eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem części działek nr 25/5 i nr 25/8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Lublin: Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem części działek nr 25/5 i nr 25/8
Numer ogłoszenia: 441122 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie , ul. Czechowska 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327031, faks 081 5324947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rdlp_lublin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne-Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem części działek nr 25/5 i nr 25/8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.OPIS. Celem przywrócenia reprezentacyjnego wyglądu najbliższego otoczenia siedziby RDLP w Lublinie należy wykonać nowe zagospodarowanie części działek nr 25/5 i nr 25/8. Planuje się rozbiórki wszystkich zniszczonych i zużytych nawierzchni i istniejących niekompletnych ogrodzeń. Prace przygotowawcze obejmują również wykarczowanie pnia - pozostałości po wycince - zlokalizowanego w południowo- wschodniej części działki nr 25/8. W ramach projektowanego zagospodarowania przewidziano przebudowę chodnika od strony północnej, wzdłuż ogrodzenia, od furtki do nadbudówki budynku biurowo-garażowego. Wzdłuż zachodniej i południowej granicy działki przewidziano strzyżony żywopłot z cisów pośrednich. Stropodach budynku garażowo- biurowego zostanie wyremontowany i wykończony warstwą balastującą żwiru płukanego. Pozostała część terenu zostanie zniwelowana - nasypanie i rozplantowanie ziemi, tak, aby cały teren opadał w kierunku planowanego chodnika (wyrównanie spadku terenu z południa na północ ) oraz do zachodniej krawędzi dachu (wyrównanie spadku w kierunku zachód- wschód) - i obsiana trawą. Pomiędzy żywopłotem z cisów, a ogrodzeniem przewiduje się nasadzenie z bluszczu pospolitego- jako okrywę zacienionego trawnika. Teren zostanie ogrodzony. Od strony północnej- wzdłuż granicy działki, od strony zachodniej wzdłuż granicy działki dalej prostoliniowo do granicy południowej i wzdłuż granicy południowej do ściany wiaty śmietnikowej. Wysokość ogrodzenia 1,5m. Od strony wschodniej zostanie wykonane ogrodzenie wysokości 2,2m- od narożnika wiaty śmietnikowej, wzdłuż muru oporowego, dalej równolegle do krawędzi dachu i prostopadle do narożnika nadbudówki budynku biurowo- garażowego. Na dachu budynku biurowo-garażowego zostaną ustawione donice drewniane z zielenią niską. 2. ZAKRES ROBÓT: 1) Rozbiórka istniejącego ogrodzenia, 2) Demontaż trzepaków, 3) Rozbiórka nawierzchni asfaltowej, chodników z płyt chodnikowych i z kostki brukowej, rozbiórka nawierzchni z trylinki. 4) Remont istniejącego muru oporowego wzdłuż zachodniej granicy działki, 5) Remont pokrycia dachu budynku biurowo-garażowego polegający na wymianie izolacji przeciwwodnej i nawierzchni z kostki brukowej na nową izolację z nawierzchnią z kamyczka dekoracyjnego wraz z remontem komina wentylacyjnego i muru ogniowego, 6) Przebudowa chodnika wzdłuż północnej granicy działki 25/8, 7) Rozbiórka utwardzenia z płyt chodnikowych betonowych przy krawężniku wzdłuż zachodniej granicy działki nr 25/8, 8) Założenie i rekultywację trawników na pozostałej części terenu, 9) Zagospodarowanie miejsca po zlikwidowanej wiaty śmietnikowej - założenie trawnika 10) Wykarczowanie pnia. 11) Posadzenie krzewów. 12) Wykonanie ogrodzenia wzdłuż granic południowej, zachodniej i północnej działki 25/8 z pretów stalowych w ramie z katowników stalowych na słupkach stalowych o wysokości 1,5 m oraz o wysokości 2,20 m wzdłuż krawędzi dachu budynku biurowo-garażowego od strony wschodniej. W narożniku północno-wschodnim zostanie wykonana furtka. 13) Wykonanie donic drewnianych z zielenią niską, zlokalizowanych na dachu budynku biurowo-garażowego. Donice o kształcie sześciokąta o średnicy wewnętrznej 60 cm i wysokości 50 cm w ilości szt. 6. W donicach zostaną nasadzone sadzonki kosodrzewin tj. sosna kosodrzewin odmiana Pumilio..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50 % wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w częściach, w okresie do 3 lat od daty udzielenia niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta, powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 700,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: numer rachunku 10203000451110000000524210 z dopiskiem na blankiecie wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne na Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu części działki nr 25.5 i 25.8. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie upływu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności, zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, zaś uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z potencjałem osobowym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia powyższych warunków określonych w ust.1 pkt 1 lit b,c oraz pkt 2, będzie: 1)wykazanie się wykonaniem, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto jednocześnie odpowiednio potwierdzonych, że zostały one wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2)Pod pojęciem robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty polegające na: - wykonywaniu robót wykończeniowych obiektów budowlanych, robót izolacyjnych i pokrywczych dachów, oraz na: - remoncie, budowie i przebudowie ogrodzeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia powyższego warunku, będzie, dysponowanie przez wykonawcę osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r nr 243 poz.1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej [ Dz.U. nr 63, poz. 934].

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Kosztorys ofertowy, 2.W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 3.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zadań rzeczowych w trakcie trwania umowy, których na dzień ogłoszenia przetargu nie przewidział. 2 Terminy wykonania mogą ulec zmianie w przypadku : - opóźnienia przekazania placu budowy przez Zamawiającego, - wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, - przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego (finansowych i organizacyjnych), - zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, - przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, - zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, - realizacji zamówień dodatkowych, - działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja dostępna jest w biurze RDLP w Lublinie przy ul.Czechowskiej 4 w p.202 za odpłatnością 23,00zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat na I piętrze biura RDLP w Lublinie -ul.Czechowska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.