eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Usuwanie z dróg powiatu jeleniogórskiego pojazdów, określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, a także dozór nad pojazdami nieodebranymi przez właścicieli w ciągu 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia, które przedstawiają niską wartość powypadkową

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Jelenia Góra: Usuwanie z dróg powiatu jeleniogórskiego pojazdów, określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, a także dozór nad pojazdami nieodebranymi przez właścicieli w ciągu 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia, które przedstawiają niską wartość powypadkową
Numer ogłoszenia: 44118 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski , ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6473103, faks 75 7526419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie z dróg powiatu jeleniogórskiego pojazdów, określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, a także dozór nad pojazdami nieodebranymi przez właścicieli w ciągu 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia, które przedstawiają niską wartość powypadkową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu usługa polegająca na usuwaniu z dróg powiatu jeleniogórskiego, przemieszczaniu i holowaniu pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o Ruchu Drogowym (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, a także przechowywaniu tych pojazdów na parkingu strzeżonym przez okres 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia. Ponadto - w stosunku do pojazdów nieodebranych przez właścicieli po upływie 3 miesięcy od dnia usunięcia, które przedstawiają niską wartość powypadkową i wobec których Zamawiający może wystąpić do Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze z wnioskiem o orzeczenie przepadku na rzecz Powiatu Jeleniogórskiego - przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na przewiezieniu tych pojazdów na plac składowy/parking prowadzony prze Wykonawcę i sprawowaniu nad nimi dozoru do chwili ich odbioru przez uprawnione osoby. 2. W skład przedmiotowego zamówienia wchodzą następujące części: 1) CZĘŚĆ I - Świadczenie usługi usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a Ustawy, która obejmuje: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu oraz dojazd do miejsca wskazanego zgodnie z dyspozycją wydaną przez uprawnione osoby, o których mowa w art. 130a ust. 4 Ustawy (dojazd na miejsce zdarzenia musi nastąpić w maksymalnym czasie do 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia); b) wyciągnięcie pojazdu spoza drogi - o ile będzie to konieczne - w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia; c) załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący; d) uprzątnięcie miejsca zdarzenia z rozrzuconych części pojazdu (o ile występują), z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; e) transport usuniętego pojazdu na wyznaczony parking strzeżony; f) rozładunek i parkowanie usuniętego pojazdu. 2) CZĘŚĆ II - Świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a Ustawy, która obejmuje: a) zabezpieczenie pojazdu od chwili przyjęcia na parking; b) przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym Wykonawcy; c) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, jego części lub innych elementów, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdu; d) zabezpieczenie pojazdu z uszkodzeniami powypadkowymi - zapewnienie postoju takiego pojazdu pod zadaszeniem, e) wydanie pojazdu. 3) CZĘŚĆ III - Świadczenie usługi dozoru nad pojazdami nieodebranych przez właścicieli przez 3 m-ce licząc od dnia usunięcia, które przedstawiają niską wartość powypadkową, i wobec których powiat może wystąpić do sądu z wnioskiem o orzeczenie przepadku na rzecz powiatu, która obejmuje: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu oraz dojazd własnym transportem na parking wskazany przez Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu przyjęcia zlecenia; b) odbiór pojazdu (lub jego części) z wskazanego przez Zamawiającego parkingu; c) załadunek wskazanego pojazdu (lub jego części) na pojazd specjalistyczny typu holownik-laweta; d) transport pojazdu (lub jego części) na prowadzony przez Wykonawcę plac składowy/parking; e) rozładunek i umieszczenie pojazdu (lub jego części) na placu składowym/parkingu, prowadzonym przez Wykonawcę; f) wydanie pojazdu. 3. Szczegółowy opis wszystkich części zamówienia został wskazany w Załączniku Nr I do niniejszego ogłoszenia (Informacje dotyczące ofert częściowych).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 63.71.24.00-7, 98.34.11.40-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium na żadną z trzech części zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - w zakresie wszystkich trzech części zamówienia; 2) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - w zakresie Części I i III zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - w zakresie wszystkich trzech części zamówienia; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W w/w wykazie usług Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) w zakresie Części I zamówienia - wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy (przy czym dopuszcza się łączenie ze sobą usług, których okres wykonywania był krótszy, a które łącznie wykonywane były przez wymagany okres 12 miesięcy) usług usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia); b) w zakresie Części II zamówienia - wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy (przy czym dopuszcza się łączenie ze sobą usług, których okres wykonywania był krótszy, a które łącznie wykonywane były przez wymagany okres 12 miesięcy) usług przechowywania pojazdów na parkingu strzeżonym (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia); c) w zakresie Części III zamówienia - wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy (przy czym dopuszcza się łączenie ze sobą usług, których okres wykonywania był krótszy, a które łącznie wykonywane były przez wymagany okres 12 miesięcy) usług związanych z przemieszczaniem i holowaniem pojazdów oraz ich późniejszym dozorowaniem na placu składowym/parkingu (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia); Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach (oświadczenie, wykaz oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w wymaganym dokumencie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w wymaganym dokumencie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w wymaganym dokumencie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1/A i/lub 1/B i/lub 1/C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - na potwierdzenie, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawiania faktury Vat w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy - w zakresie wszystkich trzech części zamówienia, 2) zmiany cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę - w zakresie Części I i II zamówienia - w sytuacji, gdy Rada Powiatu Jeleniogórskiego podniesie stawki opłat wskazane w Uchwale Nr XXV/140/12 z dnia 29 listopada 2012r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 3 stycznia 2013r., poz. 20) na kolejny rok kalendarzowy (tj. 2014). Wówczas Wykonawcy - na jego pisemny wniosek - przysługiwać będzie prawo podniesienia zaoferowanych cen jednostkowych, ale wyłącznie w stopniu odpowiadającym wskaźnikowi wzrostu cen przyjętemu przez Radę Powiatu Jeleniogórskiego - zgodnie z art. 130a ust. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym. W takim przypadku wszelkie zmiany treści zawartej umowy lub jej uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2013.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Wydział Rozwoju i Obsługi Technicznej, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (I piętro, pok. 15).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Wydział Rozwoju i Obsługi Technicznej, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (pokój nr 12, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a Ustawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu oraz dojazd do miejsca wskazanego zgodnie z dyspozycją wydaną przez uprawnione osoby, o których mowa w art. 130a ust. 4 Ustawy (dojazd na miejsce zdarzenia musi nastąpić w maksymalnym czasie do 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia); b) wyciągnięcie pojazdu spoza drogi - o ile będzie to konieczne - w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia; c) załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący; d) uprzątnięcie miejsca zdarzenia z rozrzuconych części pojazdu (o ile występują), z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; e) transport usuniętego pojazdu na wyznaczony parking strzeżony; f) rozładunek i parkowanie usuniętego pojazdu. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące CZĘŚCI I: a) miejsce realizacji usługi - granice administracyjne powiatu jeleniogórskiego (woj. dolnośląskie), b) Wykonawca zobowiązany jest: - realizować przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. Nr 143, poz. 846); - realizować każde zlecenie usunięcia pojazdu z drogi na wniosek osób do tego uprawnionych - zgodnie z art. 130a ust. 4 Ustawy; - zapewnić 24-godzinną dyspozycyjność oraz ciągłość świadczonych usług przez 7 dni w tygodniu; - zapewnić dojazd na miejsce zdarzenia w czasie nie dłuższym niż 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia; - przedstawiać w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze do 5-go dnia każdego miesiąca wykaz pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w miesiącu poprzednim (wykaz będzie zawierać: datę usunięcia, markę i numer rejestracyjny pojazdu), c) Wykonawca winien dysponować specjalistycznym sprzętem służącym do usuwania i przewozu pojazdów, który musi być odpowiednio przystosowany oraz spełniać warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej, w szczególności: - co najmniej dwoma pojazdami do usuwania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - wyposażonymi w ekologiczną platformę, w tym co najmniej jednym wyposażonym w urządzenie typu HDS; - co najmniej jednym pojazdem do usuwania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 tony do 16 ton; - co najmniej jednym pojazdem do usuwania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton, d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim, związane z usuwaniem, przemieszczaniem i holowaniem pojazdów, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojazdach oraz stanowiących ich wyposażenie - od chwili rozpoczęcia czynności związanych z usuwaniem pojazdów do czasu ich zaparkowania na parkingu strzeżonym, e) Wykonawca - na okres trwania umowy - zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ustala się, że kwota ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100.000 zł. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu kopii ważnej polisy OC przez pełny okres realizacji umowy - jeśli ważność polisy upłynie, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia kolejnej umowy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, czym potwierdzi ciągłość ubezpieczenia OC, f) do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstępstwem od usunięcia pojazdu (tj. dojazd do miejsca zdarzenia i odstąpienie od wykonania usługi). W przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu, rozliczenie za wykonanie części usługi (np. dojazd i/lub załadunek/rozładunek) następują między właścicielem pojazdu a Wykonawcą - bez udziału Zamawiającego, g) oferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe brutto nie mogą przekroczyć wartości ustalonych przez Radę Powiatu Jeleniogórskiego na 2013r. Uchwałą Nr XXV/140/12 z dnia 29 listopada 2012r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej - opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 3 stycznia 2013r., poz. 20 - zgodnie z poniższym zestawieniem wysokości opłat za usuwanie pojazdów: - rower lub motorower - 110 zł (w tym: dojazd - 35,00 zł + załadunek i rozładunek - 40,00 zł + transport - 35,00 zł); - motocykl - 218,00 zł (w tym: dojazd - 69,00 zł + załadunek i rozładunek - 80,00 zł + transport - 69,00 zł); - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 478,00 zł (w tym: dojazd - 119,00 zł + załadunek i rozładunek - 240,00 zł + transport - 119,00 zł); - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - 597,00 zł (w tym: dojazd - 150,00 zł + załadunek i rozładunek - 297,00 zł + transport - 150,00 zł); - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 846,00 zł (w tym: dojazd - 223,00 zł + załadunek i rozładunek - 400,00 zł + transport - 223,00 zł); - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - 1.247,00 zł (w tym: dojazd - 300,00 zł + załadunek i rozładunek - 647,00 zł + transport - 300,00 zł), h) ceny oferowane przez Wykonawcę będą obowiązywać przez cały okres obowiązywania umowy - wyjątek stanowi sytuacja, w której Rada Powiatu Jeleniogórskiego podniesie stawki opłat wskazane w powyższej tabeli na kolejny rok kalendarzowy (tj. 2014). Wówczas Wykonawcy - na jego pisemny wniosek - przysługiwać będzie prawo podniesienia zaoferowanych cen jednostkowych, ale wyłącznie w stopniu odpowiadającym wskaźnikowi wzrostu cen przyjętemu przez Radę Powiatu Jeleniogórskiego - zgodnie z art. 130a ust. 6 Ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a Ustawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zabezpieczenie pojazdu od chwili przyjęcia na parking; b) przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym Wykonawcy; c) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, jego części lub innych elementów, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdu; d) zabezpieczenie pojazdu z uszkodzeniami powypadkowymi - zapewnienie postoju takiego pojazdu pod zadaszeniem, e) wydanie pojazdu. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące CZĘŚCI II: a) usytuowanie parkingu - granice administracyjne Miasta Jelenia Góra lub Powiatu Jeleniogórskiego (woj. dolnośląskie), b) parkowanie pojazdów musi odbywać się w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c) parking, na którym przechowywane będą pojazdy usunięte z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a Ustawy, musi być ogrodzony, oświetlony, całodobowo dozorowany, monitorowany, zamykany w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieupoważnionych, a także wyposażony w sprzęt ppoż. i sanitarny, d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24-godzinną dyspozycyjność oraz ciągłość świadczonych usług przez 7 dni w tygodniu, e) Wykonawca zapewni na prowadzonym parkingu strzeżonym co najmniej dwanaście stanowisk parkingowych - w tym: - co najmniej dwa miejsca dostosowane do przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 tony do 16 ton; - co najmniej jedno miejsce dostosowane do przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton; - co najmniej 2 zadaszone miejsca dla pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi, f) Wykonawca zapewni na prowadzonym parkingu strzeżonym pomieszczenie, w którym przechowywane będzie wyposażenie pojazdu, jego części lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu, g) Wykonawca - na okres trwania umowy - zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ustala się, że kwota ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100.000 zł. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu kopii ważnej polisy OC przez pełny okres realizacji umowy - jeśli ważność polisy upłynie, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia kolejnej umowy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, czym potwierdzi ciągłość ubezpieczenia OC, h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę przedmiotów znajdujących się w pojazdach oraz stanowiących ich wyposażenie od chwili umieszczenia pojazdów na parkingu strzeżonym do czasu wydania ich uprawnionym osobom, i) dobę parkowania liczy się od godz. 14:00 do godz. 14:00 następnego dnia, j) pojazd będzie przechowywany na parkingu do czasu jego odbioru przez właściciela lub upoważnioną osobę (odbiór odbywa się za pokwitowaniem), k) Wykonawca umożliwi osobom upoważnionym przez Zamawiającego przeprowadzanie oględzin pojazdów przechowywanych na terenie parkingu strzeżonego - na każde zgłoszenie takiej potrzeby przez Zamawiającego, l) wydanie pojazdu usuniętego w trybie art. 130a Ustawy nastąpi po okazaniu dowodu uiszczenia opłat za jego usunięcie i przechowywanie oraz - gdy jest to wymagane - na podstawie zezwolenia wydanego przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu - zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. Nr 143, poz. 846), m) Wykonawca zobowiązany jest do 5-go dnia każdego miesiąca przedstawiać w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze wykaz pojazdów umieszczonych na parkingu w miesiącu poprzednim (wykaz będzie zawierać: datę umieszczenia, markę i numer rejestracyjny pojazdu, a także datę odbioru pojazdu przez właściciela lub osobę upoważnioną), n) o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu Wykonawca powiadamia Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze, Wykonawcę, który realizować będzie zamówienie określone w Części III zamówienia, oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu - nie później niż 3-go dnia od dnia upływu 3 miesięcy licząc od dnia umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a Ustawy, o) pojazd usunięty w trybie określonym w art. 130a Ustawy i nieodebrany przez właściciela lub osobę uprawnioną w terminie 3 miesięcy od dnia usunięcia, zostanie odebrany z parkingu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego (odbiór odbywa się za pokwitowaniem), p) oferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe brutto nie mogą przekroczyć wartości ustalonych przez Radę Powiatu Jeleniogórskiego na 2013r. Uchwałą Nr XXV/140/12 z dnia 29 listopada 2012r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej - opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 3 stycznia 2013r., poz. 20 - zgodnie z poniższym zestawieniem wysokości opłat za każdą dobę przechowywania pojazdów: - rower lub motorower - 17,00 zł; - motocykl - 24,00 zł; - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 37,00 zł; - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - 49,00 zł; - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 71,00 zł; - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - 132,00 zł, q) ceny oferowane przez Wykonawcę będą obowiązywać przez cały okres obowiązywania umowy - wyjątek stanowi sytuacja, w której Rada Powiatu Jeleniogórskiego podniesie stawki opłat wskazane w powyższej tabeli na kolejny rok kalendarzowy (tj. 2014). Wówczas Wykonawcy - na jego pisemny wniosek - przysługiwać będzie prawo podniesienia zaoferowanych cen jednostkowych, ale wyłącznie w stopniu odpowiadającym wskaźnikowi wzrostu cen przyjętemu przez Radę Powiatu Jeleniogórskiego - zgodnie z art. 130a ust. 6 Ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi dozoru nad pojazdami nieodebranych przez właścicieli przez 3 m-ce licząc od dnia usunięcia, które przedstawiają niską wartość powypadkową, i wobec których powiat może wystąpić do sądu z wnioskiem o orzeczenie przepadku na rzecz powiatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu oraz dojazd własnym transportem na parking wskazany przez Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu przyjęcia zlecenia; b) odbiór pojazdu (lub jego części) z wskazanego przez Zamawiającego parkingu; c) załadunek wskazanego pojazdu (lub jego części) na pojazd specjalistyczny typu holownik-laweta; d) transport pojazdu (lub jego części) na prowadzony przez Wykonawcę plac składowy/parking; e) rozładunek i umieszczenie pojazdu (lub jego części) na placu składowym/parkingu, prowadzonym przez Wykonawcę; f) wydanie pojazdu. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące CZĘŚCI III: a) usytuowanie placu składowego/parkingu - granice administracyjne Miasta Jelenia Góra lub Powiatu Jeleniogórskiego (woj. dolnośląskie), b) Wykonawca zobowiązany jest: - realizować każde telefoniczne zlecenie odbioru pojazdów ze wskazanego przez Zamawiającego parkingu (zlecenia wydawane będą przez Wykonawcę, który realizować będzie zamówienie określone w Części II zamówienia); - zapewnić dojazd na wskazane przez Zamawiającego parking w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu przyjęcia zlecenia; - zapewnić przewiezienie pojazdu na plac składowy/parking i późniejsze jego dozorowanie przez wymagany okres; - wydać pojazd w dniu zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego (odbiór odbywa się protokolarnie); - przedstawiać w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze do 5-go dnia każdego miesiąca zestawienie dozorowanych pojazdów (zestawienie będzie zawierać: datę umieszczenia, markę i numer rejestracyjny pojazdu, a także datę odbioru pojazdu przez upoważnioną osobę). Przedmiotowe zestawienie stanowić będzie każdorazowo załącznik do faktury Vat, c) plac składowy/parking prowadzony przez Wykonawcę musi być ogrodzony i zamykany w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieupoważnionych, a także wyposażony w sprzęt ppoż. - nie jest wymagane by plac był strzeżony całodobowo, d) Wykonawca zapewni na prowadzonym placu składowym/parkingu co najmniej sześćdziesiąt stanowisk parkingowych oraz pomieszczenie, w którym przechowywane będzie wyposażenie pojazdu, jego części lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu, e) okres dozorowania rozpoczyna się z chwilą przewiezienia pojazdu i umieszczenia go na placu składowym/parkingu, f) opłaty za wykonywanie przedmiotu zamówienia naliczane będą w następujący sposób: - za przewiezienie jednego pojazdu (bez względu na jego parametry techniczne czy DMC) pobierana będzie stała opłata; - za dozorowanie jednego pojazdu (bez względu na jego parametry techniczne czy DMC) pobierana będzie stała opłata za każdy pełny miesiąc przechowywania pojazdu na placu składowym/parkingu, a w przypadku przechowywania pojazdu przez okres krótszy (niepełny miesiąc) opłata ustalana będzie proporcjonalnie do faktycznej ilości dni przechowywania pojazdu w danym miesiącu, g) ceny oferowane przez Wykonawcę będą obowiązywać przez cały okres obowiązywania umowy, h) Wykonawca zapewnia obsługę specjalistycznego sprzętu służącego do przewozu pojazdów, który musi być odpowiednio przystosowany oraz spełniać warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej, w szczególności co najmniej jednego pojazdu do przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - wyposażonego w ekologiczną platformę oraz urządzenie typu HDS, i) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z przewozem pojazdów, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojazdach oraz stanowiących ich wyposażenie - od chwili ich odbioru z parkingu wskazanego przez Zamawiającego do czasu wydania ich uprawnionym osobom, j) Wykonawca - na okres trwania umowy - zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ustala się, że kwota ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100.000 zł. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu kopii ważnej polisy OC przez pełny okres realizacji umowy - jeśli ważność polisy upłynie, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia kolejnej umowy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, czym potwierdzi ciągłość ubezpieczenia OC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.34.11.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.