To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Rymanów: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych oraz
dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu:
Indywidualizacja nauczania w klasach I-III SP w Gminie Rymanów
Numer ogłoszenia: 441226 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336075 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, faks 013 4355765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III SP w Gminie Rymanów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Cześć nr 1 zamówienia - świadczenie usług edukacyjnych. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III SP w Gminie Rymanów. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia odbywać się będą w SP w Bziance dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 4 uczniów (34 godziny w 2012 roku). Jedna godzina zajęć jest rozumiana jako 60 minut (godzina lekcyjna). Wymagania i obowiązki dotyczące Wykonawcy: - dyspozycyjność od godziny 8.00 - 15.00, - wykształcenie: wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych lub terapeutycznych -pedagogika w zakresie psychoprofilaktyki społecznej, - zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu ,odbywało się od poniedziałku do piątku na terenie danej szkoły, której dotyczą zadania, - opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego planu pracy zajęć pozalekcyjnych (obejmującego harmonogram oraz zakres zadania) i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły, - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zgodnie zatwierdzonym planem pracy w terminie do 30 czerwca 2012 roku, - dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, - promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - przeprowadzenie ewaluacji zajęć, - ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, - przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia, - decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć. 2) Część nr 2 zamówienia - dostawa pomocy dydaktycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych zgodnie z wykazem i opisem zawartym w Załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne na własny koszt do ZEAS, ul. Dworska 42, 38-480 Rymanów. Wykonawca na każdy przedmiot dostawy winien posiadać wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Jeżeli w wykazie, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy zastosować wyroby konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza użycie wyrobów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez wyroby równoważne Zamawiający rozumie wyroby o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług edukacyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sabina Kilar, ul. 3-go Maja 222, Posada Górna, 38-481 Rymanów Zdrój, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1700,00
Oferta z najniższą ceną: 1700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAMEX s.c. Roman Kaszuba, Maciej Kostyra, ul. Lwowska 2, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4008,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4927,79
Oferta z najniższą ceną: 4927,79 / Oferta z najwyższą ceną: 4927,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RYMANÓW
więcej: przetargi RYMANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice - Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach - wyposażenie
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.