eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osielsko › budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami oraz przepompownią w ul. Głównej, Polnej, Agrestowej, Malinowej, Ogrodowej, Azaliowej, Kwiatowej, Lipowej w Maksymilianowie oraz ul. Polnej, Klonowej, Sportowej, Słonecznej, Krótkie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44202

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Osielsko: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami oraz przepompownią w ul. Głównej, Polnej, Agrestowej, Malinowej, Ogrodowej, Azaliowej, Kwiatowej, Lipowej w Maksymilianowie oraz ul. Polnej, Klonowej, Sportowej, Słonecznej, Krótkiej w Żołędowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Osielsko, do kontaktów: mgr Karolina Frydrychowicz, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196, e-mail: gmina@osielsko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wybory@osielsko.lo.pl. Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami oraz przepompownią w ul. Głównej, Polnej, Agrestowej, Malinowej, Ogrodowej, Azaliowej, Kwiatowej, Lipowej w Maksymilianowie oraz ul. Polnej, Klonowej, Sportowej, Słonecznej, Krótkiej w Żołędowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Główna, Polna, Agrestowa, Malinowa, Ogrodowa, Azaliowa, Kwiatowa, Lipowa w Maksymilianowie oraz ul. Polna, Klonowa, Sportowa, Słoneczna, Krótka w Żołędowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z przykanalikami oraz przepompownią w ul. Głównej, Polnej, Agrestowej, Malinowej, Ogrodowej, Azaliowej, Kwiatowej, Lipowej w Maksymilianowie oraz ul. Polnej, Klonowej, Sportowej, Słonecznej, Krótkiej w Żołędowie\ zakresie rzeczowym: - kanalizacja grawitacyjna PCV śr 200 o długości 2440,0 mb - kanalizacja tłoczna PE śr 80 mm o długości 280,0 mb - przykanaliki PCV śr 160 mm 154 szt. o długości około 870,0 mb - przepompowania o wydajności P1 3,5 m3;/d - szt. 1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm ) b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 17 poz. 177 z późn. zm) c)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, e)zaświadczenia z właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert f)wykazu wykonanych w przeciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, tłocznej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł oraz ilość wykonanych przepompowni, popartych referencjami, g)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h)wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa z posiadanym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej bez ograniczeń i)bilans oraz rachunek zysku i strat za ostatnie 3 lata (chyba że prowadzona działalność jest krótsza), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności j)informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej o wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z przykanalikami oraz przepompownią w ul. Głównej, Polnej, Agrestowej, Malinowej, Ogrodowej, Azaliowej, Kwiatowej, Lipowej w Maksymilianowie oraz ul. Polnej, Klonowej, Sportowej, Słonecznej, Krótkiej w Żołędowie\ zakresie rzeczowym: - kanalizacja grawitacyjna PCV śr 200 o długości 2440,0 mb - kanalizacja tłoczna PE śr 80 mm o długości 280,0 mb - przykanaliki PCV śr 160 mm 154 szt. o długości około 870,0 mb - przepompowania o wydajności P1 3,5 m3;/d - szt. 1 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy a)spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego b)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) c)złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt 6 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a)według formuły: \spełnia - niespełnia\ tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b)na podstawie art. 26 ust 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) Zamawiający będzie zobowiązany wezwać wszystkich Wykonawców, którzy nie złożyli w określonym terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierając błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, c)dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm ) b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 17 poz. 177 z późn. zm) c)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, e)zaświadczenia z właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert f)wykazu wykonanych w przeciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, tłocznej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł oraz ilość wykonanych przepompowni, popartych referencjami, g)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h)wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa z posiadanym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej bez ograniczeń i)bilans oraz rachunek zysku i strat za ostatnie 3 lata (chyba że prowadzona działalność jest krótsza), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności j)informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej o wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 09:15, Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat - pokój nr 18.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.