eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Dostawa i wdrożenie kompletnej platformy e-usług publicznych wraz z dostawą wymaganego sprzętu dla Projektu e-Marki - rozwój e-usług oraz poprawa efektywności pracy administracji dzięki technologiom ICT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Marki: Dostawa i wdrożenie kompletnej platformy e-usług publicznych wraz z dostawą wymaganego sprzętu dla Projektu e-Marki - rozwój e-usług oraz poprawa efektywności pracy administracji dzięki technologiom ICT
Numer ogłoszenia: 442268 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427236 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, faks 7811378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie kompletnej platformy e-usług publicznych wraz z dostawą wymaganego sprzętu dla Projektu e-Marki - rozwój e-usług oraz poprawa efektywności pracy administracji dzięki technologiom ICT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie kompletnej platformy e-usług publicznych wraz z dostawą wymaganego sprzętu dla Projektu e-Marki - rozwój e-usług oraz poprawa efektywności pracy administracji dzięki technologiom ICT: a. Elektronicznego Obiegu Dokumentów typu Workflow wraz z wymaganą do jego działania warstwą sprzętową. b. Komplementarnego i spójnego z systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów systemu przetwarzania na postać elektroniczną tradycyjnych, papierowych dokumentów trafiających do urzędu wraz z wymaganą do jego działania warstwą sprzętową. c. Autonomicznej Elektronicznej Skrzynki Podawczej (będącej częścią portalu e-Urząd) umożliwiającej obywatelom i przedsiębiorcom komunikację z Urzędem za pośrednictwem mediów elektronicznych z wykorzystaniem podpisu elektronicznego kwalifikowanego. d. 40 aktywnych formularzy elektronicznych zintegrowanych z Elektroniczną Skrzynką Podawczą w ilości i parametrach określonych w załączniku do SIWZ pod nazwą Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ - załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.31.30 - Jednostki do przechowywania dysków magnetycznych 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 30.23.31.90 - Kontroler dysku 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet I, Działanie 2.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sputnik Software Sp. z o.o., ul. Górecka 30, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 545207,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 615354,24

  • Oferta z najniższą ceną: 615354,24 / Oferta z najwyższą ceną: 615354,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.