eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › zimowe utrzymanie dróg i chodników w sezonach zimowych 2006/2007 i 2007/2008 na terenie sołectw Dzianisz i Witów w Gminie Kościelisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44184

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kościelisko: zimowe utrzymanie dróg i chodników w sezonach zimowych 2006/2007 i 2007/2008 na terenie sołectw Dzianisz i Witów w Gminie Kościelisko Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kościelisko, do kontaktów: Małgorzata Jasionek, ul. Strzelców Podhalańskich 44 lok., 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, e-mail: przetargi@koscielisko.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.koscielisko.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg i chodników w sezonach zimowych 2006/2007 i 2007/2008 na terenie sołectw Dzianisz i Witów w Gminie Kościelisko. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: sołectwo Dzianisz, sołectwo Witów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy, który wykona usługi polegające na odśnieżaniu dróg, posypywaniu dróg w celu usunięcia śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, śliskości śniegowej), odśnieżaniu chodników i placów, posypywaniu chodników w celu usunięcia śliskości zimowej, załadowaniu i wywozie śniegu z poboczy i chodników w miejsca niekolidujące z ruchem pojazdów i pieszych, usunięciu pozostałych materiałów szorstkich po zakończeniu sezonu odśnieżania, prowadzeniu dyżurów w celu sprawnego przeprowadzania akcji zimowego utrzymania dróg. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe tj. spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych i powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.11.2006; lub data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (aktualną umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wraz z ofertą należy złożyć wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, terminu oraz miejsca wykonania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz z wykazem należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych powinno wynikać, że przynajmniej dwie usługi zostały wykonane należycie. b)wykaz w formie oświadczenia z którego wynika, że Wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (określonym poniżej) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tj.: -piaskarka samochodowa z pługiem stalowym z dociskiem - 1 szt., -piaskarka samochodowa z pługiem stalowym z dociskiem oraz nakładką gumową - 1 szt., -ciągnik lub mniejszy samochód dwunapędowy z pługiem stalowym z dociskiem - 1 szt., -ciągnik lub mniejszy samochód dwunapędowy z pługiem stalowym z dociskiem oraz nakładką gumową - 1 szt., -spychacz - 1 szt, -pług wirnikowy - 1 szt., -pojazd przystosowany do odśnieżania chodników wyposażony w lemiesz o szerokości do 1,5 m oraz mały wirnik - 1 szt., -ładowarka - 1 szt., -samochód skrzyniowy - 1 szt. wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów, które podlegają rejestracji. W przypadku dzierżawienia sprzętu do wykazu należy załączyć umowę najmu. c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - minimum 4 osoby. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)wraz z ofertą należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami). a)wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: a)oświadczenie Oferenta zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (aktualną umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej), c)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, terminu oraz miejsca wykonania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4). Wraz z wykazem należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych powinno wynikać, że przynajmniej dwie usługi zostały wykonane należycie. d)wykaz w formie oświadczenia z którego wynika, że Wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (określonym poniżej) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tj.: -piaskarka samochodowa z pługiem stalowym z dociskiem - 1 szt., -piaskarka samochodowa z pługiem stalowym z dociskiem oraz nakładką gumową - 1 szt., -ciągnik lub mniejszy samochód dwunapędowy z pługiem stalowym z dociskiem - 1 szt., -ciągnik lub mniejszy samochód dwunapędowy z pługiem stalowym z dociskiem oraz nakładką gumową - 1 szt., -spychacz - 1 szt, -pług wirnikowy - 1 szt., -pojazd przystosowany do odśnieżania chodników wyposażony w lemiesz o szerokości do 1,5 m oraz mały wirnik - 1 szt., -ładowarka - 1 szt., -samochód skrzyniowy - 1 szt. wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów, które podlegają rejestracji. W przypadku dzierżawienia sprzętu do wykazu należy załączyć umowę najmu. e)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - minimum 4 osoby. f)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g)oryginał lub kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium przez Oferenta (odpowiadający wymogom określonym w pkt. 21 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ofertowa za odśnieżenie i usunięcie śliskości na drogach, chodnikach i placach 55 2. Cena ofertowa za usunięcie śliskości na drogach i chodnikach 40 3. Cena ofertowa za załadowanie i wywiezienie śniegu 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl z rozwinięciem: Urząd Gminy - Przetargi - Ogłoszenia. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.09.2006, godzina 10:15, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Koscielisko 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskch 44, pokój - sala obrad (parter budynku).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.