eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont dworca kolejowego Warszawa Zachodnia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Warszawa: Remont dworca kolejowego Warszawa Zachodnia
Numer ogłoszenia: 441200 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371838 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe, ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 220 90 04, faks 22 220 90 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dworca kolejowego Warszawa Zachodnia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zakresie Remont dworca kolejowego Warszawa Zachodnia z zapewnieniem ciągłości funkcjonowania dworca kolejowego w czasie prowadzenia robót. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) roboty budowlane objęte dokumentacją projektowo - techniczną wg zał. nr 7, b) roboty budowlane nieujęte w dokumentacji projektowo - technicznej - zał. nr 8 , które Wykonawca wykona w systemie projektuj-buduj wraz z uzyskaniem właściwych zezwoleń na wykonanie robót budowlanych oraz wykonaniem tych robót budowlanych. Roboty te obejmują: - Informację dla podróżnych zgodną z dyrektywą UIC 413, stanowiącą załącznik nr 11. - Zewnętrzny napis z nazwą dworca - napis Warszawa Zachodnia od strony torów oraz Dworzec kolejowy od strony ul. Tunelowej, wg. UIC 413 - Dworzec tymczasowy (kontener) wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji i sieci w szczególności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, teletechnicznej wraz złożeniem odpowiednich wniosków i uzyskaniem stosownych zezwoleń oraz podłączeniem urządzeń w dworcu tymczasowym. 1) Roboty budowlane będą prowadzone przy konieczności zachowania odprawy podróżnych, z uwzględnieniem ich bezpieczeństwa oraz w sposób umożliwiający nieprzerwane korzystanie z kas biletowych, poczekalni, informacji, WC w budynku dworca jak i dworcu tymczasowym. Wyboru lokalizacji dworca tymczasowego dokona Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą robót na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę propozycji. 2) Na wykonane roboty budowlane Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 lat gwarancji i rękojmi, licząc od daty końcowego odbioru całości robót. 3) Odpowiednio do rodzaju robót występujących w niniejszym zamówieniu Wykonawca, na koszt własny, zobowiązany będzie do: a. organizacji i zagospodarowania miejsca realizacji przedmiotu umowy wraz z zapleczem. Wszelkie niezbędne zgody na dojazd do zaplecza i placu budowy oraz ewentualne uzgodnienia w zakresie organizacji dworca w czasie prowadzenia robót budowlanych, zaplecza i placu budowy leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszt należy uwzględnić w cenie ofertowej brutto przedmiotu zamówienia, b. zabezpieczenia miejsc, w tym oznakowanie i zabezpieczenie pomieszczeń i ich części, w których prowadzone będą prace, przed dostępem osób trzecich, zapewniając bezpieczne korzystanie z pomieszczeń dworca przez osoby korzystające z niego, c. zabezpieczenia własnym staraniem i na własny koszt terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami i urządzeniami, zapewnienia warunków bezpieczeństwa, a także utrzymywania w należytym porządku i stanie technicznym terenu budowy oraz drogi wykorzystywanej w celach transportowych na potrzeby budowy, d. zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego dostępu do peronów i przejścia podziemnego od strony ul. Tunelowej w trakcie trwania robót budowlanych, e. zapewnienia obsługi laboratoryjnej dla wykonywania badań przewidzianych Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, f. sporządzania i przedstawiania do akceptacji Zamawiającemu projektów organizacji ruchu na czas budowy, w tym zapewniających dostęp podróżnych do przejścia podziemnego od strony ul. Tunelowej oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, g. wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymanie go przez cały okres realizacji zamówienia, a także do jego demontażu po zakończeniu robót, h. zorganizowania i zabezpieczenia terenu budowy, utrzymanie w okresie trwania robót budowlanych obiektów tymczasowych, w szczególności kontenera pełniącego funkcję dworca tymczasowego na czas prowadzenia robót budowlanych w zakresie konserwacji i eksploatacji. i. doprowadzenie własnym staraniem i na własny koszt energii elektrycznej i wody do placu budowy w celu realizacji remontu oraz poniesienie kosztów zużycia tych mediów w okresie realizacji robót, wynikające z ustaleń poczynionych z właścicielami mediów. Wykonanie instalacji wodociągowej, elektrycznej, teletechnicznej w dworcu tymczasowym wraz z podłączeniem w nim odpowiednich urządzeń. Na potrzeby inwestycji istnieje możliwość podpisania umowy ze spółką PKP Energetyka S.A. na dostawę energii elektrycznej, a na dostawę wody z PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe, j. zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa, zgodnie z zatwierdzoną tymczasową organizacja ruchu, k. zapewnienia stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w należytym stanie estetycznym ogrodzenia i obiektów tymczasowych budowy, l. wykonywania wszelkich czynności dodatkowych, wynikających z przyjętej technologii wykonania robót oraz wynikających z dostępu do miejsca robót, m. zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), n. w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w soboty, niedziele i święta, o. zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, p. oznakowania miejsca robót tablicami informacyjnymi, q. wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, r. usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót, zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) oraz zapisami SST, s. utylizacja materiałów rozbiórkowych tj. wszelkich materiałów, urządzeń, elementów konstrukcji czy wyposażenia budynku, powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, wyburzeniowych itp. Materiały, które decyzją Inspektora Nadzoru nie będą podlegać utylizacji Wykonawca zobligowany jest do składu w miejscu przez niego wskazanym, t. zabezpieczenia istniejących urządzeń (np.: tablic, itp.), wskazanych przez Inspektora Nadzoru lub pełnomocnego przedstawiciela Zamawiającego, w sposób umożliwiający ponowne ich uruchomienie i funkcjonowanie po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, u. udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie od odbioru końcowego robót. 4) Tam, gdzie w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumencie. Użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia, itp. określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, może zastosować rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego załączonych dokumentach, ale jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia, itp., spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, urządzenia, elementy wyposażenia, itp., spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 6) Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w niniejszej specyfikacji. 7) Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej mającymi zastosowanie przy wykonywaniu robót oraz wymaganiami SIWZ i umowy. 8 ) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami i osiągnięciami współczesnej wiedzy techniczno-budowlanej, Polskimi Normami i Normami Branżowymi obowiązkowymi do stosowania jak i nie obowiązkowymi do stosowania, a dotyczącymi zakresu przedmiotu zamówienia (art. 19 i 26 ustawy z dnia 12 września 2002 o normalizacji) oraz zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i innych przepisów właściwych dla wykonania przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONECTAPLUS SP. Z O.O., ul. Floriańska 14 lok. 70, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 783000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 898911,06

  • Oferta z najniższą ceną: 898911,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1258499,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.