eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - Rozbudowa Zespołu Szkół o Gimnazjum i Bibliotekę Publiczną wraz z uzbrojeniem terenu oraz drogą pożarową i miejscami postojowymi na dz. Nr 27/84; 27/44; 33/2; 33/12 w msc. Bojano - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Szemud: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - Rozbudowa Zespołu Szkół o Gimnazjum i Bibliotekę Publiczną wraz z uzbrojeniem terenu oraz drogą pożarową i miejscami postojowymi na dz. Nr 27/84; 27/44; 33/2; 33/12 w msc. Bojano - II etap
Numer ogłoszenia: 441330 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud , ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 058 6761185, faks 058 6761113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - Rozbudowa Zespołu Szkół o Gimnazjum i Bibliotekę Publiczną wraz z uzbrojeniem terenu oraz drogą pożarową i miejscami postojowymi na dz. Nr 27/84; 27/44; 33/2; 33/12 w msc. Bojano - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia /nadzór nad robotami budowlanymi/: Zakres robót budowlanych /w I etapie wykonano stan surowy otwarty/ do wykonania: - roboty budowlane - instalacje wewnętrzne wod. - kan. - instalacje wewnętrzne c.o - wentylacja, - kotłownia, - instalacje wewnętrzne elektryczne, - parkingi, - drogi, - oświetlenie, - sieci wod. - kan., - zagospodarowanie terenu, - wyposażenie budynku szkoły, - ogrodzenie, - instalacje niskoprądowe. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania również: a) instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, b) wyposażenia w sprzęt p. poż wraz z oznakowaniem (zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego), c) dozoru technicznego kotłowni, d) geodezyjnego pomiaru powykonawczego inwestycji. Dokumentacje należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny MMP lub DXF)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - niewymagalne

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: Ekspert Kluczowy nr 1: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych oraz wykonywania kosztorysów i obmiarów. - przedstawi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodne z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - doświadczenie w obmiarach, wykonywaniu kosztorysów, zestawień kosztów i w kontroli kosztów, umiejętność rozliczania robót budowlano - konstrukcyjnych; - wykształcenie wyższe techniczne; - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru, - doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przynajmniej w 1 projekcie obejmującym budowę obiektu kubaturowego. - znajomość języka polskiego; Ekspert Kluczowy nr 2: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista w zakresie robót instalacji, technologii i sieci sanitarnych oraz wykonywania kosztorysów i obmiarów: - przedstawi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budowy i robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodne z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - wykształcenie wyższe techniczne; - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru. - doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami budowlanymi przynajmniej w 1 projekcie obejmującym budowę obiektu kubaturowego. - znajomość języka polskiego. Ekspert Kluczowy nr 3: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki oraz wykonywaniu kosztorysów i obmiarów: - przedstawi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budowy i robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodne z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - wykształcenie wyższe techniczne; - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru; - doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki lub kierowaniu robotami elektrycznymi i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki przynajmniej w 1 projekcie obejmującym budowę obiektu kubaturowego; - znajomość języka polskiego. Ekspert Kluczowy nr 4: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista w zakresie robót drogowych, oraz wykonywania kosztorysów i obmiarów: - przedstawi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budowy i robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodne z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - wykształcenie wyższe techniczne; - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru. - doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami - znajomość języka polskiego. Ekspert kluczowy nr 1 będzie pełnić funkcje kierownika zespołu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane metodą spełnia nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 4. Zaakceptowany i wypełniony projekt umowy (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (min. 1 projekt obejmujący nadzorowanie robót lub kierowanie robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia (obiekt kubaturowy) o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt. 9.6; 9.7, podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia przetargu. 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz dokumenty stwierdzające, że wskazani Eksperci Kluczowi nr 1, 2, 3, 4, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Dla Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (Eksperci Kluczowi nr 1, 2, 3, 4) należy załączyć ważne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, za którą poszczególny Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (Ekspert Kluczowy)jest odpowiedzialny oraz aktualny wpis do właściwej izby (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). 9. Dokument stwierdzający, że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=89&menu=89.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komplet dokumentów przetargowych można odebrać bezpłatnie w pok. Nr 11 U.G. Szemud.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Gmina Szemud ul. Kartuska 13; 84 - 217 Szemud; Kancelaria pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.