eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › prace konserwtorskie. Nawa boczna wschodnia - 4 przesła sklepione

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44117

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: prace konserwtorskie. Nawa boczna wschodnia - 4 przesła sklepione Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Parafia rzymsko-katolicka p.w. MB Nieustającej Pomocy i św. Marii Magdaleny w Poznaniu (fara), do kontaktów: ks. Wojciech Wolniewicz mgr Andrzej Miarkowski, ul. Klasztorna 11, 61-779 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8526950, fax 061 8526950, e-mail: fara@archpoznan.org.pl lub fundacjapsu@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Parafia rzymsko-katolicka; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace konserwtorskie. Nawa boczna wschodnia - 4 przesła sklepione. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kościół farny w Poznaniu, ul Gołębia 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu prac konserwatorskich przy nawie bocznej, wschodniej, na która składają się przęsła sklepione-kaplice; Kaplica św. Franciszka Ksawerego Kaplica Męczenników Jezuickich Kaplica św. Rozalii Kaplica św. Jana Jałmużnika wraz z przedsionkiem północnym W pełnym zakresie obejmującym konserwacje polichromii sklepień, sztukaterii, wystroju rzeźbiarskiego, złoceń, stiuków polerowanych i lustrzanych, malarstwa sztalugowego i rzeźby wraz z pracami technicznymi, renowacja posadzki, wykonanie zabiegów zabezpieczenia przeciw wilgotnościowego i przeciw solnego, stolarki okiennej i drzwiowej, elementów wystroju metaloplastycznego i oświetlenia, postawienie rusztowań i sporządzeniem dokumentacji konserwatorskiej z prac. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 dysponowanie pożądaną przez Zamawiającego ilością osób, pracowników lub współpracowników Oferenta określoną w załączniku nr 7, posiadających dyplomy ukończenia wyższej uczelni o kierunku konserwacja dzieł sztuki w wymienionych specjalnościach lub innych kwalifikacji określonych w Dz. U. 04 150 1579 - Rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 09.06.2004 r. 2.2 wykonanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przynajmniej trzech prac konserwatorskich, identycznych z przedmiotem zamówienia pod względem technologicznym, okresu powstania i rozmiarów, w zależności od oferowania wykonania zamówienia w zakresie określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, odpowiednio: Konserwacji polichromii ściennych, sztukaterii, także lustrzanych, rzeźby, posadzek kamiennych, stolarki zabytkowej i malarstwa sztalugowego o wartości, co najmniej, jednej z nich 300 000,00 zł potwierdzonych protokółami odbioru z udziałem przedstawicieli Urzędów Konserwatorskich rekomendacjami Inwestorów. 2,3 Wymagane kwalifikacje i doświadczenie Oferenta może być zarówno jego doświadczeniem zawodowym jak i jego pracowników oraz umocowanych prawnie współpracowników. Przez umocowanie prawne uważa się umowę o pracę lub umowę przedwstępną ze wspólnymi zobowiązaniami stron. Wymienione wyżej dokumenty w formie potwierdzonych kserokopii winny być załączone do specyfikacji. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 450 000,00 złotych. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wyszczególnienie okoliczności w p. VI). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.31.22.50 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.22.50 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów Oryginalny kod CPV: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych Oryginalny kod CPV: 92.31.20.00 - Usługi artystyczne Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.20.00 - Usługi artystyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pełen zakres prac konserwatorskich 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: -przelewem na rachunek bankowy: PKO BP III/Oddział w Poznaniu - 24 1020 4027 0000 1402 0359 0742 - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 dysponowanie pożądaną przez Zamawiającego ilością osób, pracowników lub współpracowników Oferenta określoną w załączniku nr 7, posiadających dyplomy ukończenia wyższej uczelni o kierunku konserwacja dzieł sztuki w wymienionych specjalnościach lub innych kwalifikacji określonych w Dz. U. 04 150 1579 - Rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 09.06.2004 r. 2.2 wykonanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przynajmniej trzech prac konserwatorskich, identycznych z przedmiotem zamówienia pod względem technologicznym, okresu powstania i rozmiarów, w zależności od oferowania wykonania zamówienia w zakresie określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, odpowiednio: Konserwacji polichromii ściennych, sztukaterii, także lustrzanych, rzeźby, posadzek kamiennych, stolarki zabytkowej i malarstwa sztalugowego o wartości, co najmniej, jednej z nich 300 000,00 zł potwierdzonych protokółami odbioru z udziałem przedstawicieli Urzędów Konserwatorskich rekomendacjami Inwestorów. 2,3 Wymagane kwalifikacje i doświadczenie Oferenta może być zarówno jego doświadczeniem zawodowym jak i jego pracowników oraz umocowanych prawnie współpracowników. Przez umocowanie prawne uważa się umowę o pracę lub umowę przedwstępną ze wspólnymi zobowiązaniami stron. Wymienione wyżej dokumenty w formie potwierdzonych kserokopii winny być załączone do specyfikacji. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 450 000,00 złotych. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wyszczególnienie okoliczności w p. VI). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postepowaniu Zamawiajacy dokona sprawdzenia kompletności i i porawności dokumentów złożonych we wniosku Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. Jeżeli składana jest oferta wspólna wyznaczony musi być lider. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Dowód wniesienia wadium; 6.Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 2 do SIWZ; 7.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ; 8.Kopie dyplomów ukończenia studiów wyższych o kierunku konserwacja dzieł sztuki lub posiadanie innych kwalifikacji zgodnie z pkt. V 2.1 i załącznika nr 7. 9.Wypełniony i podpisany wykaz prac; załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzający wykonanie w ostatnich 5 latach przynajmniej trzech prac konserwatorskich w dziedzinach określonych w pkt. V 2.2 10.Informacja z banku, w którym Wykonawca ma podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja w swej treści winna zawierać m.in. stwierdzenie, że wystawiający potwierdza, iż klient posiada w banku podstawowy rachunek bankowy, że została przeprowadzona procedura uprawniająca do stwierdzenia posiadania bezwarunkowej zdolności kredytowej klienta do wysokości minimum 450000,-złotych lub, że klient w dniu wydania potwierdzenia posiada 450 000,-zł (słownie czterystapięćdziesiat tysięcy złotych) środków finansowych. 11.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu odwoławczym i zawarciu umowy. 12.Wykaz minimalnej obsady konserwatorów i innych pracowników Wykonawcy będących realizować zamówienie z rozbiciem na odpowiednie specjalności, oddzielnie dla każdego zakresu tematycznego- załącznik nr 7. 13.Polisę o posiadaniu przez Oferenta ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie złotych trzysta tysięcy) 14.W przypadku występowania podmiotów wspólnie, w konsorcjum, umowa konsorcyjna, właściwa dla danego Zamówienia i określająca zakres odpowiedzialności poszczególnych członków konsorcjum w stosunku do Zamawiającego i wyznaczająca lidera oraz jego uprawnienia. 15.Program prac konserwatorskich, opracowany przez Oferenta. Przez program prac konserwatorskich rozumie się dokument pisemny określający technikę i technologię wykonania prac, ich kolejność, proponowane metody i zasady postępowania konserwatorskiego, proponowane materiały konserwatorskie, proponowany zakres badań i studiów obiektu oraz przyjęty schemat opracowania dokumentacji konserwatorskiej z prac. 16.Kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie uproszczonej księgi obmiaru robót, własnych obmiarów Oferenta i wyceny opartej bądź na \Tymczasowych Zakładowych Katalogach Norm Czasowych NK PKZ\, bądź cennikach zamieszczonych w Biuletynie Informacyjnym Konserwatorów Dzieł Sztuki lub cenniku OIKDzSzt lub pokrewnych, opartych na stawkach procentowych od wynagrodzeń średnich. Kosztorys sporządzony winien być w sposób rzetelny, zgodnie z najlepsza wiedzą w dziedzinie kosztorysowania. Za kosztorysy sporządzone w sposób nierzetelny uznane zostaną te, w których stawka podstawowa niezgodna będzie z aktualną, wg GUS średnią zarobków w kraju za ostatni kwartał, procenty czy wskaźniki z tabel przyjęte będą poniżej określonych w tabelach a procent rewaloryzacji rażąco zaniżony w stosunku do faktycznego. W przypadku kosztorysowania na bazie TZKNCz NK - stawka za roboczogodzinę drastycznie zaniżona w stosunku do powszechnie przyjętej w danym kwartale a pozycje z tabel katalogów odpowiadać faktycznym zapisom i specjalizacją poszczególnych katalogów. Pozycje określane mianem \analogia\ uznane mogą być jedynie w przypadku braku określonych pozycji czy czynności w katalogach danej specjalności. Oferty zawierające sporządzony nierzetelnie kosztorys podlegają odrzuceniu. Kosztorys musi obejmować pełen zakres prac konserwatorskich i technicznych, w tym współprace przy instalowaniu przez innego wykonawcę instalacji bezpieczeństwa i elektrycznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 55 2. program prac konserwatorskich 45 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 11:00, Biuro parafialne, Poznan ul. Klasztorna 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR działanie 1.4 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.