eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Uporządkowanie gospodarki wodnej na terenie Aglomeracji Gdynia w części położonej na terenie Gminy Szemud.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Szemud: Uporządkowanie gospodarki wodnej na terenie Aglomeracji Gdynia w części położonej na terenie Gminy Szemud.
Numer ogłoszenia: 44141 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4105 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud, ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 58 6764428, faks 58 6764428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodnej na terenie Aglomeracji Gdynia w części położonej na terenie Gminy Szemud..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia (wraz z pozwoleniami na budowę) dokumentację projektową wielobranżową n/w zadań: 1. Wodociąg z PE o średnicy 200 mm i długości ok. 1150 m od W1 (ul. Hebla) w Bojanie do drogi wojewódzkiej nr 218 (W2 ul. Wejherowska w Koleczkowie ) w pasie drogi gminnej - ul. M. Bojana . Zakres wg rys.1 obejmuje lokalizację sieci wodociągowej na działkach nr 24, 9/2, 23, 549/6, 549/4, 22/15, 22/10 obręb Bojano oraz na dz. nr 20/2, 97/3, 20/9, 20/8, 20/7, 98/5, 97/2 w obręb Koleczkowo 2. Pompownia strefowa wody ze zbiornikiem retencyjnym 2 x V= 100 m3 wraz z rurociągami towarzyszącymi na terenie działek nr 132/7, 132/13, 132/14, 62/13, 62/16, 109, 104, 130 , 110/2, 131/33, 132/5, 526/2, 118, 116/1 obręb Bojano. Zakres zaznaczony na rys. 2.1 i 2.2 obejmuje : - Dwa podziemne zbiorniki stalowe po 100m3 - Żelbetowa podziemna komora dla lokalizacji pompowni wody - zestawu ( agregatu ) podnoszenia ciśnienia wody z armaturą i rurociagami technologicznymi ; wymagane parametry pompowni : wydajnośc ok. 45 m3 /h i wysokość podnoszenia ok. 3,5 bar - Rurociągi technologiczne wod. - kan. międzyobiektowe na dz. 132/7 wraz z zagospodarowaniem terenu pompowni wody - Rurociąg zasilający stację podnoszenia cisnienia wody z rur PE 160 mm o dług. ok. 700 m zlokalizowany w ul. Czynu 1000- lecia ; pomiędzy ulicami Dębowa Karczma i Malinowa - Sieć wodociągowa PE 160 mm tłoczna o dług. ok. 80 m w ul. Malinowej i ul. Czynu 1000 - lecia ( II-ga strefa ciśnienia ) - Zasilanie elektro-energetyczne wraz z AKiP pompowni wody - Montaż agregatu prądotwórczego - Rurociąg wód spustowo - przelewowych PVC 315 o dług. ok. 240 m - Przebudowa istniejącego rowu melioracyjnego - Rozbudowa sieci wodociągowej PE 160 mm w ul. Czynu 1000 - lecia o dług. ok. 1,0 km ( I-sza strefa ciśnienia ) - Sieć rozdzielcza PE 110 mm o dług. ok. 500 m w ul. Malinowej ( II-ga strefa ciśnienia) - Projekt wykonawczy branży drogowej odtworzenia nawierzchni asfaltowej ul. Czynu 1000-lecia 3. Zbiornik retencyjny żelbetowy wody V=500m3 wraz z rurociągami towarzyszącymi na działkach nr 8/28, 8/27, 8/1 , 24 i 9/2 w Bojanie, obejmujący zgodnie z rys. 3.1 i 3.2 : - Terenowy żelbetowy zbiornik retencyjny wody o pojemności nominalnej V = 500 m3 zlokalizowany na dz. 8/28 przy ujęciu wody w Bojanie - Rurociągi technologiczne wodociągowe na terenie ujęcia wody i stacji wodociągowej wg rys. 3.1 - Sieć wodociągowa tranzytowa PE 250 mm o dług. ok. 130 m w ul. Majora Bojana pomiędzy SW i węzłem W1 ( ul. Hebla ) - Przebudowa i rozbudowa pompowni wody II-ego stopnia ( dodatkowa pompa pozioma dla zestawu podnoszenia ciśnienia ) wraz z robotami elektrycznymi - Wymiana agregatu prądotwórczego wraz z wymaganą przebudową instalacji elektrycznej - Rurociągi wód spustowo - przelewowych nowego zbiornika - Monitoring wskazań wodomierzy na studniach głębinowych nr 1, 2, 3 (z możliwością rozbudowy o 4 studnię) oraz na wyjściu w sieć z przekazywaniem danych przez GPRS do Centralnej Dyspozytorni 4. Strefowa przepompownia wody w Koleczkowie na działce nr 219/3, obejmujący wg rys. 4 - Likwidację istniejącego podziemnego zbiornika 25m3 i montaż w tym miejscu wolnostojącego zbiornika stal. pionowego o pojemności 100m3 wraz z przebudową i wymianą rurociągów technologicznych wod. - kan. międzyobiektowych - Przebudowa (wymiana) zestawu podnoszenia ciśnienia wody wraz z rurociagami technologicznymi i armaturą w istniejącym budynku pompowni - Drobne roboty remontowe budynku ( m.in. elewacja , stolarka drzwiowa ) - Zaprojektowanie tymczasowego sposobu zapewnienia ciśnienia na czas przebudowy przepompowni wody - Montaż agregatu prądotwórczego wraz z wymaganym projektem branży elektrycznej 2.1 Szczegółowy zakres opracowania projektowo-kosztorysowego obejmuje (dla każdej inwestycji oddzielnie - min. 4 inwestycje), o których mowa w pkt. 2: a) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji 1: 500, b) opracowanie projektu budowlanego oraz wykonawczego (obejmującego wszystkie wymagane branże), zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25 Kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133)oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w tym informacja BIOZ, wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót - w liczbie po 6 egzemplarzy, c) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę, d) sporządzenie wykaz działek, na których będzie zlokalizowana inwestycja wraz z adresami właścicieli oraz nr ewidencyjny działki, nr wpisu do Księgi wieczystej właściwego Sądu z podaniem właścicieli ujawnionych w księdze wieczystej i odpis mapki ewidencyjnej - w liczbie 1 egzemplarzu e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów - w liczbie 2 egzemplarzy, f) opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w liczbie 2 egzemplarzy, g) opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej, oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 2 egzemplarzy, h) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz. 1389) - w liczbie 1 egzemplarzu, Dokumentacje należy wykonać ze szczególnym uwzględnieniem art. 29 - 31 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.2 Uzyskanie wypisu i wyrysu z MPZP (Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego) lub uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2.3 Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz w przypadku konieczności opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, jeżeli będzie taka potrzeba. 2.4 Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, jeżeli będzie taka potrzeba. Wykonany komplet dokumentacji (każda inwestycja oddzielnie) należy przedłożyć w formie elektronicznej (tożsamej z wersją papierową) w formacie ogólnodostępnym (Word, Excel, JPG lub PDF). - Projekt, jeżeli będzie sporządzony w wersji elektronicznej w PDF to musi to być jeden plik odzwierciadlający (tożsamy) z wersję papierową! - Kosztorysy również należy przedłożyć w wersji elektronicznej w formacie kompatybilnym z programem Norma PRO lub pliki muszą posiadać rozszerzenie KST. Projekty na etapie koncepcji, należy uzgodnić z Gminą Szemud - Referat Zamówień Publicznych i Inwestycji pokój nr 8, p. D. Plata. 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: rysunki z opisem. Dokumenty te stanowią zał. Nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie z Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (PR1, Gospodarka wodno-ściekowa, Dz. 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ART PROJEKT K&M Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7f, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135624,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.