eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Usługa fizyczna ochrony osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Konin: Usługa fizyczna ochrony osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy
Numer ogłoszenia: 441462 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400338 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, faks 063 2437611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa fizyczna ochrony osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej (pełnionej przez jednego pracownika w poszczególnym obiekcie we wszystkie dni tygodnia w tym niedziele i święta) osób i mienia należącego do Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Koninie, Turku i Słupcy z zapewnieniem wsparcia grupy interwencyjnej w okresie trwania umowy oraz usługa stałego, całodobowego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych zainstalowanych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Turku i Słupcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony (także osoby świadczące pracę na innej podstawie niż umowa o prace) sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia składającego się z budynków wskazanych poniżej, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Ochrona fizyczna będzie realizowana przez pracowników ochrony Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 ze zm.), i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz niepożądanym działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą lub tp. 2. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony: a) Obiekt objęty ochroną nr 1 - Prokuratura Okręgowa w Koninie przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1; budynek administracyjny trójkondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1.112,00 m2; plac parkingowy przy budynku administracyjnym Prokuratury 245m2; budynek wyposażony w monitory systemu telewizji przemysłowej, system sygnalizacji napadu i włamania, system sygnalizacji pożaru. b) Obiekt objęty ochroną nr 2 - Prokuratura Rejonowa w Koninie budynek najmowany przez Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7; budynek administracyjny czterokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1443,00 m2, plac parkingowy za budynkiem 300m2, garaż dwustanowiskowy o pow. 70m2, brak systemów sygnalizacji napadu i włamania. c) Obiekt objęty ochroną nr 3 - Prokuratura Rejonowa w Turku przy ul. Legionów Polskich 10, budynek dwukondygnacyjny o powierzchni użytkowej 456 m2; plac parkingowy przy budynku administracyjnym Prokuratury 300 m2; budynek wyposażony w system telewizji przemysłowej, system sygnalizacji napadu i włamania, System sygnalizacji pożaru. d) Obiekt objęty ochroną nr 4 - Prokuratura Rejonowa w Słupcy przy ul. Poznańskiej 14, budynek administracyjny dwukondygnacyjny o pow. użytkowej 532,25 m2, plac parkingowy przy budynku administracyjnym Prokuratury 300 m2, budynek wyposażony w system sygnalizacji napadu i włamania oraz system telewizji przemysłowej. Godziny urzędowania jednostek: 7.30 - 15.30 3. Wykonawcy przed sporządzeniem swoich ofert mogą dokonać wizji lokalnej pomieszczeń i budynków objętych przedmiotem umowy w celu dokonania oceny oraz konfrontacji informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wizja lokalna winna być przeprowadzona po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu i ustaleniu terminu z Zamawiającym. Osobą do kontaktu jest: Anna Wrzesińska - Inspektor - tel. 63 243 75 10 wew. 220. 4. Zasady działania obowiązujące pracowników ochrony Wykonawcy: 1) Znajomość podstawowych aktów prawnych normujących status pracownika ochrony. 2) Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu. 3) Dbałość o powierzone pracownikowi ochrony pomieszczenie i jego wyposażenie oraz o wygląd zewnętrzny (jednolite schludne umundurowanie, identyfikator osobisty). 4) Stała obserwacja i patrolowanie korytarzy. 5) Monitorowanie przepływu osób przez chroniony obiekt, w razie potrzeby udzielanie informacji osobom zwracającym się z prośbą o wskazanie drogi do określonych pomieszczeń biurowych, pracowników czy też miejsca załatwiania konkretnych spraw. 6) Niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych oraz materiałów będących przedmiotem sprzedaży. 7) Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu elektronicznego i informatycznego oraz innych wartościowych materiałów. 8) Ochrona i zabezpieczenie Prokuratury przed działaniem na jej terenie osób zakłócających porządek publiczny oraz łamiących ustalone normy zachowania lub obowiązujące przepisy i instrukcje, nie wpuszczanie do budynku osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. 9) Prowadzenie książki dyżurów odrębnie dla każdego obiektu, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym. 10) Obserwacja wchodzących do pomieszczeń Prokuratury i przebywających w nich osób i w przypadku podejrzanego zachowania, ustalenie ich tożsamości i odnotowanie w książce dyżuru, o której mowa w pkt 9, a także ewentualne podjęcie innych stosownych działań (np. powiadomienie kierownika danej jednostki). 11) Ochrona i zabezpieczenie obiektu chronionego przed wejściem na teren osób nieupoważnionych. 12) Ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, w celu przekazania tych osób funkcjonariuszom policji. 13) Stosowanie zgodnie z art. 38 Ustawy o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 ze zm.) środków przymusu bezpośredniego w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony. 14) Stawianie się w pokojach prokuratorskich oraz sekretariatach w przypadku wezwania prokuratora bądź pracownika jednostki i wykonywanie ich poleceń dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa. 15) Współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu. 16) Powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach, które miały miejsce lub mogą mieć miejsce, a stanowiących zagrożenie dla osób, mienia oraz bezpieczeństwa, także przeciwpożarowego. W sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji policji lub straży pożarnej, w pierwszej kolejności pracownik ochrony ma obowiązek natychmiastowego wezwania w/w służb, a następnie zawiadomić kierownika danej jednostki. 17) Wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia wskazanych przez Zamawiającego. 18) Pomoc osobom niepełnosprawnym. 19) Reagowanie na przypadki tarasowania przez pojazdy należące do interesantów wejścia do budynku i wjazdów na wewnętrzny parking prokuratury. 20) Pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu bombowego lub pożarowego. 21) Dozór i obsługa urządzeń alarmowych, ostrzegawczych i innych, a w przypadku włączenia się alarmu sprawdzenie przyczyny i powiadomienie o zaistniałych okolicznościach Zamawiającego. 22) Pracownik ochrony poza godzinami urzędowania Prokuratur tj. od godz. 15.30 do 7.30 jest zobowiązany do dokładnego sprawdzania zamknięć drzwi, okien oraz wszelkich zabezpieczeń pomieszczeń. Szczególną uwagę należy zwrócić na pomieszczenia plombowane oraz zabezpieczone kratą. Bezpośrednio po opuszczeniu przez ostatnią osobę budynku, pracownik ochrony powinien sprawdzić czy na terenie budynku nie przebywają osoby, które nie posiadają do tego uprawnień. Stwierdzenie po przeglądach nieprawidłowości i ustalone przyczyny ich powstania należy niezwłocznie odnotować w książce dyżuru, a w razie potrzeby zawiadomić osobę wskazaną przez Zamawiającego o zaistniałym stanie rzeczy 23) Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń tylko osobom upoważnionym - dotyczy przyjścia i wyjścia pracowników z pracy, zgodnie z wewnętrznymi procedurami ustalonymi przez Kierowników jednostek. 24) W przypadku uzasadnionej potrzeby zawiadomienie odpowiednich służb policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, pogotowia specjalistycznego np.: pogotowie gazowe, pogotowie energetyczne, pogotowie wodno - kanalizacyjne, pogotowie ciepłownicze. 25) W razie potrzeby otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na teren posesji. 26) Otwieranie drzwi przed rozpoczęciem urzędowania prokuratury i zamykanie ich po zakończeniu urzędowania. 27) Pracownik ochrony włącza i wyłącza oświetlenie w warunkach pogodowych i zależnych od pory dnia ograniczających widoczność. 28) Współpraca z pozostałymi pracownikami odpowiedzialnymi za prawidłowe funkcjonowanie obiektu, a w szczególności z właściwymi kierownikami jednostek. 29) Utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego lub radiowego z jednostkami Zamawiającego; Wykonawcy zostanie udostępniony telefon stacjonarny należący do prokuratury w celu kontaktów służbowych, używanie go do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. 5. Za sytuację szczególnego zagrożenia uznaje się w szczególności: - rabunek w obiektach chronionych, - pożar i inne zdarzenia losowe na terenie chronionego obiektu, - kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym, - terroryzm. 6. Pracownicy służby ochrony zobowiązani są do dochowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych wraz z zachowaniem wszystkich rygorów wynikających z przepisów prawa (przedstawiając podpisane oświadczenia do zachowania tajemnicy służbowej). W przypadku zaś naruszenia przez pracownika Wykonawcy tajemnicy wynikającej z wykonywanych obowiązków służbowych, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika ze służby ochrony w ramach wykonywanej usługi. Pracownikom ochrony zabrania się wglądu w pisma i akta Zamawiającego oraz przebywania w pomieszczeniach biurowych poza potrzebami wynikłymi z tytułu kontroli, obchodu obiektu lub interwencji. 7. W celu wykonania zadań, o których mowa powyżej, Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w: - jednolite mundury z emblematami Wykonawcy, - indywidualny identyfikator dla każdego z pracowników ochrony, - potrzebny sprzęt specjalistycznego przeznaczenia, - środki łączności. 8. W pobliżu Prokuratur powinna znajdować się grupa szybkiego reagowania, z uwagi na możliwość potrzeby wsparcia pracowników ochrony Prokuratur (czas dojazdu na miejsce interwencji do dziesięciu minut w nocy i do piętnastu minut w dzień). Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. 9. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia. 10. Wykonawca wyznacza do pełnienia służby zawsze tych samych pracowników, z wyjątkiem urlopu, choroby lub innej uzasadnionej nieobecności. Każdą zmianę personalną Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. Nowo wprowadzony pracownik winien przedstawić aktualną licencję pracownika ochrony, przejść przeszkolenie przeciwpożarowe, znać obowiązujące przepisy BHP i PPOŻ, złożyć deklarację, o której mowa w ust. 6. 11. Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym - bez uzasadnienia. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu wynikłe z zaniedbania pracownika ochrony w czasie dyżuru lub z jego świadomego działania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe KERIM Mirosław Hendel, ul Sandomierska 14a, 26-611 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 417664,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 468921,66

  • Oferta z najniższą ceną: 468921,66 / Oferta z najwyższą ceną: 639438,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.