eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Dostawa paliwa do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Giżycko: Dostawa paliwa do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 44088 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48 87 555 54 10, faks +48 87 555 54 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokspytkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 24.95.70.00-7, 09.13.21.00-4, 09.12.20.00-0, 09.12.21.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na mocy posiadanych uprawnień (art. 45 ust. 1 u.p.z.p) nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotu niniejszego zamówienia stosownych uprawnień. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą (w formie załącznika nr 2A do SIWZ) oświadczenie, że posiada wymagane powszechnie obowiązującym prawem uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy te nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. . W zakresie posiadania przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotu niniejszego zamówienia stosownych uprawnień. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą (w formie załącznika nr 2B do SIWZ) oświadczenie, że posiada wymagane powszechnie obowiązującym prawem uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy te nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie posiadania przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotu niniejszego zamówienia stosownych uprawnień. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą (w formie załącznika nr 2C do SIWZ) oświadczenie, że posiada wymagane powszechnie obowiązującym prawem uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy te nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie posiadania przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotu niniejszego zamówienia stosownych uprawnień. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą (w formie załącznika nr 2D do SIWZ) oświadczenie, że posiada wymagane powszechnie obowiązującym prawem uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy te nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia, o których mowa powyżej winny być złożone przez minimum 1 Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2A do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2B do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2C do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2D do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia, o których mowa powyżej winny być złożone przez minimum 1 Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2A do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2B do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2C do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2D do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia, o których mowa powyżej winny być złożone przez minimum 1 Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2A do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2B do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2C do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2D do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia, o których mowa powyżej winny być złożone przez minimum 1 Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2A do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2B do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2C do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2D do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu w/w warunku przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia, o których mowa powyżej winny być złożone przez minimum 1 Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty w pkt. 9 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin dostawy - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w trybie i na zasadach wskazanych w ust. 1 w zakresie: a)terminu wykonania zamówienia - w sytuacji gdy pomimo upływu terminu na który została zawarta umowa nie wykorzystana została cała wartość umowy brutto. W takim wypadku Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy o przedłużenie terminu obowiązywania umowy o kolejny czas oznaczony nie dłuższy jednak niż 6 miesięcy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. b) wynagrodzenia: - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę (stawki) podatku VAT. Zmiana cen brutto w tym przypadku będzie następowała z chwilą wejścia w życie nowych przepisów bez konieczności podpisywania aneksu przez strony. - obniżenia cen brutto np. w związku z zastosowaniem przez Wykonawcę promocji i upustów. Ewentualne zmiany warunków umowy wymagają, dla ich ważności, zachowania formy pisemnej i zgody obu stron, chyba że strony postanowiły inaczej w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokspytkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, budynek administracyjny A-02.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, budynek administracyjny A-02.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego w ilości do 35.000 litrów oraz 32,5% wysokiej czystości wodnego roztworu mocznika stosowanego jako dodatek do oleju napędowego mający na celu rozłożenie w katalizatorze SCR szkodliwych dla środowiska tlenków azotu w ilości do 350 litrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do pojazdów, maszyn i urządzeń Spółki w ilości: do 35.000 litrów oraz 32,5% wysokiej czystości wodnego roztworu mocznika stosowanego jako dodatek do oleju napędowego mający na celu rozłożenie w katalizatorze SCR szkodliwych dla środowiska tlenków azotu w ilości do 350 litrów. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 31.10.2016 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona umową ilość lub wartość przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy, oraz ilości zamawianego oleju oraz wodnego roztworu Zamawiający będzie zgłaszał Dostawcy telefonicznie, e-mailem w dni robocze w godz. 8.00-15.00. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie do 5 dni (w zależności od deklaracji złożonej w formularzu ofertowym Wykonawcy) liczonych od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). Dostawca zobowiązany jest uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00. Osoby odpowiedzialne za wykonywanie umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy będą szczegółowo wpisane do umowy z podaniem ich danych kontaktowych. Wykonawca powinien dostarczać paliwo zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów regulujących sposób transportowania paliw. Dostarczone przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w przepisach prawa oraz co najmniej parametry jakościowe zgodne z Polską Normą PN-EN 590 odpowiednio dla okresu letniego i zimowego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta paliwa lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenia na nim numeru i daty dostawy lub wydania. Miejscem dostawy paliwa będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie, Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko - mazurskie, powiat giżycki, gmina giżycko. Zaznacza się, że Zamawiający posiada stację oleju napędowego o pojemności 2500 litrów, do której będzie dostarczany przedmiot zamówienia. Paliwo będzie również tankowane bezpośrednio do maszyn i urządzeń Spółki. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowej dostawy oleju napędowego w ilości ok 1000 litrów w zależności od bieżącego zapotrzebowania. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego paliwa, Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że dostarczone paliwo nie spełnia wymaganych parametrów, Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy jego wymiany na własny koszt zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zawiadomienia. Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowane paliwo, niespełniające wymagań jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. W przypadku nie wymienienia paliwa niespełniającego wymaganych parametrów w ciągu 24 godzin od zawiadomienia lub też w przypadku dwukrotnego dostarczenia paliwa nie spełniającego wymaganych parametrów Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a kosztem badań obciążyć Wykonawcę. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i p.poż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.41.00-8, 24.95.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa benzyny typ 95 w ilości do 400 litrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny typu 95 do pojazdów, maszyn i urządzeń Spółki w ilości: do 400 litrów. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2017 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona umową ilość lub wartość przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy, oraz ilości zamawianej benzyny Zamawiający będzie zgłaszał Dostawcy telefonicznie, e-mailem w dni robocze w godz. 8.00-15.00. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie do 5 dni (w zależności od deklaracji złożonej w formularzu ofertowym Wykonawcy) liczonych od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). Dostawca zobowiązany jest uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00. Osoby odpowiedzialne za wykonywanie umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy będą szczegółowo wpisane do umowy z podaniem ich danych kontaktowych. Wykonawca powinien dostarczać paliwo zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów regulujących sposób transportowania paliw. Dostarczone przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w przepisach prawa oraz co najmniej parametry jakościowe zgodne z Polską Normą PN-EN 228 odpowiednio dla okresu letniego i zimowego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta paliwa lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenia na nim numeru i daty dostawy lub wydania. Miejscem dostawy paliwa będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie, Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko - mazurskie, powiat giżycki, gmina giżycko. Zamawiający wymaga by benzyna była dostarczana w kanistrach Wykonawcy przeznaczonych do magazynowania benzyny o pojemności ok. 20 litrów. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowej dostawy benzyny w ilości ok 100 litrów w zależności od bieżącego zapotrzebowania. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego paliwa, Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że dostarczone paliwo nie spełnia wymaganych parametrów, Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy jego wymiany na własny koszt zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zawiadomienia. Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowane paliwo, niespełniające wymagań jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. W przypadku nie wymienienia paliwa niespełniającego wymaganych parametrów w ciągu 24 godzin od zawiadomienia lub też w przypadku dwukrotnego dostarczenia paliwa nie spełniającego wymaganych parametrów Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a kosztem badań obciążyć Wykonawcę. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i p.poż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa gazu propan butan w ilości do 300 sztuk 11 kg butli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu do wózków widłowych z zaworem syfonowym w ilości: do 300 butli (butla o pojemności 11 kg z możliwością pełnego opróżnienia). Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2017 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona umową ilość lub wartość przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy, oraz ilości zamawianego gazu Zamawiający będzie zgłaszał Dostawcy telefonicznie, e-mailem w dni robocze w godz. 8.00-15.00. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie do 5 dni (w zależności od deklaracji złożonej w formularzu ofertowym Wykonawcy) liczonych od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). Dostawca zobowiązany jest uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00. Osoby odpowiedzialne za wykonywanie umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy będą szczegółowo wpisane do umowy z podaniem ich danych kontaktowych. Wykonawca powinien dostarczać paliwo zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów regulujących sposób transportowania paliw. Dostarczone przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w przepisach prawa odpowiednio dla okresu letniego i zimowego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta paliwa lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenia na nim numeru i daty dostawy lub wydania. Miejscem dostawy paliwa będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie, Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko - mazurskie, powiat giżycki, gmina giżycko. Gaz będzie dostarczany w butlach o pojemności 11 kg. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowej dostawy gazu w ilości ok 10 butli w zależności od bieżącego zapotrzebowania. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego paliwa, Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że dostarczone paliwo nie spełnia wymaganych parametrów, Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy jego wymiany na własny koszt zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zawiadomienia. Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowane paliwo, niespełniające wymagań jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. W przypadku nie wymienienia paliwa niespełniającego wymaganych parametrów w ciągu 24 godzin od zawiadomienia lub też w przypadku dwukrotnego dostarczenia paliwa nie spełniającego wymaganych parametrów Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a kosztem badań obciążyć Wykonawcę. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i p.poż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa gazu płynnego propan do ogrzania budynków Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o. w ilości do 30.000 litrów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu płynnego propan w ilości do 30.000 litrów na potrzeby ogrzania budynków Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. zo.o. Dostawa gazu odbywać się będzie transportem dostawcy do zbiorników znajdujących się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. zo.o., realizowane wg zapotrzebowania Zamawiającego. Zaznacza się, że Zamawiający posiada dwie butle o pojemności całkowitej 6400 litrów każda, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia. W załączeniu zdjęcie zbiorników. Jakość gazu będącego przedmiotem zamówienia musi być zgodna z obowiązującą polską normą. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego gazu. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2017 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona umową ilość lub wartość przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy oraz ilości gazu Zamawiający będzie zgłaszał Dostawcy telefonicznie, e-mailem w dni robocze w godz. 8.00-15.00. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie do 5 dni (w zależności od deklaracji złożonej w formularzu ofertowym Wykonawcy) liczonych od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). Dostawca zobowiązany jest uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00. Osoby odpowiedzialne za wykonywanie umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy będą szczegółowo wpisane do umowy z podaniem ich danych kontaktowych. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowej dostawy w ilości nie mniejszej niż 5400 litrów w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Miejscem dostawy gazu będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie, Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko - mazurskie, powiat giżycki, gmina giżycko. Wykonawca powinien dostarczać gaz zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów regulujących sposób jego transportowania. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i p.poż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.