - 2.300,00 zł (dwa tysiące trzysta złotych); zadanie nr 3 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. być wpisanym do ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, prowadzonej przez właściwego Wojewodę, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych i rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie Centralnej ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych; 2. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentu wymienionego w pkt III.6) ogłoszenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Poprzez doświadczenie Wykonawcy rozumie się należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług, polegających na zorganizowaniu kolonii letnich dla dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach jednego turnusu trwającego min. 14 dni. 2. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełnienia uprawnień, o których mowa w pkt III.3.1., od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest przedstawienie wraz z wnioskiem o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu poświadczenia wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez właściwego Wojewodę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
I. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do składania ofert wstępnych Wykonawców niewykluczonych z postępowania: 1. Do złożenia ofert wstępnych Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 , Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 3. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 5 Wykonawców, którzy otrzymają największą sumę punktów. Ocenie punktowej będzie podlegać doświadczenie Wykonawcy określone w sekcji III.3.2. ogłoszenia (Wiedza i doświadczenie). 4. Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który wykazał się najwyższą sumą punktów przyznanych według zasady: a) 1 pkt - 1 turnus (zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych trwający min. 14 dni) - w dowolnej miejscowości za wyjątkiem określonej w pkt b), b) 2 pkt - 1 turnus (zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych trwający min. 14 dni) - w miejscowości nadmorskiej na wybrzeżu Bałtyku w obiekcie położonym w odległości maksimum 500 m od plaży. 5. Powyższe usługi muszą być wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i powinny być potwierdzone, że zostały wykonane należycie. 6. Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w dokumentach, o których mowa w sekcji III.4.1 ogłoszenia (tj. wykazie wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie). 7. W przypadku gdy dwóch lub większa liczba Wykonawców otrzyma taką samą liczbę punktów i będzie to ich kwalifikowało na pozycji uniemożliwiającej dokonanie wyboru 5 wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców ponad określone minimum, którzy otrzymali taką samą ilość punktów.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Ocena warunków zakwaterowania - 40
- 3 - Ocena atrakcyjności proponowanego programu wypoczynku - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej lub aneksem, zmiany umowy dokonane w inny sposób są nieważne. Zmiany umowy muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 2. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny wniosek każdej ze Stron umowy w zakresie i na warunkach wymienionych poniżej: a) zmianę sposobu realizacji z uwagi na okoliczności wywołane siłą wyższą; b) dopuszczalna jest zmiana terminu rozpoczęcia i zakończenia turnusu z uwagi na wystąpienie okoliczności wywołanych siłą wyższą; c) dopuszczalna jest zmiana ilości skierowań w przypadku rezygnacji z przyczyn losowych z uczestnictwa w koloniach którejkolwiek z osób wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawcy nie należy się wynagrodzenie za organizację pobytu dla osoby, która zrezygnowała, pod warunkiem zgłoszenia powyższego faktu Wykonawcy przez Zamawiającego nie później niż do 7 dni przed rozpoczęciem turnusu, d) dopuszczalna jest zmiana podwykonawcy z uwagi na: - rozwiązanie umowy z podwykonawcą, - likwidację podwykonawcy, - nienależytą staranność stwierdzoną przez Zamawiającego lub Wykonawcę w działaniach podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazane Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia ofert wstępnych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 13:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta MPK S.A., ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kolonii wyłącznie w jednej miejscowości nadmorskiej (wybrzeże Bałtyku) dla dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych, I turnus - 35 skierowań, przełom czerwiec-lipiec 2010 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.10.00-1, 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena warunków zakwaterowania - 40
- 3. Ocena atrakcyjności proponowanego programu wypoczynku - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kolonii w dwóch różnych miejscowościach nadmorskich (wybrzeże Bałtyku) dla dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych, II turnus - 80 skierowań, po 40 skierowań do każdej miejscowości, przełom lipiec/sierpień 2010 roku. Dopuszczalne rozpoczęcie i zakończenie turnusu dla każdej miejscowości w innym terminie na przełomie lipca i sierpnia, przy turnusie trwającym 21 dni każdy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.10.00-1, 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena warunków zakwaterowania - 40
- 3. Ocena atrakcyjności proponowanego programu wypoczynku - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kolonii wyłącznie w jednej miejscowości nadmorskiej (wybrzeże Bałtyku) dla dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych, III turnus - 35 skierowań, sierpień 2010 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.10.00-1, 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena warunków zakwaterowania - 40
- 3. Ocena atrakcyjności proponowanego programu wypoczynku - 30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.