eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › USŁUGA DOTYCZĄCA KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Giżycko: USŁUGA DOTYCZĄCA KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 44223 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23784 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DOTYCZĄCA KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi czterech konserwacji systemów i urządzeń alarmowych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku, w systemie rocznym raz na kwartał do 31.03, do 30.06, do 30.09, do 30.11 w ramach konserwacji przeprowadzonej w IV kwartale zostaną przedłużone resursy eksploatacyjne dla urządzeń wykorzystywanych w systemach technicznej ochrony zgodnie z Normą Obronną NO04A0048 Tablica Nr 9 oraz wykonywanie napraw systemów i urządzeń alarmowych w zakresie systemów sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, systemów telewizji przemysłowej CCTV, systemów kontroli dostępu SKD Kod klasyfikacji CPV 506100004, Konserwacja i naprawa systemów alarmowych O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymagania szczegółowo określone w Ustawie z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych tekst jedn. Dz.U.2010.182.1228 z późn. zm. - wymóg posiadania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu dostępu do informacji niejawnych dla wszystkich pracowników wykonujących konserwacje i naprawy systemów alarmowych oraz mających styczność z dokumentacją techniczną lub powykonawczą, w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. wymóg posiadania licencji dla wszystkich pracowników zabezpieczenia technicznego I-go, II-go stopnia Legitymacji kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego oraz koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, Normie Obronnej NO04A004 części 1 9 określające wprost definicję konserwacji, częstotliwości prowadzenia konserwacji, przeglądu technicznego, częstotliwości prowadzenia przeglądów technicznych oraz resursu eksploatacji systemów i urządzeń alarmowych, zakres czynności wykonywanych podczas konserwacji, przeglądów technicznych oraz algorytmy czynności dotyczące sprawdzenia funkcjonowania urządzeń i systemów alarmowych, a także wzór dokumentacji eksploatacyjnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. W ramach prowadzonych konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy ewentualnych uszkodzeń systemów ochrony stwierdzonych przy konserwacji. Za części zamienne, które dostarczy Wykonawca niezbędne do naprawy uszkodzeń stwierdzonych podczas konserwacji lub w przypadku dokonania naprawy zapłaci Zamawiający po wcześniejszym zatwierdzeniu kosztorysu naprawy przedstawionego przez osobę dokonującą naprawy oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający wymaga także dołączenia kopii faktury zakupu części urządzeń niezbędnych do naprawy. Kopia powinna zostać potwierdzona przez Wykonawcę jako zgodna z oryginałem. Do zakupionych materiałów i części zamiennych Wykonawca nie będzie doliczał dodatkowych kosztów. Wykonawca zobowiązuje się odebrać od Użytkownika i przekazać do utylizacji uszkodzone nie nadające się do naprawy elementy urządzenia, oprzyrządowanie systemu alarmowego po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu wykazu wymienionych urządzeń i materiałów załącznik nr 3 do umowy, nie nadających się do dalszej eksploatacji nie dotyczy nośników pamięci podstawa: Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29 lipca 2005 r. wraz z późn. zm. Dz. U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495, oraz Ustawa z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach Dz. U. Nr 79, poz. 666 .Naprawy powinny być dokonywane w miejscu instalacji urządzeń, a w przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego - koszt dostarczenia uszkodzonego sprzętu do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca po uprzednim przedstawieniu kosztorysu. Zamawiający i Użytkownik obiektu umożliwi Wykonawcy realizację jego obowiązków poprzez zapewnienie w uzgodnionym czasie dostępu do obiektu w trakcie realizacji umowy. O wymaganych przerwach w funkcjonowaniu systemu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego i Użytkownika na piśmie. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone w obrębie prowadzonych prac, aż do chwili dokonania odbioru i ponownego przekazania Użytkownikowi, a także Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone przez jego pracowników przy wykonywaniu prac. Wykonawca każdorazowo uprzedzi Użytkownika i Zamawiającego o zakończeniu prac, oraz uzgodni z Użytkownikiem termin odbioru końcowego. Odbiór będzie dokonywany po zakończeniu każdego cyklu konserwacyjnego oraz po przeprowadzeniu naprawy. Odbiór będzie dokonywany w formie pisemnego protokołu przeglądu konserwacyjnego zał. nr 5 do umowy , w którym muszą zostać poczynione ustalenia co do jakości wykonanych prac, w tym przede wszystkim zostanie zawarty wykaz wszystkich ujawnionych wad oraz wymienionych części i urządzeń wraz z przewidywanym terminem ich usunięcia. Egzemplarz protokołu podpisanego przez osobę odpowiedzialną za urządzenia alarmowe w danym obiekcie Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą za wykonaną usługę. Po zakończonej naprawie systemu ochrony na danym obiekcie, Wykonawca sporządzi protokół naprawy zał. nr 4 do umowy stwierdzający stan techniczny urządzeń objętych naprawom. Egzemplarz protokołu podpisanego przez osobę odpowiedzialną za urządzenia alarmowe w danym obiekcie Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą za wykonaną usługę. Części i podzespoły wymienione podczas napraw niesprawne zostaną przekazane Wykonawcy poprzez wykaz zużytych, zepsutych materiałów, części i urządzeń, które zostały wymontowane w trakcie przeprowadzenia naprawy zał. nr 3 do umowy w 3 egz. przez Wykonawcę w porozumieniu z Użytkownikiem: egz. nr 1 Zamawiający, egz. nr 2 Użytkownik, egz. nr 3 Wykonawca. To samo dotyczy protokołu przeglądu konserwacyjnego. Wykonawca dostarczy certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na urządzenia i elementy alarmowe które tego wymagają, które będą montowane, wymieniane lub zastępowane w systemach alarmowych w obiektach wojskowych. W/w dokumentacja zostanie przekazana użytkownikowi systemów. Wykonawca podda się rygorom procedur wstępu na teren JW. realizowanych przez Służby Dyżurne Jednostek Wojskowych w trakcie wykonywania przez Wykonawcę usług konserwacji i naprawy, będących przedmiotem zamówienia. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania usługi, do Dowódcy właściwej jednostki wojskowej, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających prace .Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ważność lub uzyskać nowe dokumenty certyfikaty, zaświadczenia, poświadczenia, koncesje, itp. potwierdzające zdolność wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy ich termin ważności upłynie w trakcie trwania umowy. Kserokopie w/w dokumentów zostaną przekazane niezwłocznie Zamawiającemu nie później niż w ciągu 3 dni po przedłużeniu ich ważności lub otrzymaniu nowych. Wykonawca zobowiązuje się z wyprzedzeniem, co najmniej 3 dniowym liczonym w dniach roboczych, zgłaszać Zamawiającemu, Jednostce Wojskowej wszelkie zmiany osobowe, jakie nastąpią w trakcie trwania niniejszej umowy oraz uaktualniać wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca wykona konserwacje i naprawy za pomocą zatrudnionych przez siebie pracowników, posiadają świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych klasy SA3, SA4.Konserwacja okresowa powinna być przeprowadzana raz w kwartale kalendarzowym, zgodnie z wymaganiami dotyczącymi systemów klasy SA3, SA4 oraz Normą Obronną NO04A0048 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe 8 Eksploatacja , po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu jej przeprowadzenia z Zamawiającym. Konserwacja jest to zespół czynności zapewniających utrzymanie systemu i urządzeń alarmowych w pełnej gotowości do pracy oraz zapewnienie warunków ich użytkowania określonych w przepisach technicznych poprzez usuwanie niesprawności, a także czyszczenie, smarowanie, regulowanie oraz dostrajanie parametrów elektrycznych urządzeń itp. W ramach konserwacji przeprowadzonej w IV kwartale zostaną przedłużone resursy eksploatacyjne dla urządzeń wykorzystywanych w systemach technicznej ochrony zgodnie z Normą Obronną NO04A0048 Tablica Nr 9.Wykonawca w ramach konserwacji zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć drobne materiały eksploatacyjne do wysokości 5 procent całkowitego wynagrodzenia umownego brutto przewidzianego na konserwację oraz zabezpieczenia na własny koszt odpowiedniej ilości rolek papieru termicznego na dany kwartał do drukarek typu KAFKA. Konserwacja winna być wykonana przy spełnieniu norm:NO04 A004 części 1 9 Norma Obronna Obiekty wojskowe Systemy Alarmowe. Czynności podlegające wykonaniu podczas konserwacji systemów alarmowych według NO04 A0048 Norma Obronna Obiekty wojskowe Systemy Alarmowe Eksploatacja: tablice 2, 3, 4.Naprawa systemów alarmowych powinna zostać przeprowadzona niezwłocznie po telefonicznym lub pisemnym powiadomieniu o awarii wykonawcy w terminie ustalonym przez zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przybycia i podjęcia działań w celu usunięcia niesprawności we wskazanym miejscu wystąpienia awarii, w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od chwili powiadomienia telefonicznego lub faksem NO04 A004 Norma Obronna Obiekty wojskowe Systemy Alarmów. Niezwłocznie po przybyciu do miejsca zainstalowania systemów alarmowych w obiektach Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować kosztorys szczegółowo opisany w § 2 ust. 3 załączonego wzoru umowy. Materiały niezbędne do wykonania usługi dostarcza i zabezpiecza Wykonawca w tym zakup części niezbędnych do usunięcia awarii. W celu zapewnienia właściwego wykonania zlecenia Wykonawca będzie dokonywać zakupu urządzeń, materiałów i części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemów, dowody zakupu zostaną dołączone do faktury za naprawę. Urządzenia, materiały i części zamienne niezbędne do wykonania czynności naprawy systemów, Wykonawca zakupi we własnym zakresie, zobowiązuje się zamontować części nowe, oryginalne, zalecane przez producenta danego urządzenia oraz dokona uruchomienia systemu, sprawdzenia poprawności działania, uaktualni dokumentację pomocniczą. Do zakupionych urządzeń, materiałów i części zamiennych Wykonawca nie będzie doliczał dodatkowych kosztów. Do momentu uzyskania przez Zamawiającego akceptacji kosztorysu, zgodnie z załącznikiem nr 6 umowy, na czas naprawy uszkodzonego urządzenia wchodzącego w skład systemu, Wykonawca zastosuje nieodpłatnie urządzenie zastępcze w celu utrzymania sprawności systemów takiego samego lub o podobnych, ale nie gorszych parametrach. Dokonane naprawy wykonawca dokumentuje wpisem w Rejestrze napraw, przeglądów technicznych oraz konserwacji systemów i urządzeń alarmowych Użytkownika, a także przedstawi protokół naprawy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zamieszczonego wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Dozoru Systemów Pożarowych Sp. z o. o., ul. Gorbatowa 13, Ostrołęka, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 380081,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121032,00

  • Oferta z najniższą ceną: 121032,00 / Oferta z najwyższą ceną: 509488,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.