eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DO APTEKI SZPITALNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Płock: ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DO APTEKI SZPITALNEJ
Numer ogłoszenia: 44167 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-plock.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DO APTEKI SZPITALNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 12 miesięczna dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych, zgodnie z asortymentem określonym w poszczególnych pakietach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: PAKIET NR 1 - SUBSTANCJE RECEPTUROWE PAKIET NR 2 - TABLETKI PAKIET NR 3 - PŁYNY I ODŻYWKI PAKIET NR 4 - GAZA HEMOSTATYCZNA PAKIET NR 5 - LEKI RÓŻNE PAKIET NR 6 - THEOPHYLLINUM PAKIET NR 7 - PŁYNY I ODŻYWKI Termin dostawy przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem skrócenia czasu trwania umowy odpowiednio do wyczerpania przedmiotu zamówienia. Dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe świadectwa jakości, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu. Świadectwa dopuszczenia do stosowania oraz pozytywne opinie o wyrobie medycznym stosownie do Ustawy z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych art. 92. W przypadku wycofania leku podanego w pakietach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaproponował lek równoważny. W takim przypadku Wykonawca winien zaznaczyć odpowiednią pozycję w pakiecie oraz umieścić stosowną informację o nazwie leku oraz producencie. Podany w załącznikach przedmiot zamówienia może ulec zmianie w szczególności w przypadku: a. zaprzestania leczenia danym lekiem w szpitalu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dostawy bez konieczności ponoszenia kar umownych i odszkodowań; b. wycofania leku z rynku przez producenta lub w przypadku braku danego asortymentu - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiednika (lek o takiej samej substancji czynnej, dawce i postaci) w celu utrzymania ciągłości dostaw, w cenie zagwarantowanej w ofercie przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych bądź okresowych promocji wprowadzonych przez producenta lub Wykonawcę. O ich wprowadzeniu Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia może zostać skrócony w przypadku wyczerpania w całości lub dostarczenia Zamawiającemu w całości przedmiotu zamówienia. Zamówienie wykonywane będzie w partiach zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami, w terminie maksymalnym 7 dni od dnia złożenia zamówienia, z wyjątkiem zamówień na cito, które należy wykonać w ciągu maksymalnie 24 godzin od doręczenia zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.43.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a. warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b. warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c. warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zezwolenie (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, wydane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. Nr 53 z 2004 roku poz. 533 ze zm.). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonania co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 6. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 600 000,00 zł. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ tj.: Pakiet Nr 1 - Substancje recepturowe, Pakiet Nr 2 - Tabletki, Pakiet 3 - Płyny i odżywki, Pakiet Nr 4 - Gaza hemostatyczna, Pakiet Nr 5 - Leki różne, Pakiet Nr 6 - Theophyllinum, Pakiet Nr 7 - Płyny i odżywki. 3. Dokumenty potwierdzające wpis oferowanego przedmiotu zamówienia do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), deklaracje zgodności, certyfikaty jakości CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia. 4. Oświadczenie, że Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferty będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Do oferty należy również dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawcę osobie lub osobom podpisującym ofertę i inne dokumenty składające się na ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dołączonych do oferty dokumentów - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 4 i 6 oraz II. 3 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a. w pkt I 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument zawierający oświadczenie powinien zostać wystawiony w takim terminie, w jakim powinien zostać wystawiony dokument, który zastępuje. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt II. 3, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczonej kopii dokumentu (poza przypadkami wskazanymi w SIWZ) wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty wskazane powyżej sporządzone w języku obcym są składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strony internetowej tj.: www.ipzp.pl oraz w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 212..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28 do dnia 12 marca 2008 roku do godz. 09.30 w pokoju nr 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - SUBSTANCJE RECEPTUROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j. m. Szacunkowa ilość na 1 rok Postać 1 ACIDUM BORICUM gram 2 000 substancja 2 AMMONII BROMIDUM gram 500 substancja 3 ARGENTI NITRAS gram 50 substancja 4 CACAO OLEUM gram 2 000 podłoże 5 CALCII CARBONAS PRAECIPITATUS gram 500 substancja 6 CODEINI PHOSPHAS HEMIHYDRICUS gram 5 substancja 7 COFFEINUM gram 10 substancja 8 ETHACRIDINI LACTAS gram 100 substancja 9 EUCERINUM gram 150 000 podłoże 10 FORMALDEHYDUM 40% litr 40 płyn 11 GLUCOSUM gram 15 000 substancja 12 HASCOBASA gram 1 000 podłoże 13 HYDROGENII PEROXIDUM 30% gram 50 000 płyn 14 IODI SOLUTIO SPIRITUOSA gram 10 000 płyn 15 KALII BROMIDUM gram 1 000 substancja 16 KALII CHLORIDUM gram 1 000 substancja 17 LACTOSUM ANHYDRICUM gram 500 substancja 18 LANOLINUM gram 2 000 substancja 19 METAMIZOLUM NATRICUM gram 200 substancja 20 NATRII BROMIDUM gram 1 000 substancja 21 NATRII CHLORIDUM gram 4 000 substancja 22 NATRII CITRAS gram 2 000 substancja 23 NATRII DIHYDROPHOSPHAS gram 20 000 substancja 24 NATRII HYDROPHOSPHAS gram 20 000 substancja 25 PARAFFINUM LIQUIDUM gram 20 000 płyn 26 PARAFFINUM SOLIDUM gram 20 000 podłoże 27 PYOCTANINUM COERULEUM gram 10 substancja 28 TALCUM gram 500 substancja 29 TINCTURA ADONIDIS VERNALIS TITRATA gram 1 500 płyn 30 TINCTURA CONVALARIAE gram 2 500 płyn 31 TINCTURA VALERIANAE gram 2 500 płyn 32 VASELINUM ALBUM gram 500 podłoże 33 ZINCI OXIDUM gram 1 000 substancja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - TABLETKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilość na 1 rok Postać 1 COAXIL 12,5 MG X 90 op. 30 tabl. 2 DETRALEX X 60 op. 200 tabl. 3 DIAPREL MR 30 mg x 90 op. 10 tabl. 4 PRESTARIUM 5 MG X 90 op. 40 tabl. 5 TERTENSIF SR 1,5 MG X 90 op. 70 tabl. 6 COAXIL 12,5 MG X 90 op. 30 tabl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5, 24.43.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - PŁYNY I ODŻYWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilość na 1 rok Postać 1 FLEBOGAMMA 2,5g/50ML flakon 50 roztwór do wlewu dożyl. 2 FLEBOGAMMA 5g/100ML flakon 50 roztwór do wlewu dożyl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - GAZA HEMOSTATYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilość na 1 rok Postać 1 SURGICEL 7,5 cmx5cmx12 szt., wchłaniająca się gaza hemostatyczna op. 4 jak w nazwie 2 SURGICEL 20 cmx10cmx12 szt., wchłaniająca się gaza hemostatyczna op. 6 jak w nazwie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - LEKI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilość na 1 rok Postać 1 BETOPTIC 0,5% 5ml op. 30 krople 2 CAPTOPRIL 25mg X 30 op. 25 tabletki 3 CERUTIN x 125 op. 200 tabletki 4 DIGOXIN 0,25mg x 30 op. 30 tabletki 5 HEPAREGEN x 100 op. 40 tabletki 6 HYABAK 0,15% 10ml op. 30 krople 7 HYDROCHLOROTHIAZIDUM 12,5mg x 30 op. 50 tabletki 8 ICLOPID 250mg x 60 op. 50 tabletki 9 ISOPTIN 40MG x 40 op. 200 tabletki 10 KERATOSTILL 10ml op. 30 krople 11 PULMICORT TBH 200mcg x 100dawek op. 80 aerozol 12 SETRONON 2mg/ml x 5 a 4ml op. 50 ampułki 13 TORMENTILE FORTE 20g op. 20 maść 14 VITAMINUM A+E x 30 op. 200 kapsułki 15 VITAMINUM PP 50mg x 20 op. 10 tabletki 16 VITAMINUM PP 200mg x 20 op. 100 tabletki 17 XALATAN 0,005% 2,5ml op. 30 krople.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5, 24.43.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - THEOPHYLLINUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilość na 1 rok Postać 1 THEOPHYLLINUM 250ML flakon 5000 płyn.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - PŁYNY I ODŻYWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilość na 1 rok Postać 1 INTRALIPID 20% INJ. 100ML flakon 60 emulsja do wlewu dożyl. 2 PRIMENE 10% INJ. 100ML flakon 60 roztwór do wlewu dożyl. 3 SOLUVIT N INJ. X 10 flakon 6 liof.do sporz. r-ru do wlewu 4 VITALIPID N INFANT X 10 AMP INJ. 10ML flakon 6 koncentrat emulsji do wlewu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.