eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zespół Szkół Ogółnokształcących nr 11 w Gliwicach, ul. Górnych Wały 29 - budowa sali sportowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Gliwice: Zespół Szkół Ogółnokształcących nr 11 w Gliwicach, ul. Górnych Wały 29 - budowa sali sportowej
Numer ogłoszenia: 441690 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190322 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół Szkół Ogółnokształcących nr 11 w Gliwicach, ul. Górnych Wały 29 - budowa sali sportowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 11 w Gliwicach przy ul. Górnych Wałów 29, na działkach 570, część działki : 560, 561/1,562,1758,1760 obręb Stare Miasto, połączonej łącznikiem do istniejącego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 11 w Gliwicach ul. Górnych Wałów 29 wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą oraz wjazdami i ciągami komunikacyjnymi i drogami pożarowymi. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: pow. zabudowy 1768,23 m kw., pow. użytkowa 2124,30 m kw. pow. całkowita 2508,0 m kw., kubatura 16 460,0 m3, wysokość 11.20 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (Załącznik Nr 6) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagany okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, obejmującą wbudowane materiały urządzenia oraz wykonawstwo robót, zgodnie z warunkami gwarancji stanowiącymi załącznik do umowy. Wykonawca będzie zobowiązany: 1. w przypadku powołania przez Zamawiającego Inżyniera Kontraktu, pełniącego funkcję nadzoru inwestorskiego dla powyższego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy, 2. sporządzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego dla przedmiotu umowy w kwotach brutto. Harmonogram powinien przedstawiać realizację przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy, 3. wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, STW i OR z zachowaniem norm oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi zgodnie z ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie z materiałów własnych i przy użyciu własnego sprzętu, 4. ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy (w tym urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych, oraz zapewnienia stałego dozoru terenu i zaplecza budowy, utrzymania powyższych elementów w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy - powyższe stanowi koszt Wykonawcy, 5. zapewnienie terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, wdrożenia opracowanego Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz przeprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności, związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy, w tym odśnieżania dachów wznoszonych obiektów, 6. zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy wraz z pomiarem powykonawczym, naniesienia pomiaru powykonawczego na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, przekazanie do Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach - Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej plików komputerowych, umożliwiających uzupełnienie bazy mapy numerycznej oraz przekazanie Zamawiającemu odbitek map , wraz z wykonaniem metryki, 7. zapewnienie na własny koszt: dostawy energii elektrycznej, wody(i odprowadzenia ścieków)ciepła i innych mediów, 8. zapewnienie na własny koszt obsługi geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia, 9. zlecenia i poniesienia kosztów nadzoru technicznego ze strony użytkowników istniejącego uzbrojenia (nadzory branżowe), 10. dokonania niezbędnych w toku realizacji uzgodnień z właściwymi organami i poniesienia ewentualnych kosztów z tym związanych, 11. poinformowanie Zamawiającego o wadach w dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich stwierdzeniu dla dokonania ewentualnych zmian projektowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 12. zagospodarowanie wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z dnia 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U z 2008 r. nr 25 poz.150 z późn. zm.) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełniania tych wymogów (kart odpadów), 13. prowadzenie robót, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym prowadzenie monitoringu natężeń hałasu, zanieczyszczeń powietrza i gruntu oraz drgań w trakcie prowadzonych robót, 14. roboty ziemne prowadzić pod nadzorem archeologicznym na prowadzenie nadzoru archeologicznego, 15. zabezpieczenie dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz projektu, 16. zapewnienie potrzebnego oprzyrządowania, potencjału ludzkiego oraz materiałów wymaganych do zbadania na żądanie zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów wymaganych do zbadania, na żądanie Zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów wykonawcy na terenie budowy, a także zużytych materiałów. Badania, o których mowa powyżej będą realizowane przez Wykonawcę na własny koszt, 17. zawarcia umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie przedmiotu umowy, oraz z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, zgodnie z zapisami umowy. Kopię powyższej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, 18. umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów Państwowego Nadzoru Budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo Budowlane oraz do udostępniania danych i informacji wymaganych tą ustawą, 19. dla czasowo przebywających przedstawicieli zamawiającego, organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia - zapewnienia odzieży ochronnej, zgodnie z wymogami BHP (minimum 6 kompletów), 20. wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu), 21. naprawy na koszt własny wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg. 22. ponoszenia w trakcie realizacji kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia, 23. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia robót zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej w trzech egz. papierowych oraz w trzech egz. w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. Dokumentacja powykonawcza w myśl przepisów ustawy z dnia 07/07/1994r.prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 nr 156 poz. 1118 z późn. zm. musi obejmować dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe w szczególności: 1. Projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez kierownika Budowy, Projektanta oraz Inspektora nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy), 2. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego, 3. Dziennik budowy, instrukcje techniczne, w tym DTR, 4. Atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy), 5. Protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów protokoły odbiorów technicznych. Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza przysięgłego, 6. Przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych zabudowanych urządzeń (w języku polskim) oraz kartę gwarancyjną dla całego przedmiotu umowy, 7. Dokonania szkolenia przyszłego zarządcy obiektu i Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń, 8. Przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 9. W okresie rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 10. W okresie rozruchu i wyposażania obiektu do współpracy z przyszłym Zarządcą obiektu i udostępniania mu poszczególnych pomieszczeń w celu ich doposażenia i przystosowania do ich przyszłego funkcjonowania, 11. Komisyjnego przekazania przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów, a także pokrycia kosztów z tym związanych, 12. Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz przeglądzie pogwarancyjnym, 13. Przeprowadzenia na własny koszt obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń i systemów, wynikających z gwarancji ich producentów, 14. Wykonania wszystkich czynności, także nieprzewidzianych w umowie, związanych z pełnieniem funkcji Wykonawcy, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 15. Uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu. 16. Inne wymagania: Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania w 2011 roku zakresu robót o wartości 3 000 000,00 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DOMBUD S.A., ul. Drzymały 15, 40-059 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8544682,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9498145,14

  • Oferta z najniższą ceną: 8962727,83 / Oferta z najwyższą ceną: 11451300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.