eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanychModernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Krasnobród: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce.
Numer ogłoszenia: 44207 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280781 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród, ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie do wykonania: I. PROJEKTU WYKONAWCZEGO dla inwestycji pn. Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce na podstawie projektu budowlanego znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego. Projekt budowlany znajdujący się w posiadaniu Zamawiającego jest aktualny i na podstawie powyższego projektu wydane zostało Zamawiającemu ważne pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy musi zostać opracowany dla wszystkich branż wyszczególnionych i opisanych projektem budowlanym. Projekt wykonawczy należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. z 2013 poz. 1129 - tekst jednolity). II. ROBÓT BUDOWLANYCH W ramach pierwszego etapu Modernizacji budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania następującego zakresu robót budowlanych: A) Wymiana konstrukcji dachowej oraz pokrycia dachu wraz z orynnowaniem. B) Wymiana instalacji elektrycznej. C) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. W zakres zamówienia wchodzi między innymi niżej wymieniony zakres robót: 1.Rozbiórka pokrycia dachowego, 2.Wykonanie łacenia, konstrukcji dachowej. (Materiały z rozbiórki wykonawca złoży na miejscu placu budowy. Materiały pochodzące z rozbiórki Zamawiający zagospodaruje we własnym zakresie) 3.Wykonanie konstrukcji dachu wg opracowanego przez Wykonawcę projektu wykonawczego (murłaty oraz wiązary, pełne deskowanie pokrycia dachu papą, łacenie, pokrycie blacho dachówką, montaż gąsiorów, montaż blach okapowych). 4. Rozbiórka dotychczasowych i murowanie nowych kominów. 5. Wykonanie czapek kominowych. 6. Obróbka czapek kominowych. 7. Montaż kratek wentylacyjnych w kominach. 8. Montaż wyłazu dachowego. 9. Montaż składanych schodów strychowych na poddaszu przy wyłazie. 10. Montaż instalacji odgromowej. 11. Wykonanie kominów wentylacyjnych z płyty OSB w wyprowadzeniem ponad dach. 12. Wyprowadzenie pionów kanalizacyjnych ponad dach oraz ich obróbka. 13. Wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie związanym z wykonaniem oświetlenia sali głównej. Na sali głównej należy zamontować oprawy świetlówkowe lub oświetlenie punktowe ledowe z żarówkami ledowymi - moc zamontowanych żarówek ma być nie mniejsza niż 2 waty). 14. Wymiana instalacji elektrycznej w obiekcie wraz z montażem nowych rozdzielnic wg projektu opracowanego projektu wykonawczego. 15. Montaż lamp oświetlenia ewakuacyjnego oraz napisem wyjście ewakuacyjne przy wyjściach ewakuacyjnych. Lampy muszą zostać wyposażone w moduł awaryjny; 16. Wykonanie sufitu podwieszanego montowanego do konstrukcji dachowej. 17. Montaż na dachu płotków śniegowych. 18. Wykonanie podsufitki na zewnątrz budynku. 19. Szpachlowanie oraz malowanie sufitu podwieszanego. 20. Ocieplenie sufitu podwieszanego. 21. Wymiana drzwi garażowych na ocieplane segmentowe - 1 kpl. 22. Wymiana pięciu okien na stolarkę PCV 23. Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi stalowe ocieplane - szt. 2 24. Wymiana drzwi wewnętrznych na wewnątrz klatkowe - 1 szt. 25. Wymiana i montaż systemu orynnowania zewnętrznego. Zamawiający wymaga aby został zamontowany system orynnowania wykonanego z blach stalowych. Nie dopuszcza się możliwości montażu rynien z PCV. Wymiary zewnętrzne budynku świetlicy - 22,70m X11,20m., 26. Wymiana i montaż systemu orynnowania zewnętrznego. Zamawiający wymaga aby został zamontowany system orynnowania wykonanego z blach stalowych. Nie dopuszcza się możliwości montażu rynien z PCV. Na całym obwodzie budynku z uwagi na typ dachu należy zastosować płotki śniegowe w kolorze pokrycia dachowego. Ilość zastosowanych płotków ma zapewniać należyte zabezpieczenie koryt orynnowania przed napierającym śniegiem. Nie należy wyceniać w cenie oferty zabudowy wewnętrznych zabudów kominów. Podsufitkę na zewnątrz budynku należy wykonać z blachy elewacyjnej niskoprofilowanej w kolorze rynien i rur spustowych. W ramach zamówienia Wykonawca wymieni troje drzwi na parterze i jedne drzwi na piętrze obiektu. Projekt wykonawczy należy opracować również dla zakresu robót budowlanych który nie jest objęty pierwszym etapem modernizacji świetlicy. P.W. musi w pełni odpowiadać P.B. który znajduje się w posiadaniu Zamawiającego. Wymianę instalacji elektrycznej należy przeprowadzić w całości obiektu w tym również w garażu OSP a więc i w innych częściach budynku w których nie będą prowadzone prace związane z wymianą dachu. Uwaga w świetlicy na parterze należy zaprojektować i wykonać instalację elektryczną dostosowaną do obsługi stanowisk komputerowych. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest projekcie budowlanym oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe TORFEX Sp.z o.o., ul. Handlowa 2, 22-440 Krasnobród, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275458,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159997,03

  • Oferta z najniższą ceną: 159997,03 / Oferta z najwyższą ceną: 398584,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.