eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › przebudowa byłej przychodni zdrowia na budynek mieszkalny, w wyniku której powstanie 9 lokali socjalnych - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44200

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Oborniki Śląskie: przebudowa byłej przychodni zdrowia na budynek mieszkalny, w wyniku której powstanie 9 lokali socjalnych - ETAP II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Oborniki Śląskie, do kontaktów: Ryszard Zakęś, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, fax 071 3102295, e-mail: inwestycje@oborniki-slaskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.oborniki-slaskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa byłej przychodni zdrowia na budynek mieszkalny, w wyniku której powstanie 9 lokali socjalnych - ETAP II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Oborniki Śląskie, ul. M. Curie-Skłodowskiej 70. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II-go etapu prac w przebudowywanym budynku, plegających na wykonaniu następujących robót budowlanych: 1) wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: - instalacje wodociągowe - instalacje kanalizacyjne - instalacje c.o, łącznie z kotłownią - instalacje gazowe dla potrzeb 9 lokali mieszkalnych 2) przyłącze wodociągowe 3) przyłącze kanalizacyjne 4) instalacja elektryczna dla całego budynku 5) remont stropów drewnianych 6) remont posadzek 7) remont tynków wewnętrznych 8) remont i docieplenie ścian zewnętrznych 9) wzmocnienie fundamentów 10) elementy małej archtektury: - opaska wokół budynku - chodnik. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami technicznymi i prawnymi. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane w obiekcie o podstawowych danych; 1) powierzchnia zabudowy - 206,20 m2 2) powirzchnia lokali mieszkalnych - 443,30 m2 3) liczba mieszkań - 9 4) kubatura - 2914,50 m3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przewiduje się wadium w wysokości 15 000 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani bedą wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożą ofertę. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19, poz. 177 z późn. zmianami) b)posiadają uprawnienia budowlane pozwalające realizować roboty budowlane w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w wymaganych branżach niezbędnych do wykonania roboty budowlanej zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 2004 r. (Dz.U. nr 207 poz 2016) c) posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wybudowaniu co najmniej 50 mieszkań w budynkach wielorodzinnych w okresie ostatnich 5 lat oraz zatrudniać średnio w roku co najmniej 25 osób pracujących bezpośrednio w wykonawstwie w okresie ostatnich 3 lat d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, tj. wykonawca przedstawi w sprawozdaniu finansowym dodatni wynik finansowy za ostatni rok i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej e) złożą pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Największa ilość mieszkań wybudowana w budynkach wielorodzinnych w okresie 5 lat będzie elementem oceny wniosku służącego do wyboru grupy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Spełnienie w/w zamawiający oceniać będzie na podstawie zalączonego do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykazu obejmującego co najmniej: - nazwę i adres zamawiającego - wartość zamówienia - ilosć mieszkań w budynku wielorodzinnym z podaną powierzchnią użytkową - czas realizacji inwestycji. Wnioski z największą iloscią wybudowanych mieszkań będą kwalifikowane w pierwszej kolejności. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z wykonawców musi przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 ust.1 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających. 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnyc funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych) oraz aktualne zaświadczenia tych osób przynależności do Polskiej Izby Inżynierów budownictwa. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadklu podmiotów zbiorowych dodatkowo aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 9) Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniualbo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - za ten okres. 10) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszcędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że wykonawca dokona ubezpieczenia kontraktu przed podpisaniem umowy. Składanie wniosku i dokumentów: Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu wraz z załączonym oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji I punkt I.1 w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: WNIOSEK DOTYCZąCY POSTęPOWANIA NA PRZEBUDOWĘ BYłEJ PRZYCHODNI ZDROWIA NA BUDYNEK MIESZKALNY, W WYNIKU KTóREJ POWSTANIE 9 LOKALI SOCJALNYCH - ETAP II. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć z ich tłumaczeniem na jezyk polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczenia za zgodnosć z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca nie spełniający warunków uczestnictwa określonych w sekcji III podlega wykluczeniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 09:55. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.