eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa i instalacja sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Siedlce: Dostawa i instalacja sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 441298 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania i obejmuje: Zadanie nr 1: 1. Dostawa i instalacja 18 szt. komputerów przenośnych, 15 szt. komputerów stacjonarnych, 17 szt. drukarek, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 15 szt. monitorów, 1 szt. dysku przenośnego, 1 komplet głośników komputerowych stereo, 6 szt. mysz bezprzewodowych, 42 licencje pakietu biurowego wg zał. nr 1 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia -formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV określony jest w grupach: 30200000-1, 30232110-8, 48700000-5, 30236110-6. Dostarczony pod wskazany przez Zamawiającego adres sprzęt, musi być fabrycznie nowy, nieużywany, umieszczony w oryginalnych, zamkniętych opakowaniach; powinien być objęty gwarancją jakości, w okresie i na warunkach określonych przez producenta tych urządzeń. Wymagane przez Zamawiającego oprogramowanie niezainstalowane przez producenta, winno być zainstalowane przez wykonawcę w momencie instalacji sprzętu. Zadanie nr 2: dostawa 15 licencji pakietu graficznego w wersji dla Windows, edukacyjnej, pozwalającej na prowadzenie kursów wg zał. nr 2 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia -formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV określony jest w grupie 48322000-1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 48.70.00.00-5, 30.23.61.10-6, 48.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących okolicznościach: z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, leżących w szczególności po stronie dostawców/producentów poszczególnych urządzeń lub programów i licencji, objętych przedmiotem umowy, dopuszczalna jest zmiana modelu urządzeń w stosunku do modeli zaoferowanych, pod warunkiem, iż urządzenia dostarczone w wyniku zmiany umowy posiadać będą parametry techniczne równe lub lepsze od wymaganych w niniejszej specyfikacji. Zmiana umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Siedlcach przy ul. Konarskiego 2, pok. Nr 55 w godz. 10-12 /poniedziałek-piątek/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Ogólnym, ul. Konarskiego 2 w Siedlcach, I piętro , / z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych /, w godz. 7:30-15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu oraz oprogramowania komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja 18 szt. komputerów przenośnych, 15 szt. komputerów stacjonarnych, 17 szt. drukarek, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 15 szt. monitorów, 1 szt. dysku przenośnego, 1 komplet głośników komputerowych stereo, 6 szt. mysz bezprzewodowych, 42 licencje pakietu biurowego wg zał. nr 1 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia -formularz cenowy/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 48.70.00.00-5, 30.23.61.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 15 licencji pakietu graficznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w wersji dla Windows, edukacyjnej, pozwalającej na prowadzenie kursów wg zał. nr 2 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia -formularz cenowy/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.