eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego oraz bielizny operacyjnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Katowice: Dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego oraz bielizny operacyjnej
Numer ogłoszenia: 44224 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego oraz bielizny operacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego oraz bielizny operacyjnej. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 5 pakietów: 1.Bielizna operacyjna 2.Łyżki do laryngoskopów ze światłowodem 3.Maska tlenowa dla dorosłych 4.Szpatułka drewniana 5.Układy jednorazowego użytku do aparatów do znieczulenia ogólnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 r Nr 107 poz. 679 dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego. b/ katalogi lub dokumenty producenta potwierdzające wymagane parametry dla każdej pozycji w pakiecie - dostarczone katalogi lub dokumenty producenta powinny być opisane, jakiego dotyczą pozycji w pakiecie c/próbki

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a. obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b. zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c. zmiany numeru katalogowego producenta, d. zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e. zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f. przedłużenia terminu płatności, g. zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych. h. W zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. 18. Warunki płatności: przelew, gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej 10 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Komplet chirurgiczny jednorazowego użytku (bluza,spodnie). Nogawki bez ściągaczy. W spodniach wciągnięty trok najlepiej z tej samej włókniny co cały komplet. Bluza z kieszeniami przy szyi, wykończenia typu Y. Materiał - na całej powierzchni włóknina SMMS 100%, polipropylen o min. gramaturze 45g na m2 . Materiał ubrania bezwzględnie spełniający wymogi normy EN13795-1-3/ Rozmiar do wyboru w momencie składania zamówienia: S,M,L,XL.XXL. komplet 500 2.Uniwersalny lekki czepek w formie beretu, wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min.14 g/m2. Ściągany lekko elastyczną taśmą, minimalne opakowanie zbiorcze typu karton co umożliwia higieniczne przechowywanie oraz łatwe aplikowanie szt 17000 3.Czepek chirurgiczny z taśmą przeciwpotną na całym obwodzie o min. szer 5 cm oraz z wydłużoną częścią tylną ze ściągaczem Czepek wykonany z włókniny wiskozowej o gram. min. 25 g/m2. Minimalne opakowanie zbiorcze typu karton co umożliwia higieniczne przechowywanie oraz łatwe aplikowanie szt 1500 4.Czepek w kształcie hełmu, zapewniający pełną ochronę ( osłonięta szyja i głowa -wiązany na troki wokół szyi. Na czole wszyta taśma pochłaniająca pot.; Minimalne opakowanie zbiorcze typu karton co umożliwia higieniczne przechowywanie oraz łatwe aplikowanie szt 300 5.Czepek chirurgiczny męski w formie pirackiej bandany, wiązany na karku, wykonany z włókniny wiskozowej o gram. min. 25 g/m2. Minimalne opakowanie zbiorcze typu karton co umożliwia higieniczne przechowywanie oraz łatwe aplikowanie szt 800 6.Czepek chirurgiczny męski typu furażerka , wykonany w całości z pochłaniającej pot z włókniny wiskozowej o gram. min. 25 g/m2. Boki wykonane z dwóch warstw chłonnej włókniny. Minimalne opakowanie zbiorcze typu karton co umożliwia higieniczne przechowywanie oraz łatwe aplikowanie szt 300 7.Maseczka chirurgiczna wykonana z bezwonnej włókniny trójwarstwowej (środkowa warstwa - filtr o wysokiej efektywności filtracji), z trokami do wiązania i kształtką na nos. Maseczka zgodnie z normą PN-EN14683 i określona w klasie II. Minimalne opakowanie zbiorcze typu karton co umożliwia higieniczne przechowywanie oraz łatwe aplikowanie szt 32000 8.Ochraniacze na obuwie, uniwersalne, z gumką szt 20000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łyżki do laryngoskopów ze światłowodem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Łyżki zakrzywione do laryngoskopów ze światłowodem, wielorazowego użytku, kompatybilne z rękojeścią Green, rozmiar 00, 0, 1, 2, 3, 4, 5 - do wyboru przez zamawiającego w momencie składania zamówienia szt 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maska tlenowa dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Maska tlenowa z drenem dla dorosłych szt 2000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szpatułki drewniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szpatułka drewniana - prosta /op.=100szt./ op 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Układy jednorazowego użytku do aparatów znieczulenia ogólnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Układ oddechowy noworodkowy o średnicy rur 10 mm, jednorazowy, mikrobiologicznie czysty. Zestaw zawiera: ramię wdechowe i wydechowe - długości min 160 cm zakończone od strony pacjenta trójnikiem typu Y, od strony aparatu łącznikami kompatybilnymi z posiadanymi aparatami (Datex-Ohmeda, Cato, Primus, Sulla), ramię do worka o dł.min 80 cm, worek oddechowy - pojemność 0,5 l oraz łącznik do worka. Do zestawu dołączone 2 filtry antybakteryjne i przeciwwirusowe, bez wymiennika ciepła i wilgoci, mikrobiologicznie czyste, które zabezpieczają aparat do znieczulenia. Parametr oporu filtra wynosi mniej niż 2,5 cm H2O przy przepływie gazów 60 L/min. Zestaw 200 2.Układ oddechowy pediatryczny o średnicy rur 15 mm, jednorazowy, mikrobiologicznie czysty. Zestaw zawiera: ramię wdechowe i wydechowe - długości min 160 cm zakończone od strony pacjenta trójnikiem typu Y, od strony aparatu łącznikami kompatybilnymi z posiadanymi aparatami (Datex-Ohmeda, Cato, Primus, Sulla), ramię do worka o dł. min 80 cm, worek oddechowy - pojemność 1 l oraz łącznik do worka. Do zestawu dołączone 2 filtry antybakteryjne i przeciwwirusowe, bez wymiennika ciepła i wilgoci, mikrobiologicznie czyste, które zabezpieczają aparat do znieczulenia. Parametr oporu filtra wynosi mniej niż 2,5 cm H2O przy przepływie gazów 60 L/min. Zestaw 180 3.Układ oddechowy dla dorosłych o średnicy rur 22 mm, jednorazowy, mikrobiologicznie czysty. Zestaw zawiera: ramię wdechowe i wydechowe - długości min 160 cm zakończone od strony pacjenta trójnikiem typu Y, od strony aparatu łącznikami kompatybilnymi z posiadanymi aparatami (Datex-Ohmeda, Cato, Primus, Sulla), ramię do worka o dł. min 150 cm, worek oddechowy - pojemność 3 l oraz łącznik do worka. Do zestawu dołączone 2 filtry antybakteryjne i przeciwwirusowe, bez wymiennika ciepła i wilgoci, mikrobiologicznie czyste, które zabezpieczają aparat do znieczulenia. Parametr oporu filtrawynosi mniej niż 2,5 cm H2O przy przepływie gazów 60 L/min. Zestaw 200 4.Filtry antybakteryjne i przeciwwirusowe, bez wymiennika ciepła i wilgoci, mikrobiologicznie czyste, które zabezpieczają aparat do znieczulenia. Parametr oporu filtra wynosi mniej niż 2,5 cm H2O przy przepływie gazów 60 L/min. szt. 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.