eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy Al. Solidarności 90 w Warszawie związana z organizacją Wydziału Obsługi Mieszkańców.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Warszawa: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy Al. Solidarności 90 w Warszawie związana z organizacją Wydziału Obsługi Mieszkańców.
Numer ogłoszenia: 44111 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy Al. Solidarności 90 w Warszawie związana z organizacją Wydziału Obsługi Mieszkańców..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stan istniejący: Teren inwestycji jest zagospodarowany. Znajduje się na nim budynek o zróżnicowanej wysokości od 1 do 4 kondygnacji, okalający wewnętrzny dziedziniec ( patio ). W budynku ma siedzibę Urząd m.st. Warszawy Dzielnicy Wola oraz Biblioteka Publiczna. Jednokondygnacyjna (parterowa) część budynku stanowi holl obecnie użytkowany jako Wydział Obsługi Mieszkańców. W bezpośrednim zewnętrznym sąsiedztwie sali obsługi mieszkańców znajdują się nie użytkowane pomieszczenia po byłej stacji trafo i śmietniku. Na pozostałej części patio jest utwardzona nawierzchnia o funkcji komunikacyjnej. Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa sali obsługi mieszkańców w kierunku pomieszczeń po byłej stacji trafo i śmietniku w granicach wyznaczonych przez ściany istniejącej zabudowy parterowej dziedzińca wewnętrznego, remont korytarzy i klatek schodowych oraz części pomieszczeń biurowych budynku Urzędu Dzielnicy Wola, montaż klap dymowych i napowietrzających z osprzętem na korytarzach i klatkach schodowych w istniejącym budynku oraz planowanej rozbudowie Urzędu Dzielnicy Wola, wykonanie przyłącza wodnego do budynku, dokończenie przebudowy wjazdu od strony ulicy Żelaznej z wykonaniem nowej bramy, z dokumentacji wyłącza się remont sali sesji. Rozbudowa sali obsługi mieszkańców obejmuje: Budowę budynku parterowego o konstrukcji stalowej w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego budynku od strony WOM z instalacjami: Elektryczną, Sygnalizacji p.poż. Oddymiania za pomocą klap dymowych, Centralnego ogrzewania, Wentylacji, Po wykonaniu wszystkich robót w nowym obiekcie należy dokonać połączenia funkcjonalno-użytkowego powstałej nowej sali obsługi mieszkańców z salą istniejącą. Połączenie obu sal pod względem funkcjonalno-użytkowym w jedno pomieszczenie musi być wykonane w sposób, nie zakłócający trybu pracy urzędu,(np. dni wolne od pracy ). Parametry techniczne części dobudowywanej: Kubatura - 754 m³ Powierzchnia zabudowy - 152,08 m2 Powierzchnia użytkowa ogółem - 138,37 m2 Powierzchnia użytkowa rozbudowy sali obsługi mieszkańców - 121,94 m2 Wysokość części rozbudowywanej - 5,40 m Parametry konstrukcyjno-materiałowe: Fundamenty - żelbetowe wylewane z betonu B25 zbrojone stalą A-III 34GS, strzemiona A-0 St0s. Słupy - stalowe z dwuteowników NP 240 Dźwigary dachowe - stalowe z dwuteowników NP 300 Płatwie - stalowe z ceowników NP 180 Pokrycie dachu - papowe na podkładzie betonowym Posadzki - wykładziny gresowe Tynki - okładziny z płyt g(k Sufit podwieszany - ogniochronny EI 120 Rockfon Sonar. Klapy dymowe i napowietrzające z doświetleniem sali, korytarzy i klatek schodowych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza dla wszystkich branż budowlanych i instalacyjnych, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz, Przedmiar robót - stanowiące Załącznik nr 6. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót zapewniający ciągłość pracy Urzędu, który będzie stanowił załącznik nr 4 do umowy. Harmonogram ten będzie podstawą rozpoczęcia realizacji robót budowlanych. Udostępnienie Wykonawcy pomieszczeń Urzędu w celu wykonania robót, zapewni Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego. Zaplecze budowy możliwe jest do zlokalizowania na części patio. Montaż klap dymowych i napowietrzających w części istniejącej budynku zostanie wykonany w oparciu o projekt autorstwa Zespołu Projektowego GiD oraz kosztorys ofertowy. Wykonanie rozbudowy budynku w oparciu o projekt budowlany wielobranżowy autorstwa firmy Architektura Pawlikowski, projekt architektoniczno-konstrukcyjny w fazie projektu wykonawczego, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 40.000,00 - zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655). 2.Złożą ofertę w terminie. 3.Wniosą wadium (na zasadach określonych w Części VI ). 4.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 5.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 6.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. 7.Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane, elektryczne i sanitarne, doświadczenie oraz należą do Izby Inżynierów Budownictwa. 8.Udzielą pisemnej gwarancji na przedmiot zamówienia z zaznaczeniem okresu gwarancji (nie krótszy niż 36 miesięcy) oraz terminu przystąpienia do usuwania wad od chwili ich ujawnienia wraz z ogólnymi warunkami udzielenia gwarancji. 9.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony w formie kalkulacji szczegółowej na podstawie przedmiarów robót zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Polskimi Standardami Kosztorysowania Robót Budowlanych (wszystkie ceny i kwoty podane lub obliczone w kosztorysach zaokrągla się do pełnych groszy). Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami oraz stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ww oświadczenie składa każdy Wykonawca. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków lub zaświadczenie, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - z datą wystawienia do 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS - z datą wystawienia do 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Potwierdzenie wniesienia wadium. a)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona (za zgodność z oryginałem) kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu. 9.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania zadania branża (budowlana, sanitarna i elektryczna) oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. 10.Oświadczenie Wykonawcy, iż ubezpieczy Przedmiot Umowy od wszelkich nieprzewidzianych zdarzeń losowych i następstw nieszczęśliwych wypadków oraz strat w wysokości co najmniej Wynagrodzenia brutto za wykonanie Przedmiotu Umowy, na co najmniej okres od rozpoczęcia robót, aż do czasu odbioru końcowego. Wykonawca dostarczy kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. 11.Oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu tylko materiałów posiadających deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, atesty i certyfikaty. 12.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (roboty budowlane, elektryczne i sanitarne) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie Wykaz należy wypełnić przez Wykonawcę, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 13.Wykonawca musi udzielić pisemnej gwarancji na przedmiot zamówienia z zaznaczeniem okresu gwarancji (nie krótszy niż 36 miesięcy) oraz terminu przystąpienia do usuwania wad od chwili ich ujawnienia wraz z ogólnymi warunkami udzielenia gwarancji. 14.Harmonogram rzeczowo-finansowy robót z wykorzystaniem założeń Projektu organizacyjnego zapewniającego ciągłość pracy Urzędu. 15.Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 16.Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.