eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Zakup ciągnika wielofunkcyjnego z wyposażeniem komunalnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Zagnańsk: Zakup ciągnika wielofunkcyjnego z wyposażeniem komunalnym
Numer ogłoszenia: 44222 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagnańsk , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3001322, faks 41 3001373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika wielofunkcyjnego z wyposażeniem komunalnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego ciągnika komunalnego wielofunkcyjnego z kompatybilnym zestawem urządzeń komunalnych: 1.1. ciągnik komunalny, fabrycznie nowy - rok produkcji 2014, wyposażony w: - w silnik wysokoprężny, 4 cylindrowy o poj. 3200 - 4500 cm3, mocy odpowiedniej do współpracy z urządzeniami określonymi w dalszej części przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 80 - 90 KM, - kabinę ogrzewaną z wentylacją, wycieraczkę i spryskiwacz szyby przedniej i tylnej, otwierane boczne szyby, fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym - skrzynię biegów mechaniczną, zsynchronizowaną z rewersem i zwolnicami planetarnymi, biegi pełzające od 0,5-0,8 km/h, V transportowe min. 40 km/h - hydraulikę zewn. min. 3 sekcyjną w tym 1 funkcja pływająca - instalację pneumatyczną ze sprężarką i szybkozłącze do przyczepy - ogumienie niskoprofilowe przód min. R22, tył min. R30 - TUZ przedni min 1800 kg i tylni, balast na TUZ przedni min. 250 kg - tylni WOM niezależny min 540/540E obr/min lub 540/1000 obr/min - ramiona wzmocnione z blokadą w pozycji poziomej podnośnika tylnego z systemem zaczepiania do narzędzi - 2 komplety kluczyków do pojazdu i licznik motogodzin - pełne oświetlenie drogowe i robocze oraz świadectwo homologacji zezwalające na zarejestrowanie w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych na własnych kołach, spełniający wymogi norm polskich i unii europejskiej - dodatkowy komplet nowych opon, adekwatnych do sposobu wykorzystania ciągnika - książkę gwarancyjną, apteczkę pierwszej pomocy, gaśnicę, światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego, trójkąt ostrzegawczy. 1.2. kosiarka bijakowa tylno-boczna, do wykaszania rowów i powierzchni płaskich wyposażona w: - głowicę kosiarki - kąt obrotu + 900 /-650 - wersja z nożami typu T (młotek bijakowy) - wzmocnioną przekładnię z wolnym kołem - siłownik hydrauliczny przesuwu bocznego zamontowany pomiędzy ramionami, - stały automatyczny bezpiecznik najazdowy - wał przekazania mocy - regulowana wysokość płozy i rolki podporowej - zasięg poziomy od środka ciągnika min. 300 cm. - szerokość robocza 180 - 185 cm 1.3. piaskarka zawieszana, wyposażona w: - posyp talerzowy z trzysferową regulacją wysypu (prawo/lewo/tył) - podłoga wibracyjna zapobiegająca zakleszczeniu - sito wstępnego przesiewu - napęd WOM tylny min. 500 obr/min. - kilkunastostopniową regulację wysypu - pojemność kosza min. 500 l - możliwość zastosowania materiałów: sól, piasek, żużel 1.4. zamiatarka ciągnikowa, fabrycznie nowa, hydrauliczna, wyposażona w: - szczotkę główną zamiatającą w systemie pływającym - automatyczne dostosowanie nacisku do podłoża - szczotkę boczną domiatającą min. 50 cm - zbiornik wodny plastikowy min. 100 l wraz z urządzeniem ciśnieniowym - napęd hydrauliczny z regulacją prędkości obrotów szczotki domiatającej - wysyp hydrauliczny zawartości kosza zbierającego - szczelna obudowa szczotki głównej, samonastawne koła jezdne - uchwyt do montażu na przedni TUZ - szerokość robocza całkowita min. 210 cm - pojemność kosza zbierającego min. 300 l. 1.5. pług lemieszowy do odśnieżania, fabrycznie nowy, wyposażony w: - elektro-hydrauliczne sterowanie z kabiny, 4 pozycje pracy pługa - mocowanie do ciągnika na przedni TUZ - gumowy lemiesz zgarniający z zabezpieczeniem sprężynowym listwy - szerokość pługa minimum 260 cm. - możliwość odśnieżania prawostronnego i lewostronnego - ciężar pługa 550-600 kg 2. Pozostałe wymagania Zamawiającego: 2.1. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia jest sprawny technicznie bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wdrożeniem do eksploatacji. 2.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi techniczne, o których mowa w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz wydanych na tej podstawie przepisach wykonawczych oraz posiadać świadectwo homologacji wystawione zgodnie z w/w przepisami. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące zarówno dla ciągnika oraz na pozostałe urządzenia współpracujące z nim. 2.4. Wykonawca dostawy przeszkoli trzech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi ciągnika oraz dostarczonych urządzeń. 2.5. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 2.6. W okresie gwarancji podjęcie naprawy przedmiotu zamówienia może wynosić maksymalnie 24 godziny od chwili zgłoszenia, w miejscu postoju maszyny, natomiast zakończenie naprawy najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych, od daty jej rozpoczęcia. 2.7. W okresie gwarancji w razie awarii, której naprawa będzie przewidywana na okres dłuższy niż 5 dni roboczych Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprzęt zamienny o podobnych parametrach. 2.8. Przeglądy okresowe dostarczonego sprzętu oraz naprawy w ramach gwarancji będą realizowane przez serwis mobilny producenta lub w autoryzowanym serwisie w odległości nie przekraczającej 30 km od siedziby Zamawiającego. 2.9. Oferowane urządzenia muszą posiadać oznakowanie CE umieszczone w sposób czytelny i trwały. 2.10. Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy instrukcje obsługi poszczególnych urządzeń w języku polskim. 2.11. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - na koszt Wykonawcy. 2.12. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych. 2.13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2.14. Do oferty należy dołączyć parametry techniczno-użytkowe oferowanego sprzętu: - oryginalny folder producenta ciągnika wraz z danymi technicznymi - świadectwo homologacji ciągnika - oryginalne foldery producentów maszyn oraz oryginalne znaki CE dla maszyn 2.15. Dokumenty z zakresu parametrów technicznych oferowanego sprzętu, tj. foldery, instrukcje obsługi , oryginalne w języku polskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 34.14.44.40 - Piaskarki 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe 16.31.11.00 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie; pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: a).w pieniądzu, b).w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c). w gwarancjach bankowych, d). w gwarancjach ubezpieczeniowych, e). w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z adnotacją: Zakup ciągnika wielofunkcyjnego z wyposażeniem komunalnym. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a). odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b). nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c). braku możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca nie musi posiadać szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie co najmniej 3 letniego doświadczenia w zakresie sprzedaży maszyn opisanych w przedmiocie zamówienia oraz przedstawienie wykazu co najmniej trzech dostaw z wykazaniem podobnego przedmiotu zamówienia, z datą wykonania, odbiorcą, wartości oraz załączenie dokumentu potwierdzającego wykonanie tych dostaw (referencje) - wzór oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazywania potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawcę,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazywania potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawcę,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazanie co najmniej 3 letniego doświadczenia w zakresie sprzedaży maszyn opisanych w przedmiocie zamówienia oraz przedstawienie wykazu co najmniej trzech dostaw z wykazaniem podobnego przedmiotu zamówienia, z datą wykonania, odbiorcą, wartości oraz załączenie dokumentu potwierdzającego wykonanie tych dostaw (referencje) - wzór oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. III SIWZ , Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 3.1. szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu z zachowaniem kolejności opisu z SIWZ 3.2. oryginalny folder producenta ciągnika wraz z danymi technicznymi 3.3. świadectwo homologacji ciągnika 3.4. oryginalne foldery producentów maszyn oraz oryginalne znaki CE dla maszyn 3.5.Dokumenty z zakresu parametrów technicznych oferowanego sprzętu, tj. foldery, instrukcje obsługi w oryginale

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagnańsku ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Zagnańsku ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, na parterze, w Punkcie Obsługi Interesanta,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.