Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Cegłów: Dostawy leków, preparatów farmaceutycznych, materiałów medycznych, pieluchomajtek, majtek, wkładów i podkładów chłonnych, w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 441896 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni , 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 757-02-03 w. 134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmienia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków, preparatów farmaceutycznych, materiałów medycznych, pieluchomajtek, majtek, wkładów i podkładów chłonnych, w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, preparatów farmaceutycznych, materiałów medycznych, pieluchomajtek, majtek, wkładów i podkładów chłonnych (2 pakiety) w 2012 roku w asortymencie i ilościach opisanych w załącznikach nr 1 -2 do niniejszej SIWZ . 1. Dostawy leków, preparatów farmaceutycznych, materiałów medycznych (załącznik nr 1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, realizacja recept i przygotowanie leków dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej św. Józefa. Zestawienie rodzajowe-ilościowe wg - załącznik nr 1. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy leków według zamówień i realizację recept mieszkańców Domu Pomocy Społecznej św. Józefa. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczania produktów równoważnych, tzw. odpowiedników. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych zamawianych produktów w zależności od faktycznych potrzeb bez skutków prawnych obciążających Zamawiającego. Wykonawca będzie odbierał recepty we wszystkie dni robocze z siedziby Zamawiającego i czas ich realizacji nie może przekroczyć 4 godzin, pozostałe materiały będą dostarczane sukcesywnie po zleceniu przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przekazywania recept drogą elektroniczną, faxem lub telefonicznie. Leki muszą być dostarczane w opakowaniach zbiorczych odpowiednio oznakowanych celem identyfikacji i rozdysponowania na poszczególne Oddziały. 2. Dostawy pieluchomajtek, majtek, wkładów i podkładów chłonnych (załącznik nr 2) Zestawienie rodzajowe-ilościowe wg - załącznik nr 2. Pieluchomajtki i majtki chłonne wykonane z materiału oddychającego na całej powierzchni zewnętrznej i wewnętrznej, wyposażone w podwójny wkład chłonny z superabsorbentem, wskaźnik wilgotności, przylepce wielokrotnego użytku do zakładania i mocowania-dotyczy pieluchomajtek, ściągacze elastyczne zapewniające dopasowanie do kształtu ciała i zakładki wewnętrzne ( falbanki, barierki ) zapobiegające wydostawaniu się zawartości na zewnątrz. Chłonności wg normy ISO 11948-1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3, 33.77.12.00-7, 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania że wykonawca posiada sytuację ekonomiczną i finansową umożliwiającą wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy. Zmiana taka nastąpić może na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego na skutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT.Zamawiający wymaga, by ceny jednostkowe dla leków, preparatów i materiałów o cenach umownych objętych umową przez cały okres realizacji umowy nie wzrosły, natomiast dla leków, preparatów i materiałów o cenach urzędowych Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych w przypadku zmiany cen urzędowych dokonanej w drodze rozporządzenia właściwego ministra, odpowiednio do tych zmian oraz w przypadku wprowadzenia cen urzędowych na produkty o cenach umownych, a w przypadku produktów dla których ustalone są limity dopłat po urzędowej zmianie wysokości tych limitów Powyższa zmiana cen może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego w formie aneksu do umowy. Wykonawca winien przedstawić nowy cennik wraz z uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmienia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej św. Józefa, Mienia 94, 05-319 Cegłów...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej św. Józefa, Mienia 94, 05-319 Cegłów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy leków, preparatów farmaceutycznych, materiałów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, realizacja recept i przygotowanie leków dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej św. Józefa. Zestawienie rodzajowe-ilościowe wg - załącznik nr 1. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy leków według zamówień i realizację recept mieszkańców Domu Pomocy Społecznej św. Józefa. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczania produktów równoważnych, tzw. odpowiedników. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych zamawianych produktów w zależności od faktycznych potrzeb bez skutków prawnych obciążających Zamawiającego. Wykonawca będzie odbierał recepty we wszystkie dni robocze z siedziby Zamawiającego i czas ich realizacji nie może przekroczyć 4 godzin, pozostałe materiały będą dostarczane sukcesywnie po zleceniu przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przekazywania recept drogą elektroniczną, faxem lub telefonicznie. Leki muszą być dostarczane w opakowaniach zbiorczych odpowiednio oznakowanych celem identyfikacji i rozdysponowania na poszczególne Oddziały..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy pieluchomajtek, majtek, wkładów i podkładów chłonnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie rodzajowe-ilościowe wg - załącznik nr 2 do SIWZ. Pieluchomajtki i majtki chłonne wykonane z materiału oddychającego na całej powierzchni zewnętrznej i wewnętrznej, wyposażone w podwójny wkład chłonny z superabsorbentem, wskaźnik wilgotności, przylepce wielokrotnego użytku do zakładania i mocowania-dotyczy pieluchomajtek, ściągacze elastyczne zapewniające dopasowanie do kształtu ciała i zakładki wewnętrzne ( falbanki, barierki ) zapobiegające wydostawaniu się zawartości na zewnątrz. Chłonności wg normy ISO 11948-1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.77.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Oddziału Neonatologicznego (ZP-65/2024)
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i automatycznego licznika komórek na potrzeby realizacji zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach NPZ - 12 części
- TP.D.AS.34.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- "Dostawa leku Imiglucerasum (Cerezyme) do Apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie".
- Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.