eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk Oliwa › Przebudowa wolier dla ptaków z wykonaniem robót rozbiórkowych - etap I w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym Wybrzeża w Gdańsku - Oliwie ul. Karwieńska 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Gdańsk Oliwa: Przebudowa wolier dla ptaków z wykonaniem robót rozbiórkowych - etap I w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym Wybrzeża w Gdańsku - Oliwie ul. Karwieńska 3
Numer ogłoszenia: 44065 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny "Wybrzeża" , ul. Karwieńska 3, 80-328 Gdańsk Oliwa, woj. pomorskie, tel. 058 5520041, fax 058 5521751.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ogrody Botaniczne i Zoologiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wolier dla ptaków z wykonaniem robót rozbiórkowych - etap I w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym Wybrzeża w Gdańsku - Oliwie ul. Karwieńska 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU 1. OBIEKT: Woliera Kondorów -W1. 2. TECHNOLOGIA BUDOWY: tradycyjna. 3.0. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE: 3.1. Dane techniczne. Powierzchnia zabudowy woliery W1 - 146,50 m2 Powierzchnia całkowita woliery W1 - 146,50 m2 Kubatura woliery W1 - 1 090,00 m3 Obwód woliery W1 - 45,50 m Wewnątrz woliery zaprojektowano domek 1 Powierzchnia zabudowy domku 1 - 11,70 m2 Powierzchnia użytkowa domku 1 - 4,40 m2 Kubatura domku 1 - 84,00 m3 Szczegółowy zakres technologii wykonania robót stanowi załącznik nr 5 - Projekty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki: - zgodne z art.22 ust.1 Ustawy - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy - zawarte w specyfikacji 2.Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy: a) złożą ofertę w wyznaczonym terminie - rozdz. II pkt.6.0 specyfikacji b) złożona oferta będzie spełniać wymogi zawarte w instrukcji dla oferentów - rozdz. II pkt.1 (opis sposobu przygotowania oferty) c) złożona oferta musi zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty - zgodnie z rozdz. II pkt.3.0 specyfikacji d) oferty z propozycją terminu wykonania nie zgodnym z wymaganym - rozdz. II pkt.5.0 zostaną odrzucone e) oferty z propozycją gwarancji nie zgodną z wymaganą - rozdz. II pkt.2.4 zostaną odrzucone 3.Wraz ze złożoną ofertą Wykonawca wskazuje części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4.Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na elementy budowlane składające się na przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. 5.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące wymagania: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, 2) kierownik budowy musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, uprawnienia budowlane oraz być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) - do oferty należy dołączyć odpowiednie zaświadczenia, 3) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od daty ogłoszenia o zamówieniu) co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 60% złożonej oferty w zakresie robót budowlano-montażowych. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować ich należyte wykonanie poprzez przedstawienie referencji, protokołów odbioru bądź oświadczeń poprzednich Zamawiających stwierdzających należyte wykonanie przedstawionych zamówień, 4) dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 50% ceny ofertowej, w tym celu należy dołączyć informację banku potwierdzającą spełnienie tego warunku, 5) Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na jedno zdarzenie objęte ubezpieczeniem) na kwotę nie niższą niż 30% ceny ofertowej. Oceniane na podstawie złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 do specyfikacji 2. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do specyfikacji 3. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1) kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o załącznik nr 4 do specyfikacji oraz w oparciu o kalkulację stawki roboczogodziny podaną w pkt.II oferty wraz z cennikiem pracy sprzętu i zestawieniem materiałów i ich kosztów, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi dołączyć dokumenty zgodnie z rozdz. II pkt.3.4. 3) parafowany wzór umowy 4) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w rozdz. II pkt.2.6 każdy Wykonawca przygotowuje indywidualnie bez załączonego wzoru, Wszystkie dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - dotyczy kadry kierowniczej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumentów potwierdzających ich doświadczenie zawodowe i uprawnienia 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.gd.pl - podstrona:przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny Wybrzeża Jednostka Budżetowa 80-328 Gdańsk - Oliwa ul. Karwieńska 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: MOZW 80-328 Gdańsk - Oliwa ul. Karwieńska 3 pokój nr 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.