eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów balastowych o kodzie 19 12 12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Zawiercie: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów balastowych o kodzie 19 12 12
Numer ogłoszenia: 44210 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33074 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6723481, faks 32 6721393.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 pkt. 4b Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów balastowych o kodzie 19 12 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzące z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Zawierciu przy ul. Podmiejskiej. 2. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach Wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr.1 do ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach ( DZ.Uz 2013 poz.21). 3. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego wyłączny koszt. 4. Ilość odpadów o kodzie 19 12 12 wynosi około 3600 Mg w okresie obowiązywania umowy. Miesięczna ilość wynosi około 1000 Mg przy czym w pierwszym miesiącu będzie ona większa z uwagi na odpad z miesiąca stycznia i lutego, dzienna ilość wynosi około 50 Mg. Są to ilości szacunkowe, służące pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym 3600 Mg to maksymalna ilość do odbioru i odzysku, której Zamawiający nie musi zrealizować w pełnym wymiarze. Odbiór odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Odpady o kodzie 19 12 12 stanowią frakcję po sortowniczą ( balast) pochodzący z mechanicznej obróbki odpadów na sortowni - po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych 20 03 01 jako tzw. frakcja nadsitowa oraz odpad powstający z doczyszczania odpadów selektywnie zbieranych. 6. Odpady, o którym mowa w pkt. 5 są gromadzone wspólnie luzem i w takiej formie będą załadowywane na podstawione środki transportu . 7. Usługę należy zrealizować w systemie sukcesywnego odbioru odpadów, za pomocą środków transportowych Wykonawcy, w dni robocze Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, w godzinach 600 - 1400. Miejsce odbioru odpadów to teren Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Zawierciu przy ul. Podmiejskiej. 8. Odbiór następować będzie na podstawie sukcesywnych zamówień jednostkowych (cząstkowych) Zamawiającego, z częstotliwością około co dwa dni. Ostateczne terminy odbiorów jednostkowych będą uzgadniane każdorazowo pomiędzy przedstawicielami Stron. Wymaga się jednak odbioru odpadów do 5 dni roboczych od zgłoszenia, ze względu na ograniczone możliwości gromadzenia odpadów przez Zamawiającego. 9. Załadunek będzie odbywał się sprzętem Zamawiającego, umożliwiającym sprawne wypełnienie środków transportu Wykonawcy np. kontenerów, naczep, naczep walking floor itp. 10. Ważenie odbieranych odpadów przez Wykonawcę odbywać się będzie na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, znajdującej się na terenie ZUOK . Ważenie potwierdzone każdorazowo będzie kwitem wagowym. Dokument ten będzie stanowić wyłączną podstawę do określenia ilości odpadów odebranych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilości odebranych odpadów na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze Karty Przekazania Odpadów odebranych w danym miesiącu na podstawie bilansu ważeń. Zbiorcze Karty Przekazania Odpadów wystawione będą w 3 egzemplarzach , 1 egzemplarz dla Zamawiającego , 2 egzemplarze dla Wykonawcy. 11. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałych w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez ZUOK Zawiercie, oraz w trakcie magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia procesów odzysku . 12. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy ( wskazanemu przez niego Przewoźnikowi) przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzeniu, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 13. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-RASPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Nidziańska 3, 26-026 Brzeziny, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 540000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 701838,00

  • Oferta z najniższą ceną: 701838,00 / Oferta z najwyższą ceną: 701838,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.