Bydgoszcz: 47/P/2016
Numer ogłoszenia: 44123 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 47/P/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej PCV i drewnianej oraz stolarki drzwiowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o. o. w Bydgoszczy w obrębie Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 i 4..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał : warunek dla zadania nr 1: - 1 robotę budowlaną (realizowaną w ramach jednej umowy/zamówienia) polegającą na wymianie stolarki okiennej PCV na łączną kwotę minimum 50.000 zł brutto (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) warunek dla zadania nr 2: - 1 robotę budowlaną (realizowaną w ramach jednej umowy/zamówienia) polegającą na wymianie stolarki okiennej (PCV lub drewnianej) na łączną kwotę minimum 30.000 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) warunek dla zadania nr 3: - 1 robotę budowlaną (realizowaną w ramach jednej umowy/zamówienia) polegającą na wymianie stolarki drzwiowej (drewnianej) na kwotę minimum 10.000 zł brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 4: - 1 robotę budowlaną (realizowaną w ramach jednej umowy/zamówienia) polegającą na wymianie stolarki okiennej drewnianej na łączną kwotę minimum 30.000 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem ustawy Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r. lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, a także aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje (warunek dotyczy wszystkich zadań). * osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa UWAGA: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadania przez nich uprawnień budowlanych w danej specjalności - dopuszcza odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz.65).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla zadania nr 1: - 1 robotę budowlaną (realizowaną w ramach jednej umowy/zamówienie) polegającą na wymianie stolarki okiennej PCV na łączną kwotę minimum 50.000 zł brutto (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla zadania nr 2: - 1 robotę budowlaną (realizowaną w ramach jednej umowy/zamówienie) polegającą na wymianie stolarki okiennej (PCV lub drewnianej) na łączną kwotę minimum 30.000 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla zadania nr 3: - 1 robotę budowlaną (realizowaną w ramach jednej umowy/zamówienia) polegającą na wymianie stolarki drzwiowej (drewnianej) na kwotę minimum 10.000 zł brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych) dla zadania nr 4: - 1 robotę budowlaną (realizowaną w ramach jednej umowy/zamówienia) polegającą na wymianie stolarki okiennej drewnianej na łączną kwotę minimum 30.000 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych 00/100); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty: 1. Formularz cenowy (zgodny ze wzorem załącznika nr 12/1, 12/2, 12/3 lub 12/4) dla każdego zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę. Wykonawca nie jest zobowiązany składać formularze cenowe dla zadań, do których nie będzie przystępował. 2. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) - taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5. w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: - zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. 2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 7. Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 47/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: roboty budowlane - wymiana stolarki okiennej na PCV w budynkach w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w następujących nieruchomościach: ul. 11 Listopada 20/7, ul. Bartłomieja z Bydgoszczy 13/20, ul. Bocianowo 8/15, ul. Chocimska 11/2, ul. Dr. Jurasza 3/17, ul. Dr. Jurasza 3/20, ul. Fordońska 432/1, ul. Fordońska 432/69, ul. Jagiellońska 107/4, ul. Kiedrowskiego 2/10, ul. Kiedrowskiego 2/68, ul. Kościuszki 26 (okna piwniczne), ul. Kościuszki 26/5 (of.1), ul. Modrzewiowa 14/13, ul. Połczyńska 2/2, ul. Pomorska 75/17, ul. Przemysłowa 8/I/7, ul. Rycerska 13/11 (oficyna 1), ul. Sułkowskiego 11/43.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 47/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: roboty budowlane - wymiana stolarki okiennej na PCV i drewnianą w budynkach w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w następujących nieruchomościach: a) stolarka drewniana: ul. Skorupki 64/9 (oficyna I), ul. Gnieźnieńska 28 (klatka schodowa), ul. Gołębia 2a (klatka schodowa), ul. Ułańska 1 (klatka schodowa), ul. Kordeckiego 29 (klatka schodowa), ul. Bielicka 29 (klatka schodowa), ul. Skorupki 1/3, ul. Skorupki 1/ 4, ul. Poznańska 15 (klatka schodowa), b) stolarka PCV: ul. Bielicka 29/2, ul. Bielicka 6/5, ul. Ugory 24/29, ul. Ugory 20/13, ul. Nakielska 8/1, ul. Skorupki 29/1, ul. Skorupki 34-36/2 (oficyna I), ul. Czarnieckiego 7 ( klatka schodowa i strych), ul. Bielicka 6 (klatka schodowa),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 47/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: roboty budowlane - wymiana stolarki drzwiowej drewnianej w budynkach w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej (drewniana) w następujących nieruchomościach: ul. Nakielska 125/7 (drzwi wejściowe do lokalu), ul. Nakielska 60/7 (drzwi wejściowe do lokalu), ul. Stroma 37 (drzwi wejściowe do budynku), ul. Orłowity 17 (drzwi wejściowe do budynku), ul. Nakielska 60 (drzwi w przejeździe, na klatkę)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 47/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4: roboty budowlane - wymiana stolarki okiennej na drewnianą w budynkach w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4 (okna drewniane jednoramowe z zachowaniem istniejących podziałów okna i odtworzeniem detali architektonicznych, wraz z nawiewnikami higrosterowanymi) w następujących nieruchomościach ul. Hetmańska 3/1, ul. Ogrodowa 16/4, ul. Ogrodowa 16/7, ul. Paderewskiego 22/3A, ul. Pomorska 88B/8, ul. Pomorska 88C/14, ul. Przemysłowa 6/3, ul. Zamoyskiego 11/3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wymiana posadzki w korytarzu przy komorach chłodniczych w piwnicy kuchni
- Dostawa produktów leczniczych - wyrobów medycznych - płynów do wlewów
- Remont i adaptacja pomieszczeń strychu w siedzibie RDW Wąbrzeźno na archiwum
- DOSTAWY OSPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I INNEGO DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH
- Dostawa odczynników do badań diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.