eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Ochrona obiektów Muzeum Historyczno-Archeologicznego w Ostrowcu Św., oraz oddziału Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu Krzemionki w miejscowości Sudół.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Ostrowiec Świętokrzyski: Ochrona obiektów Muzeum Historyczno-Archeologicznego w Ostrowcu Św., oraz oddziału Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu Krzemionki w miejscowości Sudół.
Numer ogłoszenia: 441786 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczno-Archeologiczne , ul. Świętokrzyska 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653651, faks 041 2653651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumostrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Muzeum Historyczno-Archeologicznego w Ostrowcu Św., oraz oddziału Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu Krzemionki w miejscowości Sudół..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów Muzeum Historyczno-Archeologicznego w Ostrowcu Św., oraz oddziału Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu Krzemionki w miejscowości Sudół. Służba realizowana będzie przez jednego pracownika ochrony w systemie zmianowym w muzeum w Częstocicach i jednego w muzeum w Krzemionkach. W Częstocicach następująco: - od wtorku do piątku w godzinach 16.30 - 7.30 - sobota w godzinach 16.00 - 9.00 - niedziela w godzinach 17.00 przez poniedziałek całodobowo -święta i dni wolne od pracy - całodobowo. Przewidywana łączna liczba godzin w miesiącu - średnio około 516 godzin. Szczegółową liczbę godzin w miesiącu określać będą indywidualne grafiki dla danego miesiąca sporządzane z uwzględnieniem dni wolnych i świąt. W Krzemionkach (budynek muzeum)następująco: - w sezonie (od maja do października) w godzinach 19.00 - 7.30 w weekendy 19.00 - 8.00 - miesiące kwiecień i październik w godzinach 19.00 - 7.30 w weekendy 17.00 - 8.00 - po sezonie (od listopada do marca) w godzinach 16.00 - 7.30 w weekendy 16.00 - 8.00 - święta i dni wolne od pracy - całodobowo. Przewidywana łączna liczba godzin w miesiącu - średnio około 438 godzin. Szczegółową liczbę godzin w miesiącu określać będą indywidualne grafiki dla danego miesiąca sporządzane z uwzględnieniem dni wolnych i świąt. W rezerwacie Krzemionki realizowany również będzie patrol w następujący sposób: - patrol pieszy (ok. 4 km) - 20 dni w miesiącu - obecność patrolu ma być udokumentowana poprzez urządzenie - system kontroli strażników - zamontowany na koszt wykonawcy i będący jego własnością we wcześniej uzgodnionych 4 punktach rezerwatu, odbywający się w różnych porach dnia. Wydruk z urządzenia stanowić będzie załącznik do miesięcznej faktury. - patrol zmotoryzowany (ok. 6 km) - 10 dni w miesiącu - odbywający się oznakowanym, terenowym pojazdem w różnych porach dnia. W muzeum w Częstocicach podłączenie do systemu alarmowego Centrum Monitorowania. Budynek muzeum w Częstocicach podłączony jest do systemu alarmowego Centrum Monitorowania przy wykorzystaniu toru telefonicznego komutowanego. Odbierający sygnał musi spowodować przyjazd specjalistycznej grupy ochronnej - patrolu interwencyjnego (dojazd max. 20 min). Wykonawca będzie zobowiązany odbierać sygnały alarmowe generowane z obiektu, a po zweryfikowaniu przekazywać do osób wskazanych przez zamawiającego oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia wskazanych osób (pracowników zamawiającego). W uzasadnionych przypadkach powiadomi stosowne służby (Policję, Straż Pożarną). Początek wykonania tej usługi nastąpi z dniem 01.01.2014r., i będzie ona poprzedzona podpisaniem protokołu podłączenia systemu do obiektu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku organizacji imprez plenerowych wymagających zabezpieczenia, które nie były przewidziane w budżecie instytucji, a pozyskano na nie fundusze zewnętrzne - do 20% zamówienia podstawowego oraz sytuacjach awaryjnych nie dających się wcześniej przewidzieć.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych stosownie do ustawy o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) lub równoważny dokument uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, aktualny w terminie składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (obiekt użyteczności publicznej o wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia i charakterem ochrony ze szczególnym uwzględnieniem obiektów podlegających konserwatorowi zabytków),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi dostarczyć kserokopię opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących okolicznościach: a) zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszelkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością świadczenia usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumostrowiec.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne i Rezerwat Krzemionki, Sudół 135a; sekretariat, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne i Rezerwat Krzemionki, Sudół 135a; sekretariat, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.