eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługa w zakresie całodobowej ochronie fizycznej i elektronicznej mienia znajdującego się na wskazanym obszarze b. lotniska w Zegrzu Pomorskim.



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Koszalin: Usługa w zakresie całodobowej ochronie fizycznej i elektronicznej mienia znajdującego się na wskazanym obszarze b. lotniska w Zegrzu Pomorskim.
Numer ogłoszenia: 441826 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego, ul. Dworcowa 11-15, 75-201 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3435167, faks 094 3435167 , strona internetowa www.ko-pomerania.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie całodobowej ochronie fizycznej i elektronicznej mienia znajdującego się na wskazanym obszarze b. lotniska w Zegrzu Pomorskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej mienia znajdującego się na wskazanym obszarze b. lotniska w Zegrzu Pomorskim. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: nieruchomość położoną : w obrębie Kurozwęrz gmina Świeszyno, oznaczoną w ewidencji jako działki nr: 43/41; 43/43; 81/3; 81/5; 43/42; 43/40 , w obrębie Zegrze Pomorskie, oznaczoną w ewidencji jako działki nr: 128; 109/14; 109/20; 109/19; 109/18 wraz z budynkami, urządzeniami i budowlami na nich położonymi, z wyłączeniem budynków oddanych aktualnie w użyczenie tj. budynków nr 135,147,150 zwany dalej obiektem Zegrze Pomorskie 3.Minimalna ilość posterunków na nieruchomości: min. 1 posterunek na nieruchomości w tym patrol zmotoryzowany. 4.Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć: 1)zapewnić taką ilość posterunków, która zapewni całodobową, należytą ochronę fizyczną i elektroniczną nieruchomości wraz z monitoringiem, nie mniejszą jednak niż wymaganą przez Zamawiającego, a usługa winna być wykonywana w systemie zmianowym przez minimum 2 osoby na każdym z posterunków; 2)odpowiednie całodobowe zabezpieczenie elektroniczne obiektów przed włamaniem, kradzieżą, dewastacją, nieuzasadnionym przebywaniem osób postronnych; 3)ochrona nieruchomości - kompleksów pod względem zabezpieczenia przeciwpożarowego, rozmieszczenie podręcznego sprzętu gaśniczego, przegląd, konserwacja i legalizacja sprzętu; 4)zapewnienie należytej czystości obiektu, w tym sprzątanie, odśnieżanie, itp. w zakresie niezbędnym do utrzymania ładu, porządku i bezpieczeństwa osób przebywających na terenie nieruchomości jak i bezpośrednio do niej przyległym; 5)wykonywanie oględzin nieruchomości w zakresie utrzymania technicznego (nie rzadziej niż raz w tygodniu) chronionych obiektów i informowanie zamawiającego o ich wynikach, dokonywanie drobnych napraw we własnym zakresie w tym m.in. naprawy ogrodzenia, urządzeń wewnątrz budynku, wymiany żarówek itp. z materiałów zamawiającego. Wszystkie czynności dotyczące w/w oględzin winny być dokumentowane w formie pisemnej i przedkładane na każde żądanie zamawiającego; 6)okazywanie nieruchomości osobom wskazanym przez zamawiającego w pisemnych upoważnieniach do wstępu na nieruchomość, które każdorazowo wydawane są wg ustalonego przez zamawiającego wzoru; 7)dokonywanie na koniec każdego miesiąca odczytów wskazań liczników dostarczanych mediów na teren chronionej nieruchomości oraz wskazań podliczników (jeżeli występują) i podawanie odczytów do zamawiającego; 8)wyposażenie pracowników wykonujących obowiązki ochrony w odpowiednie środki techniczne oraz środki łączności które zapewnią bezpośrednią łączność pomiędzy zamawiającym, ochranianym obiektem i biurem wykonawcy (stanowiskiem dyżurnym) oraz służyć będą do właściwej realizacji obowiązków wykonawcy; 9)prowadzenie na stanowiskach ochrony w obiektach następujących dokumentów: dziennik meldunków (sprawozdań) dyżurnego pracownika ochrony, książkę wydawania kluczy oraz innych dokumentów uznanych przez zamawiającego za niezbędne; 10)wyposażenie pracowników wykonujących obowiązki ochrony w jednolite ubiory oznaczone nazwą wykonawcy, pracownicy ci winni być w takim stanie psychofizycznym, który umożliwi prawidłowe wykonanie umowy; 11)bezzwłoczne powiadamianie zamawiającego o stwierdzonych awariach oraz zabezpieczenie obiektu przed skutkami awarii, powiadamianie o naruszaniu porządku przez osoby trzecie, a w przypadku stwierdzenia włamania lub próby włamania bezzwłoczne zawiadomienie o zdarzeniu Policji, bądź innych właściwych służb i zamawiającego; 12)konserwowanie systemu ochrony elektronicznej wraz z monitoringiem całego chronionego obiektu stanowiącego własność Zamawiającego; 13)prowadzenie na jednym stałym stanowiskach ochrony (posterunku) następujących dokumentów: dziennika meldunków (sprawozdań) dyżurnego pracowników ochrony, książki wydawania kluczy oraz innych dokumentów uznanych przez Zamawiającego za niezbędne. 5.Miejsce realizacji umowy - jak w pkt 2. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego przeniesienia praw - obowiązków strony umowy na następcę prawnego w przypadku reorganizacji lub likwidacji Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W wyniku dwukrotnego unieważnienia przetargu nieograniczonego zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z poźn. zm.)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający wybrał tryb zamówienia z wolnej ręki kierując się zasadą celowości , oszczędności i efektywności wydatków oraz mając na względzie terminowość realizacji zadania.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZAWISZA Przybylski Spółka Jawna, ul. Jerzego Zaruby 10/31, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.