eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zamówienie uzupełniające do postepowania na Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego - POWTÓRZENIE.



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Gorzów Wielkopolski: Zamówienie uzupełniające do postepowania na Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego - POWTÓRZENIE.
Numer ogłoszenia: 441222 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do postepowania na Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego - POWTÓRZENIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające do postepowania na Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego - Powtórzenie. 2. KOD CPV: 63712400-7 Usługi w zakresie obsługi parkingów; 3. Zakres przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: a) przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); b) w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym przetransportuje na własny koszt pojazdy i części zabezpieczone przez daną jednostkę Policji, przechowywane na dotychczasowym parkingu; c) parkowanie (przechowywanie) pojazdów samochodowych)motocyklowych i innych, oraz części samochodowych, motocyklowych i innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym)motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia na parkingu Wykonawcy do czasu gdy pozostawał on będzie w dyspozycji Policji; d) udostępnianie pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia) do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez jednostkę Policji na potrzeby której zabezpieczono pojazd oraz każdorazowe dokumentowanie tego faktu przez dyspozytora parkingu; e) zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; f) w trakcie świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane pojazdy samochodowe)motocyklowe i inne oraz za przechowywane części samochodowe)motocyklowe i inne przedmioty zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia do czasu gdy pozostawał on będzie na parkingu wykonawcy w dyspozycji Policji; g) wykonywanie usługi parkowania)przechowywania w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wynikających z zapisów zawartych w dyspozycji przyjęcia pojazdu)części, protokole zdawczo-odbiorczym, zezwoleniem wydania rzeczy z parkingu, informacji o przekazaniu rzeczy innemu niż policja dysponentowi oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego realizowania i rozliczania usługi; h) przygotowanie przez Wykonawcę pojazdów oraz części i akcesoriów pojazdów mechanicznych do oględzin wykonywanych przez biegłego np. odśnieżenie, zapewnienie sprawnego i bezpiecznego dojścia, itp.; i) pomieszczenie garażowe Wykonawcy musi być suche, oświetlone z możliwością ogrzewania do prowadzenia oględzin (udostępnione na każde żądanie Policji w celu dokonywania czynności procesowych), posiadające przyłącze elektryczne oraz kanał lub najazd/estakadę lub podnośnik; j) sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego na koniec każdego miesiąca w terminie do 5-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym wykazu zaparkowanych i zabezpieczonych pojazdów oraz części i akcesoriów mechanicznych z podaniem numeru rejestracyjnego, marki, numeru nadwozia i silnika oraz daty zabezpieczenia. Wykaz będzie podstawą do wystawienia faktury za usługę będącą przedmiotem umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania; k) Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowił załącznik do zawartej Umowy. 4. Pojazdy ciężarowe albo ciągniki samochodowe razem z przyczepą będą traktowane jako 1 pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16 t. 5. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego. 6. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części - zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji. Część: nadzór kompetencyjny: KPP Nowa Sól Gminy: Nowa Sól, Otyń, Kalsko, Siedlisko Część: nadzór kompetencyjny: KPP Kożuchów Gminy: Nowe Miasteczko, Bytom Odrz. Część: nadzór kompetencyjny: KPP Żagań Gminy: Żagań, Brzeźnica, Iłowa, Gozdnica, Wymiarki Część: nadzór kompetencyjny: KP Szprotawa Gminy: Szprotawa, Niegosławice, Małomice.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU POL-PIOTR KACZMAREK, ul. Żagańska 24, 67-120 Kożuchów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2049,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2520,49

  • Oferta z najniższą ceną: 2520,49 / Oferta z najwyższą ceną: 2520,49

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU POL-PIOTR PIOTR KACZMAREK, ul. Żagańska 24, 67-120 Kożuchów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2459,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3024,59

  • Oferta z najniższą ceną: 3024,59 / Oferta z najwyższą ceną: 3024,59

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU POL-PIOTR PIOTR KACZMAREK, ul. Żagańska 24, 67-120 Kożuchów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1229,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1512,30

  • Oferta z najniższą ceną: 1512,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1512,30

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU POL-PIOTR PIOTR KACZMAREK, ul. Żagańska 24, 67-120 Kożuchów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1065,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1310,66

  • Oferta z najniższą ceną: 1310,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1310,66

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki,jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. uzasadnienie faktyczne: na wybór Wykonawcy zadania publicznego w zakresie części: - Część: nadzór kompetencyjny: KPP Nowa Sól Gminy: Nowa Sól, Otyń, Kalsko, Siedlisko Część: nadzór kompetencyjny: KPP Kożuchów Gminy: Nowe Miasteczko, Bytom Odrz. Część: nadzór kompetencyjny: KPP Żagań Gminy: Żagań, Brzeźnica, Iłowa, Gozdnica, Wymiarki Część : nadzór kompetencyjny: KP Szprotawa Gminy: Szprotawa, Niegosławice, Małomice były przeprowadzone kolejno dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, unieważnione ze względu na to, że nie zostały złożone żadne oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy P.z.p.). Tym samym zachodzi przesłanka zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., a pierwotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.